Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een leuk pakketje samenstellen?

<<

Anoniem50

Bericht 08 Apr 2014 21:32

Een leuk pakketje samenstellen?

De man van mijn moeder heeft me vandaag gigantisch uit de brand geholpen. Omdat voor niets de zon opgaat wil ik een pakketje samenstellen met dingen waarvan hij houdt. Ik weet dat hij van auto's, computers en witte chocolade houdt. Wat voor pakketje kan ik samenstellen? En waar kan ik het halen? Het bedrag wat ik daarvoor in gedachten had was 10 tot 20 euro.

Ik weet niet of de leeftijd er nog iets toe doet, maar hij is 39 jaar.

Kunnen jullie mij helpen?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 08 Apr 2014 21:39

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Leuk, pakketjes samenstellen!

Een tijdschrift over auto's of computers, evt. gadgets voor computer/tablet/smartphone (bij Xenos) en chocolade natuurlijk. Paaseitjes is in deze tijd wel toepasselijk, gewoon een reep van de supermarkt en daar met gekleurd karton een wikkel om maken met "bedankt!' erop of bij een speciaalzaak kijken voor wat luxere chocolade, daar hebben ze ook wel eens chocolade figuren zoals auto's. Evt. iets van koffie of thee erbij of een likeurtje, heb die wel eens gezien met chocoladesmaak geloof ik.
En natuurlijk leuk inpakken! In een mandje, op een schaal of gewoon in folie.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem50

Bericht 08 Apr 2014 22:10

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Leuk! :D

Ik stond vandaag in de Jumbo en vroeg één van de vakkenvullers van het snoepgoed om even mee te zoeken naar een hele dure reep witte chocolade en ik heb jongens nog nooit zo raar zien kijken. Een vrouw die vraagt om hele dure chocolade? We konden het niet vinden en toen is het idee ontstaan om er maar gelijk een pakket van te maken. Met allerlei leuke dingen en inderdaad dan in een mandje of een schaal. Maar wel een mannending, anders heeft mijn moeder er weer wat aan. Het moet echt voor hem zijn. :D

Maar hier kan ik zeker iets mee! Thanks!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 08 Apr 2014 22:30

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Hier verkopen ze bij de luxe chocoladewinkel hele grote stukken chocolade, met een hamer er bij, omdat je het anders niet stuk krijgt :smile:
Ik zou zoiets doen en dan een auto of computertijdschrift er bij. Dit zijn meestal wel prijzig (7-10 euro) dus dat koop je niet zo snel voor je zelf, maar wel leuk als cadeau.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Apr 2014 23:00

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Kunnen jullie het niet unaniem eens zijn? Want nu wil ik het allemaal. Grote brok witte chocolade en witte paaseitjes, witte paashaas, etc.. Maar ik moet wel ergens een grens trekken als ik niet wil dat hij misselijk wordt. :P

Ik bedenk me nu opeens ook dat hij niet alleen een autoliefhebber is, maar ook nog maar 'net' zijn motorrijbewijs heeft gehaald. Ik wil het weer veel te goed doen. Maar ja, hij heeft me vanavond wel 150 euro bespaard, minstens.
<<

Anoniem173

Bericht 08 Apr 2014 23:31

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Bij de jamin kun je een motor in chocola krijgen! En mss een motor spaarpot? Kan ie z'n motor bij elkaar sparen :D Leuke routekaart voor motorrijders? Doe je beetje motorpakketje.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Apr 2014 23:36

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Wederom leuk! :D Shit! :wink:

We hebben een soort van Jamin wat geen Jamin heet, ik ga morgen eens rondneuzen. :D Meer tips zijn welkom, maar ik waarschuw jullie allemaal... Ik wil het allemaal. Echt dat ik niet zo creatief ben. Crab!
<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 20:48

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Vanavond het bedankje naar de man van mijn moeder gebracht. Ik ben het hele dorp door geweest voor een spaarpotje van een motor, maar helaas niet gevonden (wel een spaarvarken, maar dat vond ik weer niet leuk). Wel heb ik bij een snoepwinkel een gigantische paashaas van witte chocolade gekocht, een Autoweek en een Motorblad en een tasje om het erin te presenteren. Super simpel. En eigenlijk vond ik het nog aardig karig, maar goed. Hij heeft me wel 10x gek genoemd, 10x bedankt en 100x gezegd dat hij de paashaas voldoende vond voor het avondeten en nodig op de bank moest gaan lezen. Het was een kleinigheidje, maar het is gelukkig goed ontvangen. :D

Ow, hij heeft gewoon zijn avondeten gehad hoor. :P De paashaas wil hij pas aanbreken met Pasen, kijken of het hem lukt. ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Apr 2014 20:52

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

wat leuk marley. En wat fijn dat jullie band weer normaal is
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Apr 2014 21:17

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Oh, je hebt al wat gevonden zie ik, leuk!
Anders dacht ik nog aan Tony Chocolony, erg lekkere chocola!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 21:24

Re: Een leuk pakketje samenstellen?

Cinnamon schreef:Oh, je hebt al wat gevonden zie ik, leuk!
Anders dacht ik nog aan Tony Chocolony, erg lekkere chocola!


Dat wilde ik bij onze Jumbo halen voor ik dit topic had geopend. Maar onze Jumbo gooit al het merk er uit op het moment dat ze zelf iets hebben ontwikkelt dat lijkt op het merkproduct. Maar dan met het logo van Jumbo. Nooit en te nimmer dat ik iets cadeau ga doen van het huismerk van Jumbo. En Tony is inderdaad heel erg lekker :love:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers