Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe Facebook borstkanker actie

<<

Patsy

Bericht 14 Apr 2014 13:06

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik zag er al één voorbij komen dit weekend. Ik vind dit altijd van die kansloze acties.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Apr 2014 13:13

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

is er iemand al achter de echte link tussen borstkanker en de zinnen?
Ik zit te puzzelen en kom er dan achter dat het nog stommer is dan stom, dan zijn alle zinnen juist heel verdrietig omdat de meeste dingen die in de zinnen staan als je borstkanker hebt af nemen, je niet meer hebt, of kan doen. Een aantal andere zinnen zijn slaan gewoon echt nergens op.
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 14 Apr 2014 13:15

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik zie het ook voorbijkomen op facebook, maar ik doe dus ook niet mee aan deze onzin. Ik vind het stom!
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Apr 2014 14:03

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik ben blij dat mijn Facebook vrienden niet meedoen aan deze actie, heb het nog niet voorbij zien komen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 14:04

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik ben sowieso die statussen beu waar je dan als je er op reageert een privé bericht krijgt: jaaa je bent er ingestonken, je hebt gereageerd dus nu moet je...
IK MOET HELEMAAL NIKS!!

En wat borstkankerawareness betreft, Pink Ribbon vertrouw ik voor geen cent, daar schijnt niet veel van terecht te komen. Ik steun liever gewoon KWF maar dat soort statusupdates wordt iemand met borstkanker niet beter van.

Helaas bij mij wel mensen die mee doen. Ik heb mijn halve koor op Facebook als vriend en daar doen vaak mensen mee aan dit soort ongein.
<<

Scampi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 17:33

Bericht 14 Apr 2014 14:22

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Dit gaat toch helemaal nergens meer over?? Echt raar hoor.
Ben het ook nog niet tegengekomen op Facebook.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 16:35

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 14 Apr 2014 20:33

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Pompoen schreef:Moest aan deze blog denken:

http://femkevanrossum.wordpress.com/201 ... rk-mee-af/


Amen.
<<

Anoniem 146

Bericht 14 Apr 2014 20:36

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Elliot schreef:
Mrs. Jansen schreef:Ik kom ze ook zelden tegen. Gelukkig. Ik filter dan ook om de zoveel tijd mijn vrienden.

Overigens heb ik 1 vriendin die om de haverklap spreuken rond slingert. Verschrikkelijk, maar ik kan het hebben van haar. Ik scroll snel verder.

Ik vind de like en deel acties nog vervelender.


Ho Stop Nee! Alsjeblieft, laten we hier niet weer het zoveelste 'dit vind ik allemaal heel vervelend op Facebook-topic' van maken!



Uhhhh, Sorry?!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 20:36

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Haat aan acties als deze. Ga dan iets zinnigs doen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Apr 2014 20:41

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik heb het ook al een aantal keer voorbij zien komen. Gelukkig heb ik er niet op gereageerd. Zo irritant en nutteloos. :palm:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers