Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roddel en achterklap.

<<

Anoniem331

Bericht 12 Apr 2014 21:34

Re: Roddel en achterklap.

Ik heb afgelopen week eens opgelet hoe makkelijk dat roddelen eigenlijk gaat. En ik kan er niet onderuit dat ik het zelf ook doe. Ik vind het zo lastig af te wegen wat wel en wat niet onder roddelen valt.
<<

Anoniem170

Bericht 13 Apr 2014 13:30

Re: Roddel en achterklap.

Er wordt bij ons ook enorm veel geroddeld, en heel slecht, ik doe er ook wel een beetje aan mee. Er zit een meisje nu in ons team en dat werkt gewoon voor geen meter. Over haar wordt heel erg veel geroddeld, maarja bij sommige mensen denk ik ook, komt ook een beetje door jezelf. Zij vertelt bijv allerlei verhalen waar gewoon niks van klopt, vanalles verzinnen, volgens mij heeft ze ook haar diploma verzonnen.
<<

Patsy

Bericht 13 Apr 2014 18:38

Re: Roddel en achterklap.

Bij het bedrijf waar ik werkte werd enorm geroddeld. Vooral de leidinggevende moest het ontgelden. We waren met een klein team waarin iedereen behalve de leidinggevende en ik familie of vriendinnen van elkaar waren. Er werd vooral geprobeerd om op vuile wijze de leidinggevende eruit te werken. Ik werkte hier zelf maar tijdelijk, dat wist ik van te voren. Op mijn laatste werkdag heb ik haar verteld dat ze goed op moet passen wat ze tegen wie zegt en op subtiele wijze verteld dat niet iedereen het beste met haar voor heeft daar. Ik heb me best eens schuldig gemaakt aan roddelen (hoewel ik bij dit bedrijf mezelf altijd afzijdig gehouden heb), maar dit was zo vreselijk laag, ik kan daar niet goed tegen.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 13 Apr 2014 20:10

Re: Roddel en achterklap.

Bij mij op t het werk wordt er gelukkig niet heel veel geroddeld. Ik ben wel iemand die zich daar snel in laat mee slepen helaas. Als er geroddeld wordt wil ik door mijn nieuwsgierigheid het verhaal horen haha. Maar probeer er wel op te letten dat ik zelf niet teveel praat. Echt kwaad spreken over iemand vind ik trouwens not doen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 13 Apr 2014 20:18

Re: Roddel en achterklap.

In de kapsalon stond ik met alleen maar vrouwen en nu werk ik op een administratiekantoor weer alleen met vrouwen en het is gewoon altijd wat met vrouwen onder elkaar. Ik probeer er zelf zo weinig mogelijk op in te gaan maar soms moeten er gewoon wat frustraties uit en ja, dan maak ik me er dus ook weleens schuldig aan. Hoe verschrikkelijk ik het ook vind.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers