Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is een goede stofzuiger?

<<

Anoniem70

Bericht 09 Apr 2014 10:47

Wat is een goede stofzuiger?

Er zijn er zoveel dat ik het niet meer weet.

We hebben nu een stofzuigzak loze en dat ding is echt niks zit om de haverklap vol en verliest heeel snel zijn zuigkracht en maakt een herrie.

Nu zoek ik dus een nieuwe eentje die makkelijk door 3 verdiepingen te sjouwen is dus niet zwaar is, goed zuigt, geschikt voor laminaat en niet snel zijn zuigkracht verliest en makkelijk op te bergen is. En ook niet zon herrie maakt want dat vind ik echt erg we hebben nu een vliegtuig.

Zat te denken aan rond de 100 euro.

Welke hebben jullie of raden jullie aan?

Groetjes rituals
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2014 10:49

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Een Electrolux Extra Long Reach. 1 stopcontact en ik kan er het hele huis mee doen. Geweldig.

Alleen volgens mij worden deze niet meer gemaakt. Maar ik ben wel heel tevreden over het merk. Op m`n werk hebben we ook een goede van Electrolux.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Apr 2014 11:05

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Wij hebben een Miele speciaal voor parket. Echt een super fijne stofzuiger en ik zweer echt bij het merk Miele. Kost wel wat meer dan 100 euro maar dat vind ik 'm wel waard.
<<

Anoniem73

Bericht 09 Apr 2014 22:24

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Ik heb er 1 van aeg en een van Bosch met zo een heel lang snoer dat is echt ideaal!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 10 Apr 2014 11:14

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Magenta schreef:Ik heb er 1 van aeg en een van Bosch met zo een heel lang snoer dat is echt ideaal!

Wij hebben er ook 1 van Bosch met een lang snoer. Ideaal! Ik woon in een appartement en ik kan het hele huis zuigen zonder het snoer in een ander contact te stoppen. Hij heeft veel zuigkracht, ideaal ook om de bank mee te stofzuigen i.v.m. de haren van de kat.
Ik heb hem denk ik drie jaar terug gekocht. Was toen iets van 150 euro, maar heb er geen moment spijt van gehad.

Deze is het: http://www.bobshop.nl/nl/klein-huishoud ... tAodATQA6A
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2014 11:14

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Wij hebben ook een Miele gekregen bij de wasmachine. Bevalt prima.
2014 2016
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 11 Apr 2014 10:38

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Ik heb een Miele cat and dog, is antiallergisch. Ben heel tevreden, maar hij is wel duurder dan honderd euro...
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 11 Apr 2014 15:19

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Chickster schreef:Ik heb een Miele cat and dog, is antiallergisch. Ben heel tevreden, maar hij is wel duurder dan honderd euro...

Daar keken we toentertijd ook naar, toen we op zoek gingen naar een goede stofzuiger. Uiteindelijk is het hem toch niet geworden maar was wel een goede kanshebber.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 13 Apr 2014 20:25

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Wij hebben een gele van Bosch, met laminaatborstel tegen het krassen. Heel tevreden over maar ik merk nu (na 7 jaar) wel dat de stang en het hengsel lam worden. Stang valt er regelmatig uit.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 15 Apr 2014 19:30

Re: Wat is een goede stofzuiger?

Winegum schreef:
Chickster schreef:Ik heb een Miele cat and dog, is antiallergisch. Ben heel tevreden, maar hij is wel duurder dan honderd euro...

Daar keken we toentertijd ook naar, toen we op zoek gingen naar een goede stofzuiger. Uiteindelijk is het hem toch niet geworden maar was wel een goede kanshebber.


Ik ben vooral heel blij met het extra opzetstuk/borstelding. Die draait vanbinnen rond waardoor de trapkleedjes en matten allemaal zo haarvrij zijn :ja:
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Apr 2014 19:50

Re: Wat is een goede stofzuiger?

AEG Jetmax AJM6820 stofzuigermet een S Bag stofzuiger zak (te koop bij oa de Action!)

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers