Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zuid-afrika

<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 08 Apr 2014 19:03

Zuid-afrika

Ik heb plannen om naar Zuid-Afrika te gaan in oktober/november, ik zou dan in ca 4 weken van Kaapstad naar Johannesburg willen reizen. Ik heb al op verschillende fora naar info gezocht en info gevraagd maar heb nog niet overal een antwoord op dus hier een nieuwe poging.

Aan welk budget moet ik ongeveer denken? Ik heb gevonden wat hostels ongeveer kosten en de Bazbus. Maar wil natuurlijk ook wel wat zien en weet niet wat de tours kosten. Wat was jij kwijt voor jouw reis en op welke manier heb je gereisd? (auto gehuurd of niet, hotels/hostels/tent geslapen?)

Hoe heb jij het zelf qua veiligheid ervaren, zowel overdag als s avonds? Ik lees hier verschillende verhalen over namelijk.

Heb je nog leuke/handige tips, mooie bezienswaardigheden of iets anders wat je kwijt wilt? Let me know!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Apr 2014 13:24

Re: Zuid-afrika

De Baz bus is geweldig en goedkoop, raad ik je absoluut aan. Ik heb de garden route gedaan, toen naar Swaziland, J'burg (vond het vreselijke stad), Hluwhluwe wild park, Lesotho en toen terug.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 10 Apr 2014 15:06

Re: Zuid-afrika

Ik zou voor je naar Johannesburg vertrekt eerst eens een docu zien van Louis Theroux over Johannesburg. Want het is echt niet zo leuk als de naam doet geloven.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers