Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Apr 2014 19:35

Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Sjezus! Zit nu de aflevering van gisteren ff terug te kijken, maar wat een lamlul is die Dick Jol eigenlijk zeg! Ik vond hem altijd wel grappig, maar hoe hij die vrouw behandelt vind ik ronduit schofterig! Hij kijkt niet eens naar zn eigen kind om. Tony vind ik ook maar een irritant figuur, maar hij komt er deze aflevering wel beter van af volgens mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Apr 2014 20:42

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Ik heb het ook gezien!
Erg he..

Ja, volgens mij is Tony heel lief voor zijn meisje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Apr 2014 00:36

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Ja idd, terwijl hij in die realityprogramma's toch echt overkomt als een lamlul eerste klas! Paar maanden geleden waren hij en zn vriendin ineens in mijn stamkroeg de hele avond. Veel mensen wilden met hem op de foto of ff een praatje maken en zij hing er echt bij als een verveelde blonde bimbo, maar ik vond haar in deze aflevering eigenlijk echt een leuke meid. Snap nog steeds niet wat ze in Tony ziet, maar dat terzijde ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 21:03

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Wie kijkt vanavond? Wat een vreselijk stel is dat zeg, die lui van 'bij ons in de pc'. Hoe arrogant kun je zijn?! Ordinaire mensen hangen hun was op aan een lijntje...
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:05

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

ik kijk nu ook. Heb hem op pauze gezet dus loop wat achter. Maar wat een stellen
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Apr 2014 21:07

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Katrien schreef:Wie kijkt vanavond? Wat een vreselijk stel is dat zeg, die lui van 'bij ons in de pc'. Hoe arrogant kun je zijn?! Ordinaire mensen hangen hun was op aan een lijntje...


Ik dacht exact hetzelfde.. bah!!

Maar kom op.. zonder wasmachine? Dat werkt toch niet..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Apr 2014 21:09

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

'Ik kan niet eten met mijn handen'....
Knurft..
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Apr 2014 21:12

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Het is weer te erg voor woorden vanavond.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:18

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

zijn ook wel 2 uitersten die mensen
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 21:20

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Je kleding met de hand in de badkuip wassen, dan wordt het toch niet schoon?!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:28

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Lijkt me ook dat de was niet schoon word

Dat ene gezin is ook wel erg lui
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Apr 2014 21:32

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Zijn trouwens wel echt allemaal B.. of nou ja eigenlijk.. Z bekende mensen dit hoor..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:33

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

zeg dat wel ken ze beide niet haha.
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Apr 2014 21:33

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Ik ben benieuwd, wie zijn het dan?
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 21:35

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Zeg dat wel, de a-sterren wilden niet zeker?
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 21:37

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

girli schreef:Ik ben benieuwd, wie zijn het dan?

Dat ene stel zat in het programma 'Bij ons in de pc' over de PC Hooftstraat in Amsterdam. Zij hebben daar een kledingwinkel. Die andere meid heeft volgens mij in de Voice oid gezeten.
<<

Anoniem85

Bericht 16 Apr 2014 21:49

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

En de patat als ontbijt iieelrg, dat je daar zelf voor kiest dat is een, maar een kind van anderhalf ook patat geven als ontbijt brrr.
Maar ik vond het gezin van de zangeres vele malen leuker dan de arrogante uit de pc
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 22:51

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Vond het wel grappig dat toen ze de patat maakte zei ik maak een gezond ontbijt. Moet er niet aan denken patat als ontbijt
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Apr 2014 12:52

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Hoho nee het was een fatsoenlijk ontbijt :eyes: . Ik weet nu al hoe dat jochie er later uit zal zien. Maar gatverredamme zeg wat leeft Nathalie en haar gezin smerig dus ik geef die vrouw groot gelijk. Ze zei dat alleen ordinaire mensen de was buiten hangen, nou dat gaat me te ver. Ze gaf dat jochie geen eens wat aandacht. Hij heeft volgens mij geen eens een eigen kamer................arm kind. Ik vind Elles neerbuigend, ze kan niet koken wat dom zeg! Geeft Nathalies man opgewarmde bonen met ongebakken bakbanaan! Haat sowieso zulke figuren, als je bont draagt ben je fout voor mij! Hey Sjan Kloot hahaha. Ik heb een keer gekookt voor haar man, hij moest daar even op wachten en keek toe zal wel gedacht hebben ''zij kan tenminste wel koken :smile: ''.
Wat praat Nathalie slecht hollands zeg, De ipv HET vind ik zo irritant als iemand dat zegt. Die huisregels heeft ze duidelijk niet zelf getypt, maar door rtl laten doen.

Overigens vind ik veel mannen lui in dit programma lui. Andy, Dries, de man van Manuela, Dick, de vriend van Judith Osbourne (he hoe heet hij), Nathalies vriend die zegt dat Ellis niks doet!
<<

Anoniem123

Bericht 17 Apr 2014 19:59

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Hoezo VIPS.... ik vond het dit keer echt niets qua 'bekende' Nederlanders. Ik kende ze beide niet.

Maar tjee die Nathalie, vind het maar een apart gezin. Ik snap wel dat ze afrikaans zijn maar ze leven nu immers niet meer daar. Maar ik vond Ellis vreselijk verwend en verwaand. Dan vond ik Nathalie veel leuker qua karakter en doen en laten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Apr 2014 22:43

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Ik kijk het nu terug, vreselijke vrouw, die Alice, maar ik snap ook weinig van die levensstijl van Nathalie hoor! Het lijkt wel of ze het erom doen, zo valt toch niet te leven?
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Apr 2014 22:57

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Idd en wat te denken van die hygiëne voor zover je dat kan noemen voor haar zoontje en de lekkere gezonde voeding die hij krijgt! :eyes: Sta er niet van te kijken als ze van jongs af aan hem al rotzooi heeft gegeven als gepureerde friet met mayo in zijn flesje.
Ik vind die man van Alice net zoals haar eigenlijk. Niet toegeven dat Nathalie haar best had gedaan, want dat had ze wel gedaan. Geen excuses gemaakt, zij wel terwijl het niet nodig was omdat ze niks fout deed vond ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Apr 2014 16:58

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

SarahKey schreef:Hoezo VIPS.... ik vond het dit keer echt niets qua 'bekende' Nederlanders. Ik kende ze beide niet.

Maar tjee die Nathalie, vind het maar een apart gezin. Ik snap wel dat ze afrikaans zijn maar ze leven nu immers niet meer daar. Maar ik vond Ellis vreselijk verwend en verwaand. Dan vond ik Nathalie veel leuker qua karakter en doen en laten.


Al die programma's zoals Sterren Springen, Welkom bij de Kamara's, Ik ben een ster haal me hieruit etc etc etc zijn allemaal met b sterren, die A sterren durven ze toch niet te vragen omdat ze ook wel weten dat ze nee zeggen.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Apr 2014 09:39

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Deze week is Bobbi Eden, daar ben ik wel benieuwd naar.
<<

Anoniem215

Bericht 28 Apr 2014 09:56

Re: Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

Wat ik mij afvroeg is, hoe wassen zij hun lakens en handdoeken? Ook met de hand? Dat is toch niet te doen?
Ik ben ook benieuwd naar de aflevering met Bobbi Eden.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers