Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede, niet al te dure huiswijn

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Apr 2014 10:44

Re: Goede, niet al te dure huiswijn

Weetjewel schreef:
Linnie schreef:
Weetjewel schreef:Ik neem aan dat je het dan wel over een dessertwijn hebt Linnie?


Het gaat nu al niet eens om huiswijn, maar om supermarkt wijnen. De meeste, echt huiswijnen van de supermarkten zijn wel redelijk te drinken. Mocht je niet vaak wijn drinken dan zou ik een blend zoeken met sauvignon, dat is toch 1 van de meest gangbare wijnen of anders een pinot grigio.


Ja idd, andere wijnen vinden wij echt niks haha.


Ik vind dessertwijn ook erg lekker, maar dan wel echt inderdaad als dessert. Om zo te drinken niet..


In de zomeravonden doen wij graag een wijntje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Apr 2014 12:09

Re: Goede, niet al te dure huiswijn

Weetjewel schreef:Ik neem aan dat je het dan wel over een dessertwijn hebt Linnie?


Het gaat nu al niet eens om huiswijn, maar om supermarkt wijnen. De meeste, echt huiswijnen van de supermarkten zijn wel redelijk te drinken. Mocht je niet vaak wijn drinken dan zou ik een blend zoeken met sauvignon, dat is toch 1 van de meest gangbare wijnen of anders een pinot grigio.


Dat zijn druivensoorten :wink:
Een wijn van Tempranillo drinkt ook altijd goed weg, als je tenminste van iets droger en steviger houdt.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem91

Bericht 09 Apr 2014 13:02

Re: Goede, niet al te dure huiswijn

Joh, :)

Gaat erom dat dat toch wel de meest gangbare druivenrassen zijn die in de gangbare wijnen worden gebruikt. Daar ging het mij om. En uit welk land je dat dan hebt, tja dat heeft ook helemaal aan het seizoen gelegen.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Apr 2014 13:48

Re: Goede, niet al te dure huiswijn

KOL schreef:
Weetjewel schreef:Ik neem aan dat je het dan wel over een dessertwijn hebt Linnie?


Het gaat nu al niet eens om huiswijn, maar om supermarkt wijnen. De meeste, echt huiswijnen van de supermarkten zijn wel redelijk te drinken. Mocht je niet vaak wijn drinken dan zou ik een blend zoeken met sauvignon, dat is toch 1 van de meest gangbare wijnen of anders een pinot grigio.


Dat zijn druivensoorten :wink:
Een wijn van Tempranillo drinkt ook altijd goed weg, als je tenminste van iets droger en steviger houdt.


Dat zegt Weetjewel toch indirect ook?

Ik vind heel veel wijnen lekker.
Maar welke de meeste mensen wel lekker vinden en ik vind 'm ook heerlijk, is de rode wijn van de Aldi:

Afbeelding

Deze heb je ook in het wit trouwens, maar die heb ik nooit gehad.
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Apr 2014 18:45

Re: Goede, niet al te dure huiswijn

Ja, die vind ik ook erg lekker Lana, ook de witte is prima te drinken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers