Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forum/internet jij op het werk?

<<

Anoniem253

Bericht 07 Apr 2014 16:47

Forum/internet jij op het werk?

Ga jij tijdens je werk regelmatig internet op? Ik check mijn mail en fb en soms zoek ik iets op. Op het forum ga ik eigenlijk nooit (of wel maar dan via mijn mobiel;)). Je weet namelijk nooit wie er mee kijkt :).

Hoe doen jullie dat? Kan er bij jullie ook niemand op jullie scherm kijken? Of maakt je dat niks uit? Ik ben benieuwd!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Apr 2014 16:50

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik werk nu voor mezelf en bepaal dus ook zelf wat ik doe, maar in banen die ik heb gehad lag het eraan wat daarover was afgesproken. Er waren werkgevers van wie ik best tussendoor even mocht internetten, zolang ik mijn werk maar goed deed, maar ook werkgevers waar privé internetten verboden was en daar hield ik me dan aan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 07 Apr 2014 17:04

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Heel soms open ik mijn mail. Verder niet, alles kan ook gecontroleerd worden. Voel me er daarom niet prettig bij dat mensen mijn gangen na kunnen gaan. Soms check ik tussendoor even, maar gebruik dan mijn telefoon.
<<

Anoniem30

Bericht 07 Apr 2014 17:13

Re: Forum/internet jij op het werk?

Op de computer op kantoor sowieso niet. Telefoon wel bij me als ik aan het checken ben, dus komt nog wel eens voor dat ik een berichtje snel lees ofzo, maar forum en Facebook verder niet.
<<

Anoniem198

Bericht 07 Apr 2014 17:43

Re: Forum/internet jij op het werk?

Forum alleen via mijn mobiel. Ik (privé) internet sowieso weinig als ik aan het werk ben.
Ik maak mijn scherm vaak wat kleiner zodat het niet vol in beeld is. Mijn collega's hoeven niet te zien wat ik op zoek.
Toen ik zwanger was ik wel meer aan het internetten en dan zwangerschapsgerlateerde dingen.
<<

Anoniem253

Bericht 07 Apr 2014 18:43

Re: Forum/internet jij op het werk?

Dat is ook handig..je scherm kleiner maken :D
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Apr 2014 18:46

Re: Forum/internet jij op het werk?

Mail alleen als ik een mailtje nodig heb. Mail en facebook check ik via mn telefok , maar vaak ligt mijn telefoon gewoon in mn tas omdat ik bezig ben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Apr 2014 18:55

Re: Forum/internet jij op het werk?

Valt wel mee, als ik het doe dan internet ik in de Inprivate-modus. Het schijnt dat mijn werkgever heel veel kan zien wat je uitspookt, zelfs op je telefoon. :no:
<<

Anoniem253

Bericht 07 Apr 2014 19:52

Re: Forum/internet jij op het werk?

Huh echt? Heb jij dan de wifi van je werk op je telefoon?
<<

Anoniem187

Bericht 07 Apr 2014 20:01

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ja ik lees wel eens het nieuws of ik facebook stiekem.. Oeps!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 07 Apr 2014 20:02

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, alleen in de pauze op mijn telefoon. Het is ook niet mogelijk om te internetten tijdens werk (sta achter de kassa).
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Apr 2014 20:03

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, ook geen tijd voor eerlijk gezegd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Apr 2014 20:09

Re: Forum/internet jij op het werk?

Champagne schreef:Huh echt? Heb jij dan de wifi van je werk op je telefoon?

Ja, klopt
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Apr 2014 20:19

Re: Forum/internet jij op het werk?

Het hangt er vanaf. Bij mijn 'zomerbaantje' (schoonmaken) is er geen gelegenheid voor en ik heb ook geen internet op mijn telefoon dus dan dus niet. Bij de baan die ik daarvoor had (in een callcenter) mocht het wel, in de pauzes en tussen gesprekken door als het niet druk was. Hotmail was afgeschermd dus dat kon niet, facebook kon bijvoorbeeld wel maar dat vond ik toch niet prettig omdat iedereen die langsloopt dat kon zien. Ik vind dat dan toch te privé. Dus meestal bekeek ik alleen nieuwssites, recepten etc.. Bij de baan die ik daarvoor had (achter de balie) kon het wel en mocht ook alles, maar daar deed ik het alleen als ik even geen mensen aan de balie had en ook geen ander werk te doen had.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Apr 2014 20:22

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, ik zit sowieso tijdens mijn werk zelden achter een computer omdat ik vaak alleen sta met 10 kinderen.

In mijn pauzes kijk ik wel geregeld even op het forum. Ik vind het niet kunnen om het tijdens werktijd te doen. Dan had ik wel een sopje gepakt en was ik gaan schoonmaken ofzo.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Apr 2014 20:52

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik kijk gemiddeld 1 of 2 keer per dag op Facebook of nu.nl. Gemiddeld zo'n 1 of 2 minuten per keer. Gewoon even iets een kort ontspanmoment.
Verder heb ik daar ook geen tijd voor.

Ik kijk af en toe nog wel eens op Hotmail, als ik een mail op mijn telefoon heb ontvangen en ik deze niet goed kan openen. Mail bekijk ik altijd via InPrivate.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Apr 2014 20:58

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, ik forum nooit en kijk eigenlijk alleen even op internet als ik overwerk omdat ik dan tussendoor even het nieuws wil checken en mijn prive mail. Ik heb thuis geen printer dus print heel af en toe iets uit als ik bv een ticket nodig ben. Als ik veel moet printen of ik weet dingen van tevoren dan doe ik dat bij mijn ouders.

Het is bij ons ook officieel verboden als het niet werk gerelateerd is of anders alleen in de pauze en voor/na werktijd. Maar goed op je eigen telefoon kun je doen wat je wilt alhoewel daar recent toch wel wat van gezegd is omdat het op bepaalde afdelingen de spuigaten uitliep wat mensen deden op social media onder werktijd.

Het is trouwens ook vooral dat ik het niet doe omdat ik het er veel te druk voor heb. Ik krijg mijn werk al amper in gewone werktijd af dus moet dingen alleen maar inhalen als ik ook nog forum ed.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem75

Bericht 07 Apr 2014 21:26

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik kijk alleen in m'n pauze even op m'n Facebook App via m'n telefoon. Op m'n werk zelf heeft de computer geen internet. Alleen intranet.
<<

Anoniem91

Bericht 07 Apr 2014 21:29

Re: Forum/internet jij op het werk?

Forum niet, ik zit op mijn werk wel regelmatig op Facebook en Whatsapp. Ik heb wel altijd mijn telefoon in mijn zak zitten en dat weet mijn werkgever ook want als hij er niet is hebben we vaak contact via Whatsapp.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Apr 2014 21:42

Re: Forum/internet jij op het werk?

Tijdens een tussenuur zit ik wel op internet. Forum lees ik dan en facebook lees ik ook. Heel soms reageer ik ergens op.
Als ik een klas voor mij heb doe ik het niet. Dan ben ik met de leerlingen bezig met helpen en dan is er de tijd gewoon niet voor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 07 Apr 2014 21:43

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik zit de hele dag op Facebook joh! :thumbup:

Internetten doe ik gewoon in de pauzes, maar als ik forum zet ik t werk Wifi even uit op m'n telefoon want net als SoGood hoeven ze dat niet allemaal te lezen. Ik ben altijd bang dat het woord Seks uit de liefde & seks pijler al alarm bellen rinkelen bij de ICT mannen dus dat voorkom ik liever.

Oh en ' snachts zit ik wel op funda rond een uurtje of drie, als de website ververst wordt ;-)
<<

Anoniem185

Bericht 07 Apr 2014 22:46

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee eigenlijk nooit. Alhoewel. Laatst heb ik wel even op internet gezeten omdat ik mijn baas vertelde over Netflix en hij dit ook wel eens wilde zien. Hebben we samen zitten Netflixen. De bewoners lagen toen wel al op bed en al het werk was gedaan. Oh en soms zoek ik ook recepten op als ik bepaalde ingrediënten heb gekregen om te koken en het nogal 'saai' vind om het standaard te maken. Op stage zit ik soms op internet om mijn schoolmail te checken. Vrijetijdsactiviteiten doe ik dan zeker niet op internet.
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Apr 2014 23:02

Re: Forum/internet jij op het werk?

Alleen in de pauze op mijn telefoon, heb daar verder echt geen tijd voor.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Apr 2014 12:35

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik nu wel even, houd pauze achter mijn bureau.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Apr 2014 12:39

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, alleen in mijn pauze op mijn telefoon.
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers