Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shameless selfies #2

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Jun 2015 23:00

Re: Shameless selfies #2

ChiQ schreef:
Sam schreef:Maar hoezo is anders dan nep? Ik wilde er op mijn bruiloft net mooier en beter uitzien dan op een nrmale dag. Juist doordat het mn trouwdag was.



Haha ze doelt op mij met nephaar en nepwimpers! Maar ik wilde perse los haar en dat ging niet met mijn 3 sprieten op mijn kop dus kocht ik ze. En de wimpers zijn toch nep net ff iets mooier dan echte wimpers met foto's van opzij!


O zo 'nep'. Ik dacht met je haar in ander model :palm:
Ik vond jou iig een geweldig mooie bruid! Maar dat kon ook niet anders.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

ChiQ

Bericht 06 Jun 2015 23:02

Re: Shameless selfies #2

Lief van jullie! Ik zou nooit meer zo trouwen als toen hoor, teveel poeha, nu zou ik ook een andere jurk kiezen.
<<

Anoniem167

Bericht 06 Jun 2015 23:15

Re: Shameless selfies #2

Ja echt? Wat zou je nu kiezen dan? Ik vind het bij anderen altijd mooi om te zien, al wil ik zelf klein trouwen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Jun 2015 09:48

Re: Shameless selfies #2

Harrison en Pippa, ja dat lange maakte me vrouwelijker he? Vond ik ook mooi, maar er moest toch een stuk vanaf omdat het dooiig was, en ik vind lange bob's zo tof! Nou heeft mijn kapper dat niet helemaal begrepen geloof ik, ze zou het achter wat korter laten en voor wat langer, maar dat zie ik niet echt.

Pippa, op mijn bruiloft droeg ik het vast, toen zag je eigenlijk niet eens dat mijn haar zo lang was. Ik vind het dus niet gek dat ik er nu anders uit zie, juist leuk om er op die dag wat bijzonders van te maken! Mijn make-up was wel vrij naturel, er voelde niks 'nep'.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Jun 2015 09:49

Re: Shameless selfies #2

ChiQ schreef:Lief van jullie! Ik zou nooit meer zo trouwen als toen hoor, teveel poeha, nu zou ik ook een andere jurk kiezen.


Ik ben ook benieuwd naar wat je nu zou kiezen! Ik vond dit model zo goed bij je passen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Jun 2015 09:53

Re: Shameless selfies #2

Ik had mijn haar ook vast op mijn bruiloft, dus je ziet niet hoe lang het toen was. Omdat ik dun haar heb, was het voor de kapster fijn als het zo lang mogelijk was, dan had ze meer haar om op te steken.

En inderdaad was ik op de bruiloft ook een verbeterde versie van mezelf door hulp van een kapster en visagist, maar het was wel nog steeds echt Zonnetje. Bijvoorbeeld mijn jurk was ook echt een jurk die goed bij mij paste. Dat zeiden vrienden en familie ook.
<<

ChiQ

Bericht 07 Jun 2015 10:02

Re: Shameless selfies #2

Zoiets :love:

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jun 2015 20:32

Re: Shameless selfies #2

Pippa schreef:
Harrison schreef:Ik vind je haar heel leuk Teun maar ik vond dat lange je zooo mooi staan!


Ja, vond het lange echt mooi! Vinden de dames die hun haar af hebben geknipt gelijk na de bruiloft geen spijt dat ze er eigenlijk anders uit zien op de foto's, dan in het echt?


Nee want ik ben nog steeds mezelf. Lang of korter haar. Ik wil graag opgestoken haar voor de bruiloft dus dat moet lang. Maar in het dagelijkse leven vind ik wat korter mooier en praktischer.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Jun 2015 21:11

Re: Shameless selfies #2

Hier nog iemand die een week na de bruiloft haar haren heeft geknipt. Ik denk dat het heel normaal en logisch is dat je op je trouwdag er net wat beter dan normaal uit wilt zien. Je staat (of je moet bekend zijn haha) niet elke dag in de spotlights.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jun 2015 09:07

Re: Shameless selfies #2

Ik heb ook vlak na de bruiloft m'n haar geknipt, maar vind dat ik er nog gewoon als mezelf uitzie. Sowieso knip ik vaker eens in de zoveel tijd een flink stuk (15-20 cm) van mijn haar af, en daarnaast heb ik feitelijk nog exact hetzelfde kapsel, alleen dan korter.

Wat ik wel altijd een beetje 'stom' vind is als mensen die in het dagelijks leven altijd een bril dragen, alleen op hun trouwdag lenzen dragen.

Enne, Teun, ik vind het je prachtig staan, je nieuwe kapsel!

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Jun 2015 09:37

Re: Shameless selfies #2

Joh laat mensen lekker zelf weten hoe ze er op hun bruilof uit willen zien. Al hebben ze kort bruin haar en dragen ze die die dag een groene pruik tot hun kont.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Jun 2015 09:49

Re: Shameless selfies #2

Hahaha dat zou wel lichtelijk apart zijn, maar hee, who am I to judge! ;)

Verder met de rest eens. Sowieso laat ik het meestal lang groeien en dan weer kort in de zoveel tijd. Alleen is het nu iets langer dan meestal, omdat het inderdaad opgestoken wordt. Ik mocht van de kapster zelfs niet de puntjes er af halen, omdat het nét het verschil kan maken in lengte. Ik heb nu een haat/liefde verhouding met m'n lange haar. Soms heb ik een good hair day en vind ik het geweldig. Maar negen van de tien keer is het heel erg pluizig en staat het heel erg uit, als een soort ragebol. Dus negen van de tien keer steek ik het gewoon op in een knot ofzo. Dan heb ik er ook niet zoveel aan. ooh en ik erger me heel erg dat m'n haar altijd onder het hengsel van m'n handtas komt op m'n schouder! Meer langharigen last van? ;)

Ik ga het straks na de huwelijksreis (want zee, zon, zwembad), lekker stukkie afknippen en misschien wel weer iets van kleurtje er in. Lekker fris na de zomer weer nieuwe coupe.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jun 2015 09:51

Re: Shameless selfies #2

Oh ja Marin, dat haar onder die hengsel van je schoudertas. Man, wat was dat vervelend! Ik had ook heel erg dat ik, als ik met m'n rug helemaal tegen de rugleuning van een stoel aan ging zitten, m'n hoofd ineens niet meer kon bewegen omdat ik vast zat met m'n haar :nopompom:
Ik was echt blij dat ik het had afgeknipt, maar als ik nu foto's terugzie mis ik m'n lange lokken wel. Als ik het zelf mag zeggen, ik vind ook echt dat ik mooi haar heb, vol met een beetje slag. Nouja, het groeit wel weer :D

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 08 Jun 2015 09:57

Re: Shameless selfies #2

Ik had het afgeknipt voor de bruiloft. Dat kan ook hahaha :D

Mensen verklaarde mij echt voor gek! Maar ik ben nog steeds mega happy met m'n haar. Voel mezelf veel hipper, volwassener, meer eigen, leuker, mooier hahaha! Ik kan nog wel even doorgaan.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Jun 2015 09:59

Re: Shameless selfies #2

Haha ja toen je dat deed dacht ik whooo jij durft! Maar waarom ook niet. Het zag er ook heerlijk luchtig uit op de foto's, past ook wel bij je trouwlocatie. Ik had jou toch niet met een zware knot gezien. Wel een heerlijke losse vlecht ofzo, maar dit paste ook heel erg bij jou op dat moment.

Ik heb ook nog wel getwijfeld of ik niet een leuk bobje moest doen, maar wilde uiteindelijk toch liever opgestoken haar. Dat bobje komt daarna wel weer!
<<

Anoniem147

Bericht 08 Jun 2015 10:10

Re: Shameless selfies #2

Een mooie vis graad vlecht had ik ook wel heel mooi gevonden. Maar mijn man vindt vlechten echt een van de lelijkste dingen die vrouwen in hun haar kunnen hebben. Ondanks dat ik wel mijn eigen ding doe vond ik het toch wel belangrijk dat hij mijn haar leuk vond op onze trouwdag haha.

Daarnaast had ik natuurlijk geen kapper en deed ik mijn eigen haar en dan kwam ik met lang haar toch niet verder dan krullen want meer kan ik niet echt bij mezelf. Dus eigenlijk was het voor mij de ideale oplossing en mijn man vind mij haar nu echt vele malen leuker. Dus twee vliegen in 1 klap :D


Een bob lijkt me bij jou ook echt heel erg leuk! Als het zover is post je wel een leuke foto toch :D
Laatst gewijzigd door Anoniem147 op 08 Jun 2015 13:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Jun 2015 10:12

Re: Shameless selfies #2

Natuurlijk! Een bob was altijd wel een beetje mijn handelsmerk in m'n studententijd. M'n vriend vindt het minder leuk, hij houdt meer van lang haar. Maar inderdaad: Voor de bruiloft wil ik wel graag dat hij het ook leuk vindt, maar daarna trek ik weer lekker m'n eigen plan.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Jun 2015 17:49

Re: Shameless selfies #2

Elliot schreef:Wat ik wel altijd een beetje 'stom' vind is als mensen die in het dagelijks leven altijd een bril dragen, alleen op hun trouwdag lenzen dragen.


Haha, ik had dat :) Had geen zin in een dikke zwarte bril op m'n trouwfoto's, daarbij kan ik zonder bril best goed zien dus ik had 'm gewoon af. Heb 'm verder wel elke dag op.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Jun 2015 17:50

Re: Shameless selfies #2

En Teun, ik vind je nieuwe kapsel echt supermooi!
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 15:43

Re: Shameless selfies #2

$
Laatst gewijzigd door Babyboy op 10 Jun 2015 21:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Zero

Bericht 10 Jun 2015 16:03

Re: Shameless selfies #2

Het is een beetje rare foto met zo'n ding tussen je benen xD maar good for you for working out, girl!
<<

Anoniem149

Bericht 10 Jun 2015 16:05

Re: Shameless selfies #2

Omg.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 16:06

Re: Shameless selfies #2

Haha ja dat is de zadel waar ik op zit, niks schokkends gelukkig haha
Zoon *
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jun 2015 16:34

Re: Shameless selfies #2

Ik dacht ook al wat zit daar tussen de benen. Maar goed bezig Babyboy. Ideaal zo thuis sporten
Afbeelding
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 16:37

Re: Shameless selfies #2

Sarah haha neejoh , ik zag het pas na zero de reactie lijkt idd raar haha maar is zadel
Zoon *
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers