Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

<<

Anoniem119

Bericht 07 Apr 2014 09:34

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik vind Bazzie echt zo'n fluffbal als haar avatar. Komisch op t eerste gezicht, een klein monstertje als t zo uit komt, maar als je dr knuffelt is ze zaaaaacht.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Apr 2014 10:01

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Harrison schreef:Ik weet van thunder dat ze net geopereerd is aan haar been en dat dat niet bepaald soepel gegaan is. En nu weet ik ook wie ze eerst was :p.
Haha, dat was geen geheim hoor :razz:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Apr 2014 10:20

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Marin, werkt keihard, heeft daardoor weinig tijd met haar vriend. Is fotografe.
Ik vind haar altijd betrokken overkomen, zegt wat ze denkt.
Ik ben jaloers op haar reizen!
<<

Anoniem99

Bericht 07 Apr 2014 10:52

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik vind Majira dus echt een lieverd. Krijg soms zomaar een kaartje of een lief berichtje, zo lief! Daarentegen faal ik echt.. :P Sorry Majira.
Ik Majira altijd erg betrokken, vriendelijk en gezellig. Ze heeft nu een onwijs leuke vriend (als ik de foto's en berichtjes mag geloven) en ik ben blij voor haar!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Apr 2014 11:01

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Van Sienna weet ik niet bijzonder veel, maar wel het belangrijkste: Dat ze volgend jaar gaat trouwen met haar vriend! Volgens mij woont ze in het Noorden van het land. Qua persoonlijkheid komt ze bij mij heel enthousiast over!
2012 & 2016
<<

Anoniem156

Bericht 07 Apr 2014 11:06

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Bazinga werkt op de Bazar, is heel lang en heeft sinds kort een vriend.
ik krijg ook de indruk dat ze een familiemens is, ze praat altijd heel liefdevol over d'r broertje en neefjes. En kat.

ehh ik heb een pagina gemist haha!
dan Snoes! Mooie en lieve meid volgens mij, heeft een zoontje van een jaar en ze woont in België. En ze lijkt op Carool!
<<

Anoniem 43

Bericht 07 Apr 2014 11:14

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Poubelle, knappe vrouw, woont in het centrum en werkt (parttime?) in een café dichtbij haar huis.
Op de foto's die ik van je gezien heb zie je er altijd erg spontaan uit :) .
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Apr 2014 11:16

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Van Believe weet ik dat ze heel mooi lang haar heeft (en onlangs een heel stuk haar heeft gedoneerd), vorig jaar getrouwd is in een prachtige jurk en een hele leuke man heeft. :)

♥♥
<<

Anoniem173

Bericht 07 Apr 2014 11:20

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Elliott is dolblij dat haar kat weer terug is, ze woont samen met haar vriend en wil een groter huis kopen. Volgens mij wonen ze ergens bij onze hoofdstad. Ze werkt bij een juridische instelling. Ze heeft het heel leuk gehad met carool in het q hotel. Heeft se ook niet 1/2 neefjes waar ze heel blij mee is?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Apr 2014 11:24

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Atelier Madame,
Dat ik haar posts altijd leuk vindt om te lezen omdat ze zo lekker nuchter en normaal is, plus ze is erg actief op het forum. Verder weet ik dat ze veel gereisd heeft en met name positief in het leven staat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Apr 2014 11:31

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Marcy: Dat ze momenteel, na een lange tijd samen wonen met haar vriend, nu weer apart wonen om zo geld te sparen voor een wereldreis. Dat ze in Australië woont en ze daar voor haar vriend naartoe is verhuist.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem222

Bericht 07 Apr 2014 12:53

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Thunder schreef:
Harrison schreef:Ik weet van thunder dat ze net geopereerd is aan haar been en dat dat niet bepaald soepel gegaan is. En nu weet ik ook wie ze eerst was :p.
Haha, dat was geen geheim hoor :razz:


Haha ik wist dat niet! :nerd:
<<

Anoniem253

Bericht 07 Apr 2014 16:19

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet van Harrison dat ze een lieve vriend heeft die zelfs het bad al vol heeft laten lopen als ze thuis komt :-).
<<

Anoniem 43

Bericht 07 Apr 2014 16:42

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet van Champagne dat ze probeerde te besparen op de boodschappen. Ook wil(de) ze op vakantie naar Aruba gaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 22 Apr 2014 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Apr 2014 16:54

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet van believe dat ze eerst lang blond haar had en nu geloof ik iets korter en bruin. Heb ik 't goed? :D
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2014 16:59

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Alles. :angel:
<<

Anoniem 43

Bericht 07 Apr 2014 17:02

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Haha ja dat heb je goed onthouden Joan. :)
.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 22 Apr 2014 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 07 Apr 2014 17:03

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Believe is tijdje terug getrouwd & heeft heel mooi haar!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Apr 2014 17:05

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Pippa heeft haar vriend via internet leren kennen. Het was gelijk gezellig. Werkt part-time maar door haar lange reistijd lijkt het full-time, waardoor ze op de dagen dat de vrij is heel graag de rust neemt om bij te tanken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem29

Bericht 07 Apr 2014 19:29

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet van Silly-One dat ze heel sportief is en graag buiten is. Volgens mij kun jij echt lekker genieten van de natuur om je heen. Verder ben je in mijn ogen een stoere en toffe vrouw, die niet snel bang is voor dingen. Ja, een stoertje!

Je rijd ook motor toch?
<<

Anoniem187

Bericht 07 Apr 2014 19:50

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ja hoor, ik heb altijd Intoxicated boven mij als ik dit soort topics open en blijf daardoor overkomen als een over enthousiaste fan. Maar ik houd van haar kledingstijl, haar manier van leven (gezond en gevarieerd eten, haar dromen achterna jagen (je opleiding) etc.) en haar vriend is leuk!
<<

Anoniem173

Bericht 07 Apr 2014 22:21

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik vind serendipity zulke vrolijke Posts altijd plaatsen! Volgens mij is ze midden 20 en single, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik dacht dat ze een naamswijziging was maar vsn wie dat weet ik dan weer niet. Volgens mij woont ze in de randstad em heeft ze een administratieve functie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Apr 2014 22:34

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik vind AM een hippe, blije twintiger met een prachtig figuur. Ze is getrouwd en studeert. Momenteel loopt ze met heel veel plezier stage in het ziekenhuis en is zich volgens mij snel aan het ontwikkelen tot een goede verpleegkundige. Ik vind het leuk dat we hetzelfde beroep hebben!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Apr 2014 22:35

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Nee joh, Serendipity is een echte Limbo :D

AM gaat ook altijd naar de Zwarte Cross, werkt in het ziekenhuis en is pas getrouwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem30

Bericht 07 Apr 2014 22:36

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Bliss is mijn stadsgenoot! Ze is juf, gek op winkelen/kleding, is chaotisch, goed bezig met afvallen en sporten en volgens mij heel lief.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers