Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie maakt er wel eens marble nails?

<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 11 Apr 2014 16:59

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Ik heb het weleens geprobeerd naar aanleiding van video's op Youtube maar bij mij zag het er echt niet uit haha.
Volledig mislukt.
Het ziet er inderdaad simpeler uit dan dat het is ;).
<<

Anoniem38

Bericht 11 Apr 2014 17:29

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Dan ga ik het toch maar niet proberen ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2014 00:10

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Waarom niet? Oefening baart kunst, kijk maar naar Tabbie de 2e keer oogt het echt anders.
<<

Anoniem260

Bericht 13 Apr 2014 10:22

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

ik heb het een paar jaar geleden weleens gedaan:

Afbeelding
Afbeelding

Ik merkte heel veel verschil tussen verschillende soorten nagellak. Sommigen vloeiden heel mooi uit, anderen bleven echt zo'n bolletje...
<<

Anoniem38

Bericht 13 Apr 2014 11:01

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Mijn nagellak lijkt al op te drogen als ik het in het water drup. Als ik dan met een satestokje figuren probeer te tekenen, dan klontert het samen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Apr 2014 11:01

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Die bovenste ! Goed gelukt zeg!!
<<

Anoniem260

Bericht 13 Apr 2014 11:30

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Jip83 schreef:Mijn nagellak lijkt al op te drogen als ik het in het water drup. Als ik dan met een satestokje figuren probeer te tekenen, dan klontert het samen.


Dat had ik met sommige lakjes ook... Is niet eens merk-afhankelijk, maar ook vooral kleur-afhankelijk... en het kan ook met het water te maken hebben...
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 13:03

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Die bovenste is idd erg goed gelukt.
<<

Anoniem187

Bericht 13 Apr 2014 13:08

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Ik vind het eigenlijk niet eens echt mooi. Beetje kinderlijk. Maar wel heel knap als je het kunt, ik doe het je niet na.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Apr 2014 13:55

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Jerry schreef:
Jip83 schreef:Mijn nagellak lijkt al op te drogen als ik het in het water drup. Als ik dan met een satestokje figuren probeer te tekenen, dan klontert het samen.


Dat had ik met sommige lakjes ook... Is niet eens merk-afhankelijk, maar ook vooral kleur-afhankelijk... en het kan ook met het water te maken hebben...



Heb een keer gehoord dat je afgekookt water moet nemen of bronwater
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 15:37

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

https://www.youtube.com/watch?v=MlIwXCY6AcU

Deze meid legt uit wat je wel en niet moet doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 15:39

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

https://www.youtube.com/watch?v=s1Fe_xpyIlI

Fluffy nails, dat vind ik echt niks. Net alsof je een pluchebeest hebt gemolestreerd van vroeger.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 15:43

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Serendipity schreef:Ik vind het eigenlijk niet eens echt mooi. Beetje kinderlijk. Maar wel heel knap als je het kunt, ik doe het je niet na.


Misschien zijn Ombre nails wel wat, is minder druk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Apr 2014 11:16

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Hoe zien jouw nagels er eigenlijk uit CBL?
<<

Anoniem260

Bericht 14 Apr 2014 11:41

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

expressob schreef:
Jerry schreef:
Jip83 schreef:Mijn nagellak lijkt al op te drogen als ik het in het water drup. Als ik dan met een satestokje figuren probeer te tekenen, dan klontert het samen.


Dat had ik met sommige lakjes ook... Is niet eens merk-afhankelijk, maar ook vooral kleur-afhankelijk... en het kan ook met het water te maken hebben...



Heb een keer gehoord dat je afgekookt water moet nemen of bronwater



Heb verschillende soorten water gebruikt (jaja, heb het tot een kunst verheven :P ), maar dé truc nog niet ontdekt
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Apr 2014 12:40

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Ik heb het met 1 vinger getest en ik doe iets goed fout. De druppels lopen niet uit, het blijfd dus heel klein en eromheen ziet het eruit alsof er olie op drijft. Heb geprobeerd een figuur te maken met de cocktailprikker en toen mijn nagel erin gedaan en alles erom heen weggehaald zoals in de filmpjes. Het ziet er niet uit en ziet eruit als drap! Ik heb het getest met 3 kleuren waarvan er 2 een glans erin hebben. Kan het daar aan liggen?
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Apr 2014 12:45

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Tabbie schreef:Hoe zien jouw nagels er eigenlijk uit CBL?


Hoezo? Ik heb het net pas getest haha. Ben nu helemaal into nagels omdat ze eindelijk weer eens lang zijn. Helaas scheuren mijn duimnagels ALTIJD aan de zijkant in en vaak zijn die ook de 1e 2 die eraan gaan. Ik heb beide nu met nagellijm gelijmd omdat ik ze nog even niet eraf wil halen aangezien we zaterdag uit eten gaan en ik ze nog mooi wil lakken. Op den duur haal ik ze zelf eraf dwz korter maken omdat als ik eraan blijf haken dat pijnlijk kan zijn. Omdat de duimen niet zo opvallen als ze korter dan de anderen zijn (ik kan ze dan onder mijn handen houden bijvoorbeeld) houd ik de anderen lang. Als anderen kapot gaan, dan maak ik ze allemaal gelijk.

Wie heeft dat ook dat ze nooit aan de bovenkant kapot gaan en altijd aan de zijkant waardoor je ze er het beste af kunt halen?
<<

Anoniem260

Bericht 14 Apr 2014 13:42

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

caribbeanlover schreef:Ik heb het met 1 vinger getest en ik doe iets goed fout. De druppels lopen niet uit, het blijfd dus heel klein en eromheen ziet het eruit alsof er olie op drijft. Heb geprobeerd een figuur te maken met de cocktailprikker en toen mijn nagel erin gedaan en alles erom heen weggehaald zoals in de filmpjes. Het ziet er niet uit en ziet eruit als drap! Ik heb het getest met 3 kleuren waarvan er 2 een glans erin hebben. Kan het daar aan liggen?



mijn ervaring is (zoals hierboven te lezen) dat het heel erg verschilt per nagellak, niet eens per merk, maar ook gewoon per kleur... Het hielp bij mij ook wel om een beetje zachtjes met het bekertje te 'schudden', maar er waren kleuren bij die het niet goed deden... Kwestie van heel veel uitproberen...
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Apr 2014 14:02

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Volgens mij ben ik niet gemaakt hiervoor, ik kan amper mijn nagels normaal lakken. :P
<<

Anoniem260

Bericht 14 Apr 2014 14:19

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Dan is dit juist handig volgens mij :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Apr 2014 15:07

Re: Wie maakt er wel eens marble nails?

Zolang de druppels mooi uitlopen in het water wel ja.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers