Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bologna

<<

anoniem213

Bericht 07 Apr 2014 13:14

Bologna

Eind augustus (ja dat duurt nog lang ;)) ga ik vijf dagen met een vriendin naar Bologna. Ik kan op internet leuke tips vinden, maar er is niet echt een apart boekje van Bologna (daar is het waarschijnlijk ook te klein voor). Ik vroeg me af of hier misschien nog iemand tips had. Restaurantjes, bepaalde dingen die we moeten zien, een cafeetje waar we per se iets moeten drinken of de beste plek voor een goede espresso: ik wil alles weten! Hopelijk is er iemand die me kan helpen, alvast bedankt :).
<<

Anoniem119

Bericht 08 Apr 2014 13:20

Re: Bologna

Ik ben er geweest maar heb niet echt specifieke tips. Ik vond de indruk van de stad mooi. Die portici zijn prachtig en ik vond de stad een tikkeltje alternatief (veel studenten, oudste universiteit van Europa). Maar geen must-see tips, sorry.
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2014 11:12

Re: Bologna

Toch leuk dat je reageert, fijn dat je positief bent over de stad in elk geval!
<<

anoniem213

Bericht 11 Jun 2014 18:45

Re: Bologna

Is er inmiddels misschien nog iemand met tips :)?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers