Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding met luier en zonder luier

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Apr 2014 21:37

Kleding met luier en zonder luier

Okee dit klinkt wel een beetje dom hoor. Maar mijn dochter is net een beetje droog aan het worden en heeft nu een onderbroek aan, zonder luier, tenminste thuis. Maar de broeken kun je nu zo van haar kont trekken zonder luier, haha.
Hoe deden jullie dit?
Ze heeft zo een maat kleiner in de breedte, hoe los je dit op?
Okee dit kan beter in het domme vragen topic, haha.

( Ze is trouwens nog niet helemaal zindelijk hoor, ze is goed op weg, dus zo kwam ik erop ).
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 08 Apr 2014 21:40

Re: Kleding met luier en zonder luier

Is het niet zo dat er verschil zit in baby en peuter maat? Dus de maat 86 van de baby afdeling heeft een ruimere kont dan die van de peuter afdeling?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 08 Apr 2014 21:40

Re: Kleding met luier en zonder luier

ik maak de maat bovenin gewoon wat kleiner als dat het geval is (met die verstelbare stiekjes). Maar hij wil voornamelijk zo veel mogelijk zelf doen dus de broek moet gemakkelijk naar beneden kunnen.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Apr 2014 21:48

Re: Kleding met luier en zonder luier

Carool schreef:Is het niet zo dat er verschil zit in baby en peuter maat? Dus de maat 86 van de baby afdeling heeft een ruimere kont dan die van de peuter afdeling?


Oh dat zou ook wel kunnen inderdaad, klinkt wel logisch.
Maar volgens mij is maat 86 gewoon een peutermaat en alles daaronder een babymaat?
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Apr 2014 21:51

Re: Kleding met luier en zonder luier

Mirthe schreef:ik maak de maat bovenin gewoon wat kleiner als dat het geval is (met die verstelbare stiekjes). Maar hij wil voornamelijk zo veel mogelijk zelf doen dus de broek moet gemakkelijk naar beneden kunnen.


Ja ze heeft sowieso kleding met verstelbare elastiekjes, en die kunnen niet strakker helaas.
Maar sowieso heeft ze ook leggings en ander soort broeken. Zoals vandaag had ze een legging aan en er zit een groot stuk lucht tussen haar billen en de broek, haha.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Apr 2014 22:55

Re: Kleding met luier en zonder luier

Heb je niet nog wat te kleine dingen liggen die qua lengte nog wel kunnen?
2015 💙
<<

Anoniem85

Bericht 09 Apr 2014 05:34

Re: Kleding met luier en zonder luier

Maar je voorbeeld met de leggings; is het niet zo dat de leggings mee zijn gaan rekken in de luierstand om het zo maar te zeggen? Misschien dat het bij nieuwe leggings meevalt.
En de broeken, ik denk dat dit vanaf een bepaalde maat wel minder wordt, ervsnuitgaande dat de meeste kindjes dan zindelijk zijn ofzo? De broeken van mijn zoon in maat 86 zijn allemaal luierproef.

Maar wat fijn dat ze goed op weg is om zindelijk te worden!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Apr 2014 07:33

Re: Kleding met luier en zonder luier

Tulp: Dank je voor je tip. Dat doe ik in de zomer altijd al, want leggings een maat kleiner zitten beter om haar lijf, maar zijn dan te kort.
En in de zomer staat dat juist heel leuk.

Sun: Ik denk ook dat het bij een bepaalde maat niet meer voorgevormd is, alleen heeft ze best een kleine maat.

Maar ik ga denk ik straks de leggings van vorig jaar aandoen. En ze heeft ook nog wat spijkershortjes van vorig jaar.
En misschien dat als ik wat nieuws koop, het toch wat beter zit.

En dan gaan we nu even goed doorzetten, haha.
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 09 Apr 2014 13:37

Re: Kleding met luier en zonder luier

Zit er geen verstelbare elastieken rand in Lana ?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Apr 2014 13:55

Re: Kleding met luier en zonder luier

FashionMommy schreef:Zit er geen verstelbare elastieken rand in Lana ?


Ja die zit er inderdaad en die doe ik op z'n strakst, maar de kont is zeg maar heel 'leeg'.
Wat normaal opgevuld wordt met een luier.
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 09 Apr 2014 14:02

Re: Kleding met luier en zonder luier

_Lana_ schreef:
FashionMommy schreef:Zit er geen verstelbare elastieken rand in Lana ?


Ja die zit er inderdaad en die doe ik op z'n strakst, maar de kont is zeg maar heel 'leeg'.
Wat normaal opgevuld wordt met een luier.


Ik weet het...mijn meisje zit in 98/104, broek versteld, weg kont.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Apr 2014 14:45

Re: Kleding met luier en zonder luier

FashionMommy schreef:
_Lana_ schreef:
FashionMommy schreef:Zit er geen verstelbare elastieken rand in Lana ?


Ja die zit er inderdaad en die doe ik op z'n strakst, maar de kont is zeg maar heel 'leeg'.
Wat normaal opgevuld wordt met een luier.


Ik weet het...mijn meisje zit in 98/104, broek versteld, weg kont.


Haha, ja sorry, gelukkig wel herkenbaar.
Alle kleding in de maat van mijn dochter zijn toch 'luierproof' gemaakt, dus ik ben bang dat het gewoon niet anders is en anders een maatje kleiner.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 09 Apr 2014 14:54

Re: Kleding met luier en zonder luier

_Lana_ schreef:
Mirthe schreef:ik maak de maat bovenin gewoon wat kleiner als dat het geval is (met die verstelbare stiekjes). Maar hij wil voornamelijk zo veel mogelijk zelf doen dus de broek moet gemakkelijk naar beneden kunnen.


Ja ze heeft sowieso kleding met verstelbare elastiekjes, en die kunnen niet strakker helaas.
Maar sowieso heeft ze ook leggings en ander soort broeken. Zoals vandaag had ze een legging aan en er zit een groot stuk lucht tussen haar billen en de broek, haha.


Ok ik snap wat je bedoeld, mijn zoon heeft nog nooit een aansluitende broek gehad, die heeft altijd lucht tussen billen en broek, ook met luier.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Apr 2014 15:07

Re: Kleding met luier en zonder luier

Mirthe schreef:
_Lana_ schreef:
Mirthe schreef:ik maak de maat bovenin gewoon wat kleiner als dat het geval is (met die verstelbare stiekjes). Maar hij wil voornamelijk zo veel mogelijk zelf doen dus de broek moet gemakkelijk naar beneden kunnen.


Ja ze heeft sowieso kleding met verstelbare elastiekjes, en die kunnen niet strakker helaas.
Maar sowieso heeft ze ook leggings en ander soort broeken. Zoals vandaag had ze een legging aan en er zit een groot stuk lucht tussen haar billen en de broek, haha.


Ok ik snap wat je bedoeld, mijn zoon heeft nog nooit een aansluitende broek gehad, die heeft altijd lucht tussen billen en broek, ook met luier.


Haha, nee mijn zoon ook niet hoor, maar bij bepaalde meisjeskleding is het gewoon leuker als het wat strakker zit. Bij jongens mag het wel wat wijder.
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 09 Apr 2014 16:23

Re: Kleding met luier en zonder luier

Maatje kleiner lukt helaas niet meer hier...althans bij sommige nog wel! En dat staat inderdaad net wat mooier. :laughcry:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Apr 2014 16:36

Re: Kleding met luier en zonder luier

Wij krijgen dat probleem met Ezra straks ook, hij is op dit moment nog niet zindelijk, maar hij draagt nu mét luierbroekje aan al slim fit broeken, het aanrijg-elastiek zo strak mogelijk. Hij is niet mager of zo, maar gewoon heel fijntjes, met een heel klein kontje. Dus als hij straks geen luiers meer draagt dan zakt vast alles van zijn billen.

Maar goed, op zoek dus maar naar merken die erg smal vallen. Hij had een heel smal broekje van Name-it, en ook een keer eentje van Levi's en eentje van Eager Beaver. Maar veel broeken zijn voor hem aan de brede kant.

Voordeel is wel dat je nu niet echt ziet dat hij nog een luier draagt, hij heeft niet zo'n dikke Pamperkont.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 10 Apr 2014 06:37

Re: Kleding met luier en zonder luier

Dat was hier ook zo maar bij de nieuwe broeken niet, net alsof de broeken met luier uitgerekt zijn bij de billen, geen idee haha en je moet er zelf ook even aan wennen natuurlijk.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers