Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

<<

limbogirls82

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 06 Apr 2014 17:40

Bericht 06 Apr 2014 17:56

help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Hallo,

Sorry maar ik word er echt niet goed van. :snik:
Mijn relatie is al enkele maanden uit, sinds het pas uit is krijgen mijn ex en ik beide app berichten of sms van een 'onbekende' .
De persoon in kwestie deed zich paar keer als een ander voor, neemt nooit telefoon op etc. Ik ben al bij de politie gewesest maar die kunnen niks; nr is waarschijnlijk prepaid want het staat niet geregistreerd. Ik heb de app en fb al geblokkeerd dus qua berichten valt het mee. Maar het kwaad is al geschied. De grootste zeik tussen mijn ex en mij die ondertussen denkt dat ik er achter zit of iig meer weet.
Dit komt omdat ik op een feest was waar hij ook was, ik een keer s avonds laat naar hem ging omdat ik perse wilde praten. Door die dingetjes linkt hij zo naar mij.
Ik begrijp dat aan ene kant ook nog ik vertrouw nu zelf ook niemand hierin, die persoon weet nl akelig veel dus ik ben bang dat het iemand is die ons aardig kent :(
Politie zegt er worden niet echt dreigingen geuit en bovendien zonder naam/adres of dergelijke kunnen we niets.
Nou lekker dan.

Iemand enig idee wat te doen bij zoiets ? Een vriend van mij werkt bij een telefoonwinkel maar hij ook kon niet helpen

Dit duurt gewoon al maanden en ik weet totaal niet wat ik ermee moet. Liefst wil ik weten wie het is en dat mijn ex daar ook es achter komt. Ik dacht altijd boven zoiets te staan maar dit gaat zo ver..

Groetjes
<<

Anoniem75

Bericht 06 Apr 2014 18:05

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Heeft je ex misschien al een nieuwe vriendin of misschien iemand op het oog die jaloers kan zijn? En wat staan er in die appjes en smsjes? En krijgen jij en je ex dezelfde berichtjes?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Apr 2014 18:38

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Zo dat lijkt mij ook vervelend zeg!
Kun je aan de hand van de persoonlijke informatie niet een groepje 'verdachten' maken voor jezelf?
<<

limbogirls82

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 06 Apr 2014 17:40

Bericht 06 Apr 2014 19:09

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Nee helaas niet.
Nee we hebben beide nog geen andere relatie ofzo.

Hij kreeg in het begin vooral hoe dom hij was dat het uit was etc en ik kreeg te horen hoe vervelend het wel niet was.
Ik heb echt totaal geen idee wie het is.
Uiteindelijk kreeg ik als advies; misschien moet je iemand in vertrouwen nemen en die laten bellen alsof die de stalker is zodat je rust creeert tussen je ex en jou !! Jeetje zeg doe ff normaal !! Dat kan toch niet al lijkt het soms een mogelijkheid gezien niks helpt.
Ze neemt gewoon bewust niet op, politie zei dat het best kan dat het een prepaid kaartje is puur en alleen hiervoor.
Hoe ziek kunnen mensen zijn zeg. Ik werk zelf met mensen met een beperking (shizofreen, borderline, autisme etc vooral psychotisch ook) en dan denk ik jeetje dit is erger als de mensen op mijn werk.
Ik ben er eigenlijk teveel mee bezig dat merk ik wel. Ik baal gewoon dat niemand iets kan doen. Het is bijna eng gewoon.
<<

Anoniem253

Bericht 06 Apr 2014 19:12

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Wat heftig zeg... Sterkte!
<<

Anoniem40

Bericht 06 Apr 2014 19:37

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Maar is het echt elke dag of gewoon af en toe?
Kun je niet een keer met een totaal ander nummer (en een nummer dat niet op te zoeken is) proberen naar dat nummer te bellen? Als er niet opgenomen wordt lijkt het inderdaad een nummer wat alleen hiervoor gebruikt wordt.
Heb je een paar 'verdachten'? Aangezien je zegt dat het hele persoonlijke dingen zijn, kun je misschien mensen uitsluiten. Of als je kijkt naar het tijdstip van de sms-jes? Het lijkt me niet dat iemand vanaf zijn/haar werk sms-jes stuurt.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Apr 2014 20:14

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Je weet dus wel dat het een vrouw is? Je zegt namelijk 'ze'.
Ik ben ook wel benieuwd naar de frequentie van de berichtjes. Het lijkt mij vreselijk en ook eng, waarom zou iemand zoiets doen?!
<<

limbogirls82

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 06 Apr 2014 17:40

Bericht 08 Apr 2014 11:42

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik heb al vanalles geprobeerd, anoniem bellen, een vriendin met haar nr laten bellen.
Politie denkt dat het nr alleen voor dit lastig vallen gebruikt wordt.
Er werd eerst tegen mijn ex gezegd dat het stom was dat hij bij me weg was etc.
Ik kreeg berichten / vragen hoe ons contact nog was (we zijn elkaar een tijdje gewoon blijven zien).
Ik denk dat fb misschien wel een nep account is maar dat weet ik niet, het is behoorlijk afgeschermd en nu kan ik helemaal niets meer zien omdat ik het geblokkeerd heb.

Het heeft gewoon voor heel veel stress en onrust gezorgd dus waarschijnlijk heeft ze haar zin nu...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Apr 2014 12:28

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Geef die fb eens door.. misschien kan wat goed speurwerk door mensen hier nog wat opleveren?

En ik zou gewoon een nieuw nummer nemen. Ben je daar ook vanaf. En of je ex nu denkt dat jij het bent of niet.. tja dat is aan hem.

Verder is het gewoon vervelend. Ik heb het ook ooit gehad, en je kan er jammer genoeg verder weinig aan doen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Apr 2014 12:30

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik hoop voor je dat een nieuw nummer het op lost! Hopelijk dus niet iemand uit je kennissenkring die zo weer je nieuwe nummer te pakken heeft.
Kun je het nummer niet gewoon helemaal blokkeren op je telefoon? Eventueel via je provider?

Heb je met je ex nog zaken af te handelen? Want net wat Tabbie zegt, aan hem om te denken of jij het wel of niet bent.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Apr 2014 15:45

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik weet niet of je een iphone hebt, maar ik kan nummers volledig blokkeren op mijn telefoon, zodat mensen mij niet meer kunnen bellen/facetimen/smsen/imessagen. Misschien is dat een idee?

♥♥
<<

limbogirls82

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 06 Apr 2014 17:40

Bericht 04 Mei 2014 17:04

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Oh dan moet ik eens kijken waar dat zit, zodat ik ook geen
smsjes meer ontvang

Fb is **

Weer bij politie geweest maar ze doen maar niets... zucht
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Mei 2014 17:40

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Pff is dit nog steeds bezig. Wat enorm vervelend!

Hmm ik vind 3 S. op fb, waarvan 2 in nederland. Had je deze persoon toen geaccepteerd op fb?
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 04 Mei 2014 17:47

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Wat vervelend! 1 van die ** die ik vind heeft maar 2 foto's en die zijn allebei van dit forum...

Volgens mij sowieso Harrison en Exogenesis?
Laatst gewijzigd door Ravioli op 04 Mei 2014 17:52, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Mei 2014 17:51

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Sorry, nu moet ik stiekem lachen, zullen we dat kind nu gewoon eens massaal gaan toevoegen? Als het een fake account is heeft ze vanzelf wel door dat er stront aan de knikker is. Ik zou de naam alleen wel even weghalen uit je post straks (of als ze honderd vriendschapsverzoeken heeft gekregen), ik weet niet in hoeverre Google dit forum als resultaat zou geven.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Mei 2014 17:52

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Er zijn er trouwens drie met die naam.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 04 Mei 2014 17:59

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ravioli schreef:Wat vervelend! 1 van die *** die ik vind heeft maar 2 foto's en die zijn allebei van dit forum...

Volgens mij sowieso Harrison en Exogenesis?


Huh idd!! Wat gek :shock:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Mei 2014 18:00

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Dan heb je dus ook een meelezer hier, vrees ik.
<<

Anoniem126

Bericht 04 Mei 2014 18:01

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 04 Mei 2014 18:34

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

De onderste ** moet idd fake zijn. Harrison staat sowieso op de foto en over Exogenesis twijfel ik, maar ik geloof wel dat zij het is.

Wat een bijzonder nare situatie dit. In principe is het niet toegestaan om persoonsgegevens van iemand te delen op het forum, maar in dit geval gaat het volgens mij om identiteitsfraude. Ik zal de bovenste twee forumsters in ieder geval per PM en mail ook even inlichten. Dan kunnen ze kijken wat ze ermee willen doen en of ze er meer over weten.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Mei 2014 18:41

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ohh he?! Dat meen je niet?! Ik kreeg net een bericht van Nicky en zag alleen Exo's foto dus reageerde dat ik dat niet was maar ik ga nu even nog een keer kijken. Wtf?!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Mei 2014 18:43

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Oke wtf ja dat is een foto van mij. Ook echt vlak na mijn verjaardag toegevoegd in 2011. Even voor de duidelijkheid, dat ben ik niet hoor!
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 04 Mei 2014 18:45

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

De profielfoto is inderdaad een foto van Exogenesis en op de foto van 19 mei 2011 sta jij samen met twee anderen Harrison.

Edit: Ok, je hebt het al gezien!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Mei 2014 18:48

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik heb het gerapporteerd bij fb en een bericht gestuurd dat het binnen een dag weg moet zijn omdat ik anders aangifte doe van identiteitsfraude. Mafkees.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Mei 2014 18:48

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik probeer het te begrijpen, hoe lang zijn jullie uit elkaar en hoe lang is dat stalken al bezig? Dta fake account heeft ze voor mijn gevoel al veel langer dan dat ik het idee heb dat het stalken bezig is. Volgens mij washet iemand die sowieso al kwaad in de zin had...
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers