Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oorthermometer

<<

Saartje

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:46

Bericht 09 Apr 2014 18:41

Oorthermometer

Ik ben op zoek naar een oorthermometer, maar wat is nou een goede? Zou je echt een merk, Braun, moeten kopen of is eentje van een onbekend merk net zo goed?
<<

Anoniem85

Bericht 09 Apr 2014 18:53

Re: Oorthermometer

Wij hebben er een van blokker, ooit gekocht voor onszelf. Ene oor is 35 graden andere oor 37 graden. Of 37 graden en minuut later 36 graden. 3x niks dus
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Apr 2014 18:54

Re: Oorthermometer

Ik heb niet zoveel verstand van oorthermometers, wij hebben er eentje van Omron, maar geen ervaring met andere merken. Ik heb wel meerdere gewone thermometers gehad en mijn ervaring is dat ik die van Braun wel veel fijner vind dan de merkloze van de apotheek. Er is dus wel onderling verschil, maar niet bij alle producten is het merkproduct altijd het beste, ik zou wat reviews lezen.

(Wij gebruiken onze oorthermometer niet veel, is destijds halsoverkop gekocht omdat ik tijdens de bevalling mijn temperatuur moest bijhouden en ik rectaal meten niet erg zag zitten.)
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 09 Apr 2014 19:28

Re: Oorthermometer

Sun schreef:Wij hebben er een van blokker, ooit gekocht voor onszelf. Ene oor is 35 graden andere oor 37 graden. Of 37 graden en minuut later 36 graden. 3x niks dus


Wij hebben er 1 van braun. En doet het zelfde. Waardeloos dus.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 09 Apr 2014 19:36

Re: Oorthermometer

Het aller-, allerbetrouwbaarste is en blijft rectaal temperaturen, een oorthermometer wordt niet aangeraden omdat het zo kan fluctueren. Verder geen ervaring mee!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 09 Apr 2014 20:22

Re: Oorthermometer

Parel schreef:Het aller-, allerbetrouwbaarste is en blijft rectaal temperaturen, een oorthermometer wordt niet aangeraden omdat het zo kan fluctueren. Verder geen ervaring mee!


Eens.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 09 Apr 2014 20:34

Re: Oorthermometer

Mijn slechtste aankoop de oorthermeter..... Klopte nooit met de rectale meter :(
<<

Saartje

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:46

Bericht 09 Apr 2014 20:37

Re: Oorthermometer

Bedankt voor de reacties, ik denk er nog maar even over na.. Ik weet dat rectaal beter is, maar het zorgt voor zoveel drama bij mijn dochtertje :redface:
<<

Anoniem57

Bericht 09 Apr 2014 20:46

Re: Oorthermometer

Hier ook hoor! Maar het is niet alsof je haar elke dag temperatuurt, toch? Leuk is het niet, maar soms moeten dingen gewoon. Is vervelend hoor, heb ook zo'n dramaqueen.
<<

Saartje

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:46

Bericht 09 Apr 2014 20:54

Re: Oorthermometer

Nee dat is ook zo, soms moet het even..
<<

Anoniem85

Bericht 09 Apr 2014 21:14

Re: Oorthermometer

Er zijn ook gewone thermometers die resultaat geven binnen 10 seconden. Eerder hadden wij er een van babydump, duurde een minuut en toen was het ook een groot drama, met dat 10 seconden ding is het zo gepiept en stribbelt zoon ook niet tegen.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 09 Apr 2014 22:15

Re: Oorthermometer

Wij hebben eem braun en die werkt wel goed.
ik gebruik hem als indicatie. Als hij verhoging aangeeft of hoger dat ga ik rectaal over.
Meestal zit dat ding redelijk in de richting. Nog nooit gejad dat hij in een oortje geen koorts aan gaf terwijl ze dat wel had, of andersom. Was een duur ding maar zeker zn geld waard.
Scheelt een hoop drama voor hier.

Bij T gebruik ik hem (nog) niet. Zn oortje is te klein en dus meet hij dan niet precies genoeg.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem 41

Bericht 09 Apr 2014 22:42

Re: Oorthermometer

Volgens mij moet je bij oor ook 0,3 of 0,5 bijtellen om bij de rectale temperatuur te komen. Rectale is beter maar niet altijd prettig inderdaad.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Apr 2014 23:04

Re: Oorthermometer

Ik weet zo het merk niet meer, maar hier is t ook weinig waard. Gekocht voor de bevalling, omdat ik. 2 thermometers nodig had (1voor mij, 1 voor dochter). Dus een oorther,ometer erbij gekocht. Vaak kwam ik op 35 graden uit. Of de ene keer 35, een tel later 36, of dan weer 35,5
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem97

Bericht 10 Apr 2014 07:17

Re: Oorthermometer

Wij hebben een goede oorthermometer. Beide oren geeft hij altijd het zelfde aan of 0.1 of 0.2 verschil en met de rectale meter maar 0.5 verschil. Geloof dat hij van braun is.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers