Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik zoek een naam

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 06 Apr 2014 13:19

Re: ik zoek een naam

Jesse, Lucas, Matthias
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem40

Bericht 06 Apr 2014 13:35

Re: ik zoek een naam

Clapperdie schreef:
lintje schreef:
Clapperdie schreef:Ties zou denk ik ook wel kunnen.

Dan denk ik meteen aan een tafel in het duits :smile:

:palm: haha, heb ik onze zoon dus gewoon tafel genoemd? Ook al stropdas in het engels :eyes:

En in Noorwegen kun je het vertalen als 'plas' of erger nog, een benaming voor piemel, vergelijkbaar met 'plasser'. Niet helemaal letterlijk hoor, maar wel zo dat de Noren gelijk die associatie hebben :smile:
<<

Anoniem113

Bericht 06 Apr 2014 14:17

Re: ik zoek een naam

Whoop! schreef:
Clapperdie schreef:
lintje schreef:

Dan denk ik meteen aan een tafel in het duits :smile:

:palm: haha, heb ik onze zoon dus gewoon tafel genoemd? Ook al stropdas in het engels :eyes:

En in Noorwegen kun je het vertalen als 'plas' of erger nog, een benaming voor piemel, vergelijkbaar met 'plasser'. Niet helemaal letterlijk hoor, maar wel zo dat de Noren gelijk die associatie hebben :smile:[/quote]

:omg:
<<

Anoniem75

Bericht 06 Apr 2014 15:39

Re: ik zoek een naam

Haha nou Clapperdie zorg maar dat T. nooit op vakantie gaat naar Noorwegen :lol:
<<

Anoniem31

Bericht 06 Apr 2014 16:48

Re: ik zoek een naam

Tobias vind ik mooi zo heet onze kleine man ook :smile:
<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 06 Apr 2014 16:52

Re: ik zoek een naam

Dank jullie wel, er zitten een paar leuke namen tussen. Man en ik hebben alleen nog geen naam die we allebei mooi vinden. Ik vind bijvoorbeeld Finn of Chris of Alex(ander) erg leuk, maar man niet.
De namen Jan, Ties, Matthias, Leon vallen af doordat er in onze familie of kennissenkring al iemand zo heet. Hugo kunnen ze trouwens hier echt niet uitspreken dat wordt Hoego en dan ook nog met een duitse g uitgesproken.

Thomas zou eerst afvallen omdat we een aantal volwassenen kennen die zo heten en omdat ik bang ben dat ze er hier Tommie van maken. Maar de naam blijft toch wel hoog op ons lijstje staan. Zelf wil ik heel graag de naam: Jasper, alleen dit wil man absoluut niet dus helaas.
april 2012
juni 2014
mei 2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Apr 2014 17:06

Re: ik zoek een naam

Lasse, Ole, Emil
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 07 Apr 2014 08:27

Re: ik zoek een naam

Geen idee hoe het zit met de Duitse uitspraak maar misschien is dit wat?

J.oah,
T.ygo,
Noah,
Olaf
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 07 Apr 2014 17:44

Re: ik zoek een naam

Jesper i.p.v. Jasper? Tijdens onze vakantie ging de uitspraak goed!
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers