Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Photoshop

<<

Anoniem40

Bericht 08 Apr 2014 16:21

Photoshop

Ik gebruik nu Picasa om mijn foto's te bewerken, maar het lijkt me leuk om photoshop te leren. Ook in veel vacatures die me leuk lijken wordt photoshop gevraagd. Nu kan ik het natuurlijk downloaden en zelf gaan oefenen, maar gaat dat lukken? Is het beter om een cursus te volgen? Er is nu een online cursus in de aanbieding bij Groupon, waarbij je op eigen tempo dingen leert. Zou dat goed zijn of red ik het alleen ook wel? Ik ben benieuwd hoe jullie geleerd hebben om je foto's te bewerken met photoshop :)
<<

Anoniem38

Bericht 08 Apr 2014 17:25

Re: Photoshop

Er zijn van die groepen waar je je kunt aanmelden. Dan krijg je per week 'huiswerk' en dat moet je dan laten zien. Zo heb ik het in het begin gedaan, maar dan maakte je echt van die kunstwerkjes met glitter tweety's enzo. Nu, met gewone foto's, klik ik wat in de rondte en kijk ik naar het resultaat.. Maar ik ben geen pro!
<<

Anoniem187

Bericht 08 Apr 2014 19:15

Re: Photoshop

Ik zou een cursus volgen die je thuis kunt doen.. Het schijnt best lastig te zijn.
<<

Zero

Bericht 08 Apr 2014 21:26

Re: Photoshop

Ik zou het in een opleiding o.i.d proberen te doen. Photoshop leer je niet in een paar dagen... ik werk er al ruim 10 jaar mee en ik kan met zekerheid zeggen dat ik niet meer dan de helft weet van dat programma.
Staar je dus niet blind op vacatures die Photoshop kennis vereisen. Maar als ze zeggen dat het een pré is, dan is een spoedcursus zeker leuk om te doen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers