Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leest papa voor?

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Apr 2014 16:06

Re: Leest papa voor?

Hier lezen we beide voor.
M:21072011
J :08012014
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Apr 2014 16:19

Re: Leest papa voor?

We lezen allebei voor, voornamelijk Nijntje. Als ze iets ouder is willen we elke avond voor het slapen gaan, gaan voorlezen, maar momenteel valt ze 's avonds nog aan de borst in slaap, dus valt er weinig voor te lezen dan.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Apr 2014 16:28

Re: Leest papa voor?

Hier leest mijn man eigenlijk altijd voor (voor het slapen gaan dan, overdag lees ik voor). Mijn man vind het heel moeilijk als Ruben een nieuw boekje wil, hij heeft dyslexie. Dan lees ik een paar avonden het nieuwe boekje voor en is mijn man daar ook bij, dan hoort hij hoe jet verhaal hoor te gaan en dat maakt het voor hem makkelijker om voor te lezen. Overigens wil Ruben het liefste voorgelezen worden door mijn man. Ruben mag kiezen tussen 2 a 3 boekjes (Nijntje, bobby op het potje of joppie en zijn auto's). We lezen elke avond voor. En dus overdag nog een paar keer.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 10 Apr 2014 17:47

Re: Leest papa voor?

Wij hebben s avonds altijd een heel bedritueel voor L met zn allen. Haha. Daarbij hoort ook het lezen van een boekje. Dit zijn op dit moment vooral boekjes van de Disney boekenclub (nog uit mijn jeugd :smile: ) en sprookjes. Ze mag zelf een boekje kiezen en zeggen wie ze wil dat voorleest. Soms ben ik dat, soms mijn man. We lezen eigenlijk al voor sinds ze een paar maanden is, lang zijn dit Jip en Janneke verhaaltjes geweest.
M gaat nu gewoon mee in dit ritueel en ligt naast L in bed :love:

Overdag lezen we ook vaak voor als L erom vraagt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 10 Apr 2014 18:13

Re: Leest papa voor?

Onthouden kinderen dat? Want ik heb het nooit onthouden. Misschien dat mijn vader voorlas, misschien mijn moeder? Misschien wel bieden niet?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Apr 2014 18:44

Re: Leest papa voor?

Wij lezen nooit voor. Wel gedaan in het verleden, maar nu niet meer.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Apr 2014 21:34

Re: Leest papa voor?

D lezen we elke avond voor sinds ze ruim een jaar was.
Dat doen we om en om, ligt er aan wie ze naar bed brengt.
J interesseert het nog helemaal niks.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Apr 2014 03:30

Re: Leest papa voor?

Hier verschilt het echt. De ene dag lees ik 'veel' voor en de andere dag is het papa. Meestal lezen we zo'n 15 minuten of we bekijken samen een boekje en ik zeg welk plaatje hij aan wijst (hij is nu net 16 maand)
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers