Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Apr 2014 22:22

Weekend!

Jeej mijn weekend is begonnen? Hebben jullie nog leuke plannen?

Morgen gaan mn man en ik lekker zwemmen 's morgens. 's Middags boodschappen doen en het huishouden. 's Avonds nog niet echt plannen, misschien even poolen of ergens wat drinken ofzo.
Zaterdagochtend lekker even de stad in en naar de markt, 's middags misschien squashen en 's avonds gaan we naar een 80's en 90's feest.
Zondagochtend lekker uitslapen, 's middags lekker op de bang hangen en Parijs-Roubaix kijken en 's avonds niets bijzonders, gewoon lekker relaxen.
<<

Anoniem51

Bericht 10 Apr 2014 22:28

Re: Weekend!

Ik ben er wel aan toe, heb een hele rare week gehad op werk. Elke dag is er wel iets voorgevallen, gelukkig niks met kinderen betrokken, en ook allemaal op zich staande dingen, maar wel allemaal dingen die m'n pet een beetje te boven gaan en waar ik steeds weer echt even van moest landen. Morgen vrij, dus officieel al weekend, maar moet vanwege iets wat gisteren voorgevallen is nog weer even terug. Verder morgen naar de psycholoog en in de middag oppassen. Zaterdag viert m'n vriend z'n verjaardag en zondag gaan we waarschijnlijk lekker bankhangen.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Apr 2014 22:41

Re: Weekend!

Ik moet morgenochtend nog werken. Er was even sprake van dat ik beide groepen 7 zou moeten doen morgenochtend, ivm 2 afwezige collega's en geen invaller te vinden, maar een collega die op therapeutische basis werkt voelt zich goed genoeg om de groep te doen, dus gelukkig toch een normaal ochtendje.
Ergens morgen moet ik regelen dat mijn auto langs de garage kan, en in de middag boodschappen doen. Daarna heel hard opruimen/schoonmaken thuis.
Zaterdag komt mijn moeder, ze blijft logeren. We gaan lekker haken en vast aan de bak voor mijn verjaardag die ik zondag vier.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2014 22:48

Re: Weekend!

Ik heb al weekend

Morgen ochtend moet ik met opa naar het ziekenhuis. En morgen middag met mijn moeder naar het ziekenhuis. En morgenavond naar de bios

Zaterdag verjaardag van mijn man vieren.

Zondag lekker rustige dag
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 11 Apr 2014 06:45

Re: Weekend!

Vandaag / werken en vanavond even op de koffie bij de tante van mijn vriend
Zaterdag / heerlijk vrij! Dagje relaxen, uitslapen, huishouden enz.
Zondag / ook lekker uitslapen en uitrusten en in de middag de verjaardag van de zoons van een vriendin van mij, ze worden alweer 8 jaar!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Apr 2014 06:59

Re: Weekend!

Vanochtend werken, vanmiddag naar een vriendin toe. Vanavond waarschijnlijk weer kijken voor een auto.
Morgen boodschappen en zorgen dat we een auto gevonden hebben, 's avonds op verjaardag.
Zondag weinig gepland, waarschijnlijk nieuwe camera uitproberen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem119

Bericht 11 Apr 2014 07:02

Re: Weekend!

Ja, ik heb weekend morgen en overmorgen! Ik ga met m'n zus een weekendje naar Haarlem, lekker samen shoppen en uit eten! Heel veel zin in.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Apr 2014 07:24

Re: Weekend!

Hier weer een sportief weekend. Wederom zowel zaterdag als zondag op de tennisbaan te vinden.
Vandaag ga ik aan mijn motor knutselen. Deze is gisteren omgevallen in het gras en nu zit er een scheur in de kuip. Deze even aan de binnenkant met duketape plakken dat ik in elk geval voorlopig kan blijven rijden zonder al te veel verder scheuren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Apr 2014 08:17

Re: Weekend!

Ik ben vrij vandaag, maar ga zo een studie dag houden.
Rond 1en komt mijn vriend uit zijn werk, lunchen we samen en dan gaat hij slapen en ga ik weer verder met mijn opdrachten.
Vanavond gaan we niets bijzonders doen.
Morgen moet ik werken en heb ik daarna verjaardag van de vader van mijn vriend.
Zondag ben ik daar nog, ik denk dat ik voetbal ga kijken bij N. en 's avonds ga ik naar de jeugddienst bij ons in de kerk.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 11 Apr 2014 08:42

Re: Weekend!

Klinkt als leuke weekenden meiden!
Marin, veel plezier in Haarlem :)

Ik werk vandaag nog, tot 17u.
Vanavond repetitie van orkest.
Morgen naar Rotterdam, om de startnummers van mijn vriend en mij op te halen. Hij loopt zondag een marathon, ik de 10 km. Morgenmiddag/-avond komen dan nog even mijn schoonouders langs om hun auto te showen en ze blijven meteen gezellig eten.

Zondag dan dus in alle vroegte naar Rotterdam, mijn vriend start om half 11 en ik om kwart voor 11.
Als hij uitgelopen is, rustig naar huis toe en dan doen we verder niks meer.

Maandag hebben we ook nog weekend, dan gaan we saampjes een dagje naar de sauna :D
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Apr 2014 08:47

Re: Weekend!

Vandaag ga ik aan een verslag voor school, om18:00 werken en daarna naar mijn vriend.
Morgen ga ik met een vriendin naar zaandam en daarna naar de verjaardag van mijn opa.
En zondag moet ik werken.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem 146

Bericht 11 Apr 2014 08:50

Re: Weekend!

Ik moet nog een dagje werken en dan weekend! Ondanks dat ik gisteren vrij bent geweest heb ik er echt behoefte aan.

Ik heb geen concrete plannen. Onze weekenden zijn gepland of niet gepland, meestal druk. :D
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Apr 2014 09:34

Re: Weekend!

Ik ga vandaag eerst opruimen in huis, het is nodig! Daarna even naar Eindhoven denk ik..heb gisteren een hele mooie jurk voor een bruiloft gekocht en daar moet nog een jasje en accessoires bij.
Morgen ga ik lunchen met een vriendin en 's avonds hebben we een verjaardag.
Zondag naar PSV-Feyenoord, wordt waarschijnlijk niks, maar dan maar even lekker alle frustraties eruit!

Geniet van het weekend allemaal!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 11 Apr 2014 10:18

Re: Weekend!

Vandaag vrij, ga aan school werken en in de avond op bezoek bij mijn ouders met mijn vriend;
Zaterdag overdag ook aan school werken, in de avond uit eten en daarna door naar een verjaardag met mijn vriend;
Zondag; werken 10-17 uur.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem152

Bericht 11 Apr 2014 10:24

Re: Weekend!

Ik moet morgenochtend tentamen doen in Utrecht.
Straks ga ik die kant al op, logeer bij een oom en tante van me.
Voor zondag heb ik geen plannen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem185

Bericht 11 Apr 2014 19:38

Re: Weekend!

Ik heb weer een heel weekend werk :(

Twee avonddiensten it is.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Apr 2014 07:36

Re: Weekend!

Eindelijk weekend!

Mijn vriend moet veel werk doen voor school en gaat morgen naar Ajax.
Dus ik heb maar een beetje mijn eigen plan getrokken.

Vandaag wil ik naar het Amsterdamse bos, misschien bel ik straks nog een vriendin op om te vragen of ze mee gaat.
En ik moet nodig boodschappen doen.
Morgen ga ik even bij opa en oma langs en verder zie ik het wel...

Gelukkig daarna nog maar 4 dagen werken en dan 2 weken vakantie.
<<

Anoniem173

Bericht 12 Apr 2014 09:11

Re: Weekend!

Lampenkapje schreef:Ik heb weer een heel weekend werk :(

Twee avonddiensten it is.

+1
En ga zo de eerste kamer in ons nieuwe huis afschilderen. :banaan:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2014 09:39

Re: Weekend!

Ik ga eerst nog ff verder slapen denk ik, was veel te vroeg wakker! Dan wil ik gaan skaten en daarna boodschappen doen en mn huis schoonmaken. Vanavond heb ik een date en morgen ga ik naar zumba en verder een beetje luieren denk ik :) Drukke week voor de boeg, dus ik neem het er nog even van.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 47

Bericht 12 Apr 2014 09:44

Re: Weekend!

Vandaag ga ik een opdracht voor m'n studie maken, sporten en de kroeg in. Morgen ga ik met mijn vriend een dagje naar Amsterdam.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Apr 2014 10:04

Re: Weekend!

Veel plezier vanavond Bliss!

Ik ben op weg naar de vrijgezellendag van een vriendin :) lekker met dit zonnetje! Ik ga het niet heel laat maken, want morgen loopt mijn vriend de marathon en daar moet ik natuurlijk bij zijn als supporter.

Fijn weekend all!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Apr 2014 10:14

Re: Weekend!

Ik ga vanmiddag naar een meeting van het forum in Leeuwarden, spannend maar ook zin in :yes: leuk om de meiden eens te ontmoeten en een gezicht bij die Namen te krijgen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 12 Apr 2014 10:27

Re: Weekend!

Ik ga zometeen wandelen met mijn dochtertje en bij de boer vers fruit en groentes halen. Vanavond eten we asperges dus die moet ik daar ook halen. Vanmiddag krijgen we nog kraamvisite en vanavond gaan we naar vrienden.

Morgenochtend gaan we weer een flinke wandeling maken in het bos. Morgenmiddag komt een vriendin langs en morgenavond ga ik bij mijn schoonouders eten met mijn dochtertje.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Apr 2014 10:40

Re: Weekend!

Ik heb vandaag geen plannen, even lekker naar buiten met N. en boodschappen doen. Morgen komt hier in de wijk en door de straat de marathon. Een vriendin doet mee aan de 10km, dus die moedigen we aan voor de deur. Daarna moet ik gaan werken (in de stad, nog meer marathon-drukte, fijn..) en vriend ook. N. gaat naar opa. Na mijn werk eet ik gezellig met vrienden om de 10km-prestatie van vriendin te vieren. Moet om 20.30 thuis zijn omdat N. dan wordt thuisgebracht. Morgen dus een druk maar gezellig dagje, ook op m'n werk.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Apr 2014 10:45

Re: Weekend!

Ik ga vanmiddag lekker met mijn vriend naar stad, doen we bijna elke week. Even een rondje lopen en ergens wat drinken.

Morgenmiddag moet ik werken en daarna ga ik lekker op de bank series kijken :)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers