Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

<<

limbogirls82

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 06 Apr 2014 16:40

Bericht 09 Mei 2014 10:08

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Precies Nicky !!
Excuses als ik geen naam mocht doorgeven op het forum..
<<

Anoniem193

Bericht 09 Mei 2014 10:11

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Bloemetjesgordijn schreef:dames n.a.v. dit topic wil ik mijn pagina ook 'dichttimmeren'. Maar moet ik dan alle foto`s individueel gaan bewerken?


Tussen de privacy instellingen staat een optie:
Het publiek beperken voor berichten die je hebt gedeeld met vrienden van vrienden of openbaar.

Als je daar op klikt kun je in 1x alle oude berichten beperken.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 09 Mei 2014 10:15

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

limbogirls82 schreef:Voorheen kreeg ik ook mails als er reacties waren, dit krijg ik nu niet meer waardoor ik ook minder actief ben.

Je kunt dit instellen per topic door onderaan te klikken op 'Op dit onderwerp abonneren'.
<<

Anoniem59

Bericht 09 Mei 2014 10:15

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik heb het bijgelezen... Dus... Als ik het goed begrijp...

Limbogirl wordt lastiggevallen door een onbekende stalker en haar ex ook. Ook via Facebook, met waarschijnlijk een vals account, behorende bij de naam die eerder dit topic genoemd was. En op dat account staan foto's van Exo en Harrison van het forum, maar niemand weet wie dat account gemaakt heeft, hoe die persoon aan de foto's komt, wat de link met het forum is en wat de link met de ex van limbogirl is.

Het meest waarschijnlijke is denk ik dat het iemand is uit limbogirl's eigen omgeving, die dus ook haar ex kent, en ook op het forum komt of in elk geval weet dat limbogirl hier komt. En daar dan waarschijnlijk jaren geleden foto's van Exo en Harri heeft gepikt. Of limbogirl is zelf niet eerlijk. Of iemand uit de omgeving van de ex stalkt limbogirl, en die persoon was toevallig al jaren meelezer of forummer.

Allemaal weird en lichtelijk ziek.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Mei 2014 10:18

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Goed samengevat RYW
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Mei 2014 10:20

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Alibi schreef:
Bloemetjesgordijn schreef:dames n.a.v. dit topic wil ik mijn pagina ook 'dichttimmeren'. Maar moet ik dan alle foto`s individueel gaan bewerken?


Tussen de privacy instellingen staat een optie:
Het publiek beperken voor berichten die je hebt gedeeld met vrienden van vrienden of openbaar.

Als je daar op klikt kun je in 1x alle oude berichten beperken.


Ja en dan krijg ik de keuze uit :

Wie kan mijn inhoud zien - Wie kan contact met me opnemen - Hoe zorg ik dat niemand me lastig valt. Ik voel me zo'n noob nu.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Mei 2014 10:28

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Dan ga je naar wie kan mijn inhoud zien. Daar staat het bij. Tenminste, op mijn telefoon;)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Mei 2014 10:29

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Bloem> Ik kan bij foto's - albums per album kiezen wie deze mag zien. Alleen bij de albums profielfoto, tijdlijnfoto's, omslag en uploads telefoon kan het per foto alleen volgens mij.
<<

Anoniem148

Bericht 10 Mei 2014 05:21

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

.
Laatst gewijzigd door Anoniem148 op 21 Mei 2014 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 10 Mei 2014 06:27

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik zal je even een pb sturen.
<<

Anoniem126

Bericht 28 Mei 2014 11:59

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 28 Mei 2014 12:16

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Een melding bij facebook doen heeft bijzonder weinig geholpen.. Je kon dan kiezen waarom je een melding wilde doen en één van de keuzes was: ik sta op deze foto en dat vind ik niet leuk (en dat was ook meteen de enige relevante keuze) en toen kreeg ik een reactie dat ze niet begrepen waarom ze vonden dat ik niet leuk op de foto stond. Nee hè hè.. Toen nog een melding gedaan maar nooit meer wat gehoord.

Van de eigenaresse van het profiel overigens ook niet.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mei 2014 12:28

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Niks van facebook gehoord en nog steeds niet weg.
<<

Anoniem64

Bericht 28 Mei 2014 12:43

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Nou lekker dan. Kun je niet ergens anders contact met ze krijgen? Of melding doen van spam oid?
<<

Anoniem126

Bericht 28 Mei 2014 12:43

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Mei 2014 12:45

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Belachelijk.. Foto's waarbij vrouwen (bedekt) BV geven worden wel zomaar geblokkeerd, maar hier doen ze niks tegen?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Mei 2014 12:45

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Kunnen wij geen meldingen doen met zijn allen? Zodat Facebook begrijpt dat er iets aan de hand is?
<<

Anoniem126

Bericht 28 Mei 2014 12:46

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mei 2014 13:01

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Het enige wat we kunnen doen, is massaal die foto's rapporteren.

Ik kon hem maar eenmalig rapporteren en nu geeft 'ie aan dat het al gerapporteerd is. Ik wil het liefst 100 meldingen doen, maar dat mag/Kan dus niet.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2014 13:07

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik heb het account ook gerapporteerd.
<<

Anoniem126

Bericht 28 Mei 2014 13:07

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mei 2014 13:13

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Bedankt! :thumbup:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Mei 2014 13:14

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Ik heb ook gerapporteerd!
<<

Anoniem64

Bericht 28 Mei 2014 13:25

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Je kan ook kiezen voor deze persoon rapporteren/blokkeren, en dan dat diehgene zich als jezelf/een ander voordoet. Alleen als ik klik op ' doet zich voor als ieman die ik ken' vragen ze om de naam. Exogenis dus. Mag ik daar jouw naam invullen of liever niet? (Weet 'm alleen niet meer :p ) Zondrt kan ik niet rapporteren bij deze optie.

Nouja, desnoods kan ik nog kiezen voor nepaccount.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2014 13:28

Re: help stalkster zorgt voor veel stress tussen ex en mij

Sterrin_ schreef:Je kan ook kiezen voor deze persoon rapporteren/blokkeren, en dan dat diehgene zich als jezelf/een ander voordoet. Alleen als ik klik op ' doet zich voor als ieman die ik ken' vragen ze om de naam. Exogenis dus. Mag ik daar jouw naam invullen of liever niet? (Weet 'm alleen niet meer :p ) Zondrt kan ik niet rapporteren bij deze optie.

Nouja, desnoods kan ik nog kiezen voor nepaccount.

Als je daar Exo haar naam invult, dan gaatie een bericht sturen naar Exo dat zij het account moet rapporteren. Ik wou die optie ook kiezen. :eyes:
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers