Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zwanger willen worden

<<

Anoniem 41

Bericht 11 Apr 2014 08:05

zwanger willen worden

Ik wil graag zwanger worden maar ik word niet regelmatig ongesteld. Ik voel mijn eisprong ook niet.
Wie heeft er tips voor mij?
De medische mallemolen wil ik nog niet in want ik moet nog een jaar naar school.
Komt het onverwacht maar toch gehoopt eerder, dan is het wel welkom.
Ze denken dat ik misschien pcos heb maar nog niet vastgesteld.
<<

Anoniem112

Bericht 11 Apr 2014 08:31

Re: zwanger willen worden

Ik was ook altijd onregelmatig ongesteld, variërend tussen de 30 en 60 dagen.
Bij de eerste hebben we er een jaar over gedaan om zwanger te raken, maar het was in de 8e cyclus dus feitelijk is het dan nog vrij normaal (de tijdsduur)
Tips heb ik niet want ik voelde ook mijn eisprong niet, ik werd wel na 10 maanden doorgestuurd naar de gynaecoloog voor follikelmetingen en om te kijken of ik dus wel een eisprong had. De tweede cyclus dacht de gynaecoloog dat er geen eisprong zou zijn en prompt die maand bleek ik ineens zwanger!

Ik zou zeggen gewoon regelmatig lekker vrijen! :banaan:
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 11 Apr 2014 09:58

Re: zwanger willen worden

had ik helaas ook. Hele lange en onregelmatige cyclus. Is helaas weinig aan te doen. Behalve 2-3 keer per week vrijen en hopen dat het lukt. Ik ben uiteindelijk al vrij snel doorverwezen (6-7 maanden na verwijderen mirena) naar de gyn en ben na 5 rondes clomid zwanger geraakt. tweede zwangerschap was gelijk raak in de tweede maand. Had toen ook opeens een normale cyclus.
<<

Anoniem328

Bericht 11 Apr 2014 10:00

Re: zwanger willen worden

Je zou met ovulatietesten kunnen beginnen. Dan weet je in ieder geval ongeveer wanneer je eisprong is en/of je misschien helemaal geen eisprong hebt.
<<

Anoniem 41

Bericht 11 Apr 2014 11:44

Re: zwanger willen worden

Ovulatietesten heb ik ook aan zitten denken maar dan moet ik er veel gebruiken om een beetje in de buurt te komen van een eisprong omdat er totaal geen ritme is.

Oefenen doen we genoeg :D
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Apr 2014 11:52

Re: zwanger willen worden

Bertha1 schreef:Ovulatietesten heb ik ook aan zitten denken maar dan moet ik er veel gebruiken om een beetje in de buurt te komen van een eisprong omdat er totaal geen ritme is.

Oefenen doen we genoeg :D


Temperaturen is goedkoper :wink:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 11 Apr 2014 12:10

Re: zwanger willen worden

Ik heb normaal gesproken ook hele rare cyclussen. Van 18 tot 60 dagen.
Ik heb heel lang getemperatuurd, denk al met al wel 2 jaar. Kwam uit dat er geen eisprong is. mmm in gegaan en heb toen hormonen gekregen en daardoor een eisprong.
Eindelijk na 4 jaar werd ik toen (blijvend) zwanger.

Na de bevalling kreeg ik opeens een hele mooie cyclus. Toen opeens een tijd niet, kwam toen ook erg veel aan, en sinds ik 17-19 kg afgevallen ben kreeg ik weer uit mezelf een eisprong. Met resultaat. :love:

Dus mocht je te zwaar zijn zou je ook nog wat kilo's kunnen afvallen. Ik denk dat dit bij mij heeft geholpen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Apr 2014 13:21

Re: zwanger willen worden

Temperaturen kan inderdaad een optie zijn om inzicht te krijgen in je cyclus. Ik heb het ook maanden gedaan, ik werd soms wel 4 tot 8 maanden niet ongesteld. Uiteindelijk zijn wij ook na een jaar naar de ha gegaan voor een verwijzing eerder verwijzen wilde hij ook niet doen) en bleek ook dat ik pcos heb. Na 3 maande Clomid was ik zwanger dus dat ging best vlot.
Maar ik zou dus beginnen met temperaturen, dan weet je hopelijk ongeveer wanneer je ovuleert.
<<

Anoniem 41

Bericht 11 Apr 2014 14:57

Re: zwanger willen worden

Nou, dan ga ik maar een thermometer kopen.
Bedankt iedereen voor de tips.
Afvallen ben ik ook al mee bezig.
Ik wil pas in het najaar naar de dokter als ik dan nog niet zwanger ben maar moet me wel inhouden om niet eerder te gaan. Dus ik probeer het eerst zo.
Ben trouwens begin september al gestopt met de pil.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers