Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij deze kleur te vinden!

<<

Anoniem 52

Bericht 08 Apr 2014 19:09

Help mij deze kleur te vinden!

In een pot beits, verf, de naam, nummer, ongeveertje...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40182244/

Deze stoelen heb ik gekocht en ik heb een hele mooie oldskool buffetkast gekregen. Die laatste ga ik opschuren en dan wil ik 'm in de bruine kleur krijgen als de stoelen, of op z'n minst een ongeveertje. Maar hoe heet die kleur? Behalve bruinzwart... Want k heb geen pot verf/beits gezien die bruinzwart heet. (Wel kalaharie en koord bijv... Belachelijk)
<<

Anoniem286

Bericht 08 Apr 2014 19:28

Re: Help mij deze kleur te vinden!

ik kan de kleur op het plaatje slecht zien maar is het niet de donkerste van deze van flexa?
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Apr 2014 19:33

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Ik weet niet! De stoel schijnt bruinzwart te zijn en de donkerbruin die ik vanmiddag even snel in de Praxis bekeek, was echt wel bruin..
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Apr 2014 19:54

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Bestaat de kleur zwart bruin niet? Want zo heten die donkere meubels toch bij Ikea ?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Apr 2014 19:59

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Ja maar welke komt dan overeen! Want de bruine verf bij onze Praxis is zo.. Bruin! En deze is vrij donker..
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Apr 2014 20:00

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Die kleuren in de bouwmarkt vind ik ook altijd zulke gekke namen hebben, allemaal leuk bedacht maar ik kan er niks mee.

Op deze site van flexa kun je wel veel kleuren bekijken: http://www.flexa.nl/nl/kies-je-kleur/kleurenfamilies/
Ik vind zelf dat in de groep 'bruin' de 'kokos' het meeste in de buurt komt (hoewel het moeilijk te beoordelen is op de laptop).
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Apr 2014 20:03

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Dat hadden wij dus met taupe. Overal waar je kwam zat een grijze ondertoon, maar je hebt ook taupe met een bruine ondertoon, was ook moeilijk vindbaar.
Is het een idee om een meubelstuk mee te nemen en die kleur in te laten scannen. Dat hebben wij in het verleden met een specifieke kleur groen gedaan.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Apr 2014 21:23

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Zou je niet aan Ikea kunnen vragen welke RAL kleur dat is?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 08 Apr 2014 23:03

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Misschien de kleur Wenge?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Apr 2014 13:02

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Volgens mij komt Klassiek bruin qua beits in de buurt.
Afbeelding

Hier vind ik hem lichter dan in het echt zo is. Wij hebben dit op de schutting, ik kan kijken of ik er een foto van kan maken (zowel de beits in de pot als de schutting).

[edit] het lichte verschilt per website zie ik al! [/edit]
<<

Anoniem222

Bericht 09 Apr 2014 15:41

Re: Help mij deze kleur te vinden!

Je zit hier waarschijnlijk helemaal niet op te wachten maar ik zou het buffetkastje wat lichter maken!
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 09 Apr 2014 15:43

Re: Help mij deze kleur te vinden!

En anders zelf laten mengen, bijvoorbeeld bij Gamma?
2014 2016
<<

Anoniem122

Bericht 09 Apr 2014 16:04

Re: Help mij deze kleur te vinden!


Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers