Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forum/internet jij op het werk?

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 08 Apr 2014 16:38

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik zit voor mijn werk de hele dag op internet. Ik moet veel googelen om informatie te vinden en overleg met collega's via Facebook-chat. Ook forum ik tussendoor wel eens als ik tijd heb. Mijn werk is intensief, dus af en toe is een beetje afleiding wel fijn en helpt dat je als je even vastzit.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 08 Apr 2014 17:07

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, ik forum niet op mijn werk. Check wel af en toe mijn mail en nieuwssites tussendoor, vind het altijd wel even prettig een paar minuutjes afleiding tussen het werk door. Maar meer dan dat niet.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 08 Apr 2014 22:25

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik heb geen tijd om privé te internetten op het werk. Ik zoek daar alleen werk gerelateerde dingen op. In de pauze kijk ik even op Facebook op mijn telefoon, maar verder niet.
<<

Anoniem287

Bericht 08 Apr 2014 22:31

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee. Sowieso zijn zo'n beetje alle websites geblokt behalve een aantal (zoals de website van onze eigen winkel, de website van routenet en de telefoongids). Ook al waren ze niet geblokt, dan zou ik echt niet gaan forummen of internetten tijdens mijn werktijd. Ik heb geen kantoorbaan maar sta ik een winkel, dus dan doe je dat gewoon niet.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Apr 2014 22:40

Re: Forum/internet jij op het werk?

Toen ik nog werkte had ik daar meestal geen tijd voor. Om 08.00u wandelde ik met een kop thee naar mijn bureau, checkte mijn agenda, kletste met collega's, las op het forum en begon dan om 08.30u echt aan mijn dag. Vergaderingen, conference calls, trainingen, trouble shoots, netwerken. Alles kwam voorbij. En eenmaal thuis en het avondeten op was er tijd voor internet. Damn, wat mis ik die tijd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 09 Apr 2014 10:07

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik ben zelfstandige, dus er kijkt niemand mee.
Op dagen dat ik soms 2 uur moet wachten op mijn volgende cliënt, zit ik vaak op het forum of op internet.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2014 11:37

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, dan zou ik op mijn telefoon moeten forumen, maar ik kijk niet eens op mijn telefoon als ik aan het werk ben.
Als ik nachtdienst heb, wil ik nog wel eens op het forum komen, maar dat gebeurt heel sporadisch.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 09 Apr 2014 12:13

Re: Forum/internet jij op het werk?

Als ik het heel erg druk heb niet, dan heb ik daar geen tijd voor. Dan gebruik ik alleen whats app.
Als het wat rustiger is zit ik wel eens op internet. Daar gebruik ik m'n telefoon voor.
Ik heb een laptop van m'n werk, maar die gebruik ik nooit voor privé dingen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Apr 2014 12:52

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee. Ik heb daar ook geen tijd voor als ik aan het werk ben.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Apr 2014 13:35

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, dat doe ik niet en heb ik ook geen tijd voor.
Bij mijn werk is daar ook niet de ruimte voor (en niet de bedoeling), daarnaast zou ik ook niet willen dat mijn werk kan zien dat ik op dit forum kom.
<<

Anoniem 47

Bericht 09 Apr 2014 14:23

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, niet via de vaste computer. Soms zoek ik even iets op mijn telefoon op in de pauze of na schooltijd.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 09 Apr 2014 16:57

Re: Forum/internet jij op het werk?

Op mijn werk zit ik nooit op het forum. Ik weet namelijk niet wat ze wel en niet kunnen zien en wat mij betreft hoeven ze niet te weten dat ik hier op zit :P Soms in de pauze zit ik op facebook en tussendoor kijk ik op allerlei apps (facebook, gmail etc.) eigenlijk op mijn telefoon.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem 49

Bericht 09 Apr 2014 18:53

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nee, ik check alleen mijn e-mail af en toe. Als ik wil forummen/facebooken oid doe ik dat via mijn telefoon. Maar dit is alleen in m'n lunchpauze.
<<

Anoniem38

Bericht 09 Apr 2014 19:59

Re: Forum/internet jij op het werk?

Mijn mail en Facebook staan de hele dag open. Forum ook wel. Nooit bij nagedacht dat dit gezien kan worden. Doe dit al een jaar of wat zo en nog nooit iets over gehoord. Mijn werk leidt er ook niet onder en ik vind het fijn om ff mijn hoofd soms tussendoor even te legen door een rondje forum te doen.
<<

Zero

Bericht 09 Apr 2014 22:18

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ja, ik heb ook maar 1 collega en als die er niet is en er zijn even geen klanten dan vind ik het soms wel even gezellig om te kijken of er nog wat gebeurt hier. Maar ik zit ook eigenlijk 24/7 op Facebook wat dat betreft.

Mijn werk leidt er niet onder. Ik zit toch al achter de computer, meestal te photoshoppen, dus het kan af en toe er naast.
Het moet soms zelfs, want je kunt niet uren achter elkaar photoshoppen, dan gaat het mis.



Al vind ik dat ik de laatste maanden niet erg actief ben op het forum.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 09 Apr 2014 22:20

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik check mijn mail weleens op mijn telefoon tijdens werk en dat is het dan ook. Meestal is het zo druk dat ik geen tijd heb om aan iets anders te denken. Voordeel is dat de dag voorbij vliegt.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 10 Apr 2014 04:14

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik lees het forum alleen maar op mijn werk. Facebook mag gewoon aan ( we hebben ook een afdelingsgroep op FB en er wordt geacht dat je dat bijhoudt).
Ik werk in de nacht samen met 1 collega. Als het werk af is kunnen we gewoon iets voor onszelf doen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Apr 2014 09:25

Re: Forum/internet jij op het werk?

Nu wel even. Omdat ik me er echt niet toe kan zetten aan een bepaald dossier te beginnen. Werk ontwijkend gedrag.. :palm:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 10 Apr 2014 11:09

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ja, alleen als ik het rustig is en als mijn collega naast mij er niet is.
Ik vind het wel fijn om even wat anders te doen dan mijn werk. Het laad me wel op.
<<

Anoniem 146

Bericht 11 Apr 2014 10:37

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ja. Thuis heb ik er (bijna) geen tijd voor. :razz:

Het is nu enorm rustig op het werk. :thumbup:
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Apr 2014 02:45

Re: Forum/internet jij op het werk?

Mijn werkplek heb ik strategisch opgesteld zodat niemand mijn scherm kan zien (of je moet al echt achter mij staan). Dus ja ik zit weleens op rustige tijden op mijn mail te kijken en ik kijk ook wel eens op het forum, reacties geven doe ik bijna niet op mijn werk.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 12 Apr 2014 22:34

Re: Forum/internet jij op het werk?

Ik forum alleen in de pauze, maar eigenlijk heb ik daar weinig tijd voor want anders krijg ik m'n eten niet op. Ik post wel eens wat op FB namens m'n werk op onze page, als ik dit doe dan zeg ik dat ook altijd tegen de kinderen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Apr 2014 00:43

Re: Forum/internet jij op het werk?

Onder schooltijd niet, maar na schooltijd check ik vaak wel ff FB/forum voor ik begin met nakijken/andere werkzaamheden. Even wat afleiding tussendoor! Trouwens, als de kinderen godsdienst of gym hebben wil ik ook nog wel eens ff een blik werpen hier.
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 13 Apr 2014 08:38

Re: Forum/internet jij op het werk?

Niet op de computer want daar zit ik nauwelijks tot eigenlijk niet achter. Wel op mijn telefoon maar dat is dan in de pauze. Al zit ik dan eigenlijk niet op het forum Wel facebook en mail.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers