Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


From Russia with love.

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2014 21:55

Re: From Russia with love.

Eigenlijk zijn ze allemaal even zielig ongeacht hun gedrag, want ze zijn zo wanhopig dat ze denken daar de ware te vinden die laten we eerlijk zijn alleen maar dollar in dit geval eurotekens in hun zien.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 10 Apr 2014 07:53

Re: From Russia with love.

Tsja als ze nou op die manier gelukkig worden?.dat zou best mooi zijn. Al lijkt het mij qua taal en cultuur best lastig. En dat je met zo'n bus het hele land afreist om vrouwen te zoeken zou mijn ding niet zijn. Daar heb je de lexas van deze wereld voor :)
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 09:22

Re: From Russia with love.

Vleeskeuring bustour
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 20:59

Re: From Russia with love.

Binnenkort komt ''Exotische liefde'' ook weer terug, ook zulke zielige figuren. Zag in het voorstukje dat zo'n oude vent zijn veels te jonge vriendin nu al ten huwelijk wil vragen. Overigens deed die man eerder mee, was te triest.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 15 Apr 2014 08:58

Re: From Russia with love.

Die Jeroen en Gerben.. die zijn gecast. Het kan gewoon niet dat die twee mannen spontaan zich hebben aangemeld. Haha, ik zit echt met plaatsvervangende schaamte te kijken naar die twee.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Apr 2014 10:49

Re: From Russia with love.

Ik geef ze wel gelijk wat er gister gebeurd is. Wat een stel zeikwijven zeg! Het is toch de bedoeling dat zij hun leven aan die @#$% zouden laten zien. Niks is goed, ze hadden een hotel verwacht (net alsof ze al die luxe gewend zijn russen zijn over het algemeen niet bepaald rijk) en dan zeiken in dat cafe en het water niet willen drinken.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 15 Apr 2014 17:52

Re: From Russia with love.

kerel schreef:Die Jeroen en Gerben.. die zijn gecast. Het kan gewoon niet dat die twee mannen spontaan zich hebben aangemeld. Haha, ik zit echt met plaatsvervangende schaamte te kijken naar die twee.

Was dat maar waar... Ze zijn echt zo idioot hoor

En Cbl, dit meen je toch niet serieus? Die jongens verwachten een soort hoeren die voor ze klaar gaan liggen wanneer ze willen en die alles maar accepteren. Ik zou al lang opgestapt zijn. Het valt me nog mee hoe lang ze blijven.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Apr 2014 18:58

Re: From Russia with love.

Oh wat een verschrikkelijke heren in dat programma. Ik hoop echt dat een of ander in scène is gezet pff.
CBL een hotel vind ik niet echt verwend van die meiden.. Ze kennen die jongens niet goed, ik zou een hotel ook meer passend vinden.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 15 Apr 2014 19:20

Re: From Russia with love.

kerel schreef:Maar die twee boeren uit Vorden.. bestaat dat soort mannen echt? :)


Helaas wel. Ik kom daar uit de buurt en ken de ex van Gerben.

Ik stoor me er vooral aan hoe vrouwonvriendelijk en ongeëmancipeerd die mannen zijn. Of die vrouwen even ontbijt willen maken en zelf de rozenblaadjes op willen ruimen.
Laatst gewijzigd door Derpy op 15 Apr 2014 19:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Apr 2014 19:24

Re: From Russia with love.

Lenthe schreef:
kerel schreef:Die Jeroen en Gerben.. die zijn gecast. Het kan gewoon niet dat die twee mannen spontaan zich hebben aangemeld. Haha, ik zit echt met plaatsvervangende schaamte te kijken naar die twee.

Was dat maar waar... Ze zijn echt zo idioot hoor

En Cbl, dit meen je toch niet serieus? Die jongens verwachten een soort hoeren die voor ze klaar gaan liggen wanneer ze willen en die alles maar accepteren. Ik zou al lang opgestapt zijn. Het valt me nog mee hoe lang ze blijven.


Ja dat meen ik. Het plan was dat de meiden bij elk van die jongens op de kamer ging slapen en dat begreep ik wel dat ze dat niet wilde. Voor de rest waren ze gewoon aan het zeiken ook mbt die blokhut, ze hebben thuis het vast niet veel beter en zo'n blokhut heeft juist wel wat. Dat gezeik van ze in het cafe vind ik belachelijk die jongens willen hun leven laten zien zoals die meiden ook hebben gedaan. Buiten dat zijn die gozers idd sukkels 1e klas!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers