Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkope groepsaccommodatie

<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2014 15:06

Goedkope groepsaccommodatie

Ja dat is onmogelijk te vinden.

Wij zijn een groep van 20-25 personen ontstaan uit scouting en als budget heb ik voor een heel weekend 50 euro p.p.
Hiervan moeten we twee activiteiten doen en ergens overnachten en kookspullen meenemen en reiskosten vergoeden. Vrij onmogelijk dus, maar vorig jaar is het ook gelukt.

Het lukt meestal door bij scoutinggroepen te huren want dan is het echt maar iets van 8 euro p.p.p.n. Onze max is namelijk 10 euro, anders kunnen de activiteiten die gepland zijn niet meer.

Maar nu weigeren alle scoutinggroepen ons omdat we geen officiële scouting zijn. Echt frustrerend, ik kan gewoon geen overnachtingsplek vinden.

Ik weet niet wat voor nut dit topic heeft maar ik moest even de frustratie kwijt.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Apr 2014 15:21

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Wij hebben ooit een kamp georganiseerd bij Tweehek, ergens in drenthe of overijssel. We hadden toen ook een budgetvan 50 pp, maar wel een iets grotere groep.

Of vierhouten? Die heeft ook veel verschillende opties.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2014 15:35

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Probleem is dat dus bij naar Drenthe rijden heel het budget op is aan vervoerskosten. Hier in de omgeving zit eigenlijk heel weinig... Het is gewoon frustrerend. We hadden een heel leuk programma en echt wel mogelijke overnachtingsplekken maar één voor één wijzen ze ons af. Er is er nu nog één eigenlijk die nog positief kan antwoorden en dan weet ik het écht niet meer.

Anders moeten we het programma doorstrepen en opnieuw beginnen en in België gaan zoeken. Daar zijn veel meer goedkope groepsverblijven te huren.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2014 16:02

Re: Goedkope groepsaccommodatie

In welke regio zoek je iets?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Apr 2014 16:08

Re: Goedkope groepsaccommodatie

En een camping dan? Hebben soms ook wel wat voor groepen. In Zeeland bijvoorbeeld?
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2014 16:11

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Zeeland zou perfect zijn, maar helaas zijn campings ook al redelijk duur!
He bah, ik zei vorig jaar nog zo dat ik het dit jaar niet meer zou organiseren en toch hebben ze het weer op mij afgeschoven. Het is gewoon niet te doen, die accommodaties bestáán gewoon niet in Nederland.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Apr 2014 16:42

Re: Goedkope groepsaccommodatie

<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 05 Apr 2014 16:59

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Misschien een natuurvriendenhuis van Nivon? http://www.nivon.nl/accommodaties/huizenindex.htm
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2014 16:59

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Is dit niks? Het is iets duurder, 13,50 pp per nacht.
http://www.destoofpolder.nl/
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2014 17:01

Re: Goedkope groepsaccommodatie

@Jorja: Die had ik ook al gevonden, maar is ook boven ons budget. Of we moeten het schema omgooien zodat we 13 euro p.p. meer over houden voor de accommodatie, dan is het nog te doen. Maar dan moeten we dus sowieso één activiteit laten vallen.

Maar goed, dan hebben we wel een plek om te overnachten. Ik ga hem in ieder geval in mijn bestandje opslaan en het overleggen of dit een optie is!

@Tuktuk: Die is voor minimaal 2 nachten bij het zelf koken en anders wordt het duurder, dat is het probleem vaak... ik heb er een nodig voor één nacht.

@Verde: Die zijn ook te duur omdat het dus één overnachting op Zaterdag is en ik geen lid ben.



Wat lief dat jullie me allemaal helpen met zoeken, maar ik heb écht het idee alles al gezien te hebben. We gaan activiteiten ondernemen in Middelburg, maar echt alles in die omgeving heb ik volgens mij al benaderd...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Apr 2014 17:08

Re: Goedkope groepsaccommodatie

http://www.buitencentrum-veere.nl/inhoud.htm

Ik heb geen zin om te rekenen of het goedkoop genoeg is :) Maar vooral het blokhuttenkamp is geweldig. Maar ook het stenen gebouw is super, met een enorm balkon met uitzicht op het Veerse Meer.


De plaatselijke scouting hier weet ik van dat ze (tenminste in het verleden) ook verhuurde aan andere groepen dan scouting. Maar dat is waarschijnlijk wel wat ver. http://www.jovadeko.nl/
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2014 17:08

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Ah je had er niet bijgezegd dat het voor 1 nacht was. Meestal als je het over een weekend hebt, is het vrijdag aankomen en zondag vertrekken ;)
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2014 17:14

Re: Goedkope groepsaccommodatie

TukTuk schreef:Ah je had er niet bijgezegd dat het voor 1 nacht was. Meestal als je het over een weekend hebt, is het vrijdag aankomen en zondag vertrekken ;)
My bad :albino:

Het is dus inderdaad geen weekend :elephant:
<<

Anoniem185

Bericht 06 Apr 2014 00:20

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Oke alles in omgeving Middelburg heeft ondertussen afgezegd, dus ben ik nu aan het zoeken naar een verblijf in het westen van Brabant, Zeeland en het noorden België...

Echt deprimerend om iedere keer zo 'afgewezen' te worden.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Apr 2014 13:04

Re: Goedkope groepsaccommodatie

Ik heb er eentje te pakken!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers