Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem187

Bericht 04 Apr 2014 20:50

Weekend!

En wat zijn jouw plannen?
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Apr 2014 20:53

Re: WEEKEND!

Ik ga zondag naar De Kuip, het mooiste stadion van Nederland :D En plak er meteen een bezoekje aan een goede vriend aan vast. Morgen mag ik gewoon werken.
<<

Anoniem156

Bericht 04 Apr 2014 20:54

Re: WEEKEND!

Ik zou vanavond gaan borrelen en dansen maar de vriend waarmee ik zou gaan is ziek.
Nu hang ik lekker op de bank en was ik van plan om een bakje B&J te eten maar nu proberen m'n zus en 'n vriendin me over te halen om een wijntje te komen drinken. Maar ik twijfel nog.
Morgen overdag even hardlopen, 's avonds moet ik werken.
Zondag ik eerst wat drinken met de ene vriendin en daarna een hapje eten met een andere vriendin.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Apr 2014 20:56

Re: WEEKEND!

Mag ik maandag ook nog bij het weekend tellen trouwens. Want dan ga ik lekker met vriendinnen uiteten. :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Apr 2014 20:58

Re: WEEKEND!

Heeeeerlijk, weekend! Ik heb begin vd avond m'n haar geverfd en hang sindsdien al in m'n pyjama op de bank :thumbup: Morgen ga ik lunchen met een vriendin en daarna borrelen met Carra. Zondagochtend wil ik gaan skaten (hopelijk regent het niet en zijn de fietspaden droog) en verder ga ik een chilldagje houden denk ik. Ben de komende weken behoorlijk druk, dus ik neem het er nog even van :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 04 Apr 2014 20:59

Re: WEEKEND!

Lauren schreef:Mag ik maandag ook nog bij het weekend tellen trouwens. Want dan ga ik lekker met vriendinnen uiteten. :)


Nee :face:



Ik ben gewoon jaloers omdat ik dan weer moet werken ;)
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Apr 2014 21:00

Re: WEEKEND!

Serendipity schreef:
Lauren schreef:Mag ik maandag ook nog bij het weekend tellen trouwens. Want dan ga ik lekker met vriendinnen uiteten. :)


Nee :face:



Ik ben gewoon jaloers omdat ik dan weer moet werken ;)

Haha! Ik ben jaloers op mensen die gewoon in het weekend weekend hebben, bijna ieder weekend weer ;-)
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2014 21:02

Re: WEEKEND!

Jaaa morgen heb ik vrij gevraagd en gaan we een dagje huizen kijken op de open huizen dag. Zo veel zin in!

Zondag werken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Apr 2014 21:05

Re: WEEKEND!

Heerlijk, weekend! Morgen en overmorgen sowieso uitslapen, verder boodschappen doen en het huis schoonmaken, ik ga met mn zus en moeder naar een hobbywinkeltje en verder lekker relaxen met vriend :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem173

Bericht 04 Apr 2014 21:31

Re: Weekend!

Ik heb beide dagen dagdienst. Morgenavond nog wat klussen en Chillen met m'n vriend, zondagavond spelletjes met vriendinnen doen. Daarna 2 dagen echt vrij.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 04 Apr 2014 21:41

Re: Weekend!

Leuke plannen allemaal!

Ik heb een rustig weekend, met weinig plannen, maar ben ook echt doodmoe door de hormonen die nog in mijn lijf zitten. Lekker even bijkomen dus. Morgenavond heb ik spelavond met vriendinnen. Zondag ga ik taart maken, dinsdag vier ik mijn verjaardag met mijn klas, de kids wachten al het hele schooljaar op een mooie taart van juf, dus ik ga me uitleven :). Verder vooral lekker veel slapen!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Apr 2014 21:42

Re: Weekend!

Vandaag heb ik gewerkt en ben ik naar het verjaardagsfeestje van de dochter van Elsa geweest.

Morgen gaan we op bezoek bij een vriendin van ons die in het ziekenhuis van Leuven is opgenomen met 26 weken zwangerschap en daar moet blijven tot ze (naar alle waarschijnlijkheid) te vroeg bevalt.

Zondag hebben we geen concrete plannen. Bij mooi weer gaan we lekker fietsen, anders nog geen idee.
2012 & 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Apr 2014 22:18

Re: Weekend!

Morgen gaan we naar Dortrecht. Een vriend van ons woont daar zijn we nog nooit geweest. En zondag ochtend op visite en s' avonds uit eten met vrienden.
2014 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Apr 2014 22:23

Re: Weekend!

bosjesvrouw schreef:Morgen gaan we naar Dortrecht. Een vriend van ons woont daar zijn we nog nooit geweest.


Dan zal ik je even vertellen dat het DorDrecht is :P
❤ 7 juni 2018
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Apr 2014 22:24

Re: Weekend!

@Lauren, wedstrijd van Feyenoord tegen ??
@Poubelle, klinkt als een weekend met veel ontspanning naast het werk.
@Bliss, skaten een goed idee! Ik hoop daar ook op!
@Marin, ik hoop dat jullie je droomhuis vinden!
@Helix, ik ga ook verder met mijn hobby. Ik heb een vlinder gekocht welke ik deels Oranje spuit, verder wil ik kijken of ik iets kan met het schildersdoek dat ik gekocht heb.
@AM, waarschijnlijk gaan wij ook nog aan de klusklus hier (behangen).
@Rebecca, hmm taart!
@Snoes, oeh 26 weken is wel heel vroeg!
@bosjesvrouw, gezellig naar dordt!

Ik heb een goed begin van het weekend met nieuws dat een andere werkgever mij graag wil hebben. Ik heb vanavond een relaxavondje. Mogelijk gaan we morgen op jacht naar nieuwe stoelen. Verder wil mijn vriend graag een slaapkamer behangen en ik wil nog wat creabea doen. Ik denk dat ik mijn vriend ook nog wel mag helpen met zijn tentamen leren.... Maar ik ga vooral ook proberen uit te slapen!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 22:25

Re: Weekend!

Zaterdag - Naar Leeuwarden op kraamvisite & daarna via de Afsluitdijk naar m'n schoonouders toen en daar eten!
Zondag - Werken
<<

Anoniem156

Bericht 04 Apr 2014 22:34

Re: Weekend!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Miss Energy! Wat voor werk ga je doen?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Apr 2014 22:40

Re: Weekend!

Poubelle schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Miss Energy! Wat voor werk ga je doen?

Van adviesbureau naar R&D van een productiebedrijf.
08/2018
05/2021
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 04 Apr 2014 23:10

Re: Weekend!

Morgen werken 14-19, in de avond leren voor tentamen.
Zondagmiddag naar de film met Chocoholic,voor de rest weer leren.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Apr 2014 03:54

Re: Weekend!

Mijn planning was dat ik morgen een trainingsdag managementvaardigheden dag zou volgen maar daar had ik echt geen zin in, aangezien ik deze week ook al examen moest doen dus ik heb mij afgemeld voor deze dag. De plannen zijn nu: morgen even lekker de stad in: zwemluiers en een zwembroekje halen voor de kleine man en in de avond naar een verjaardag van mijn beste vriendinnetje en zondag: lekker zwemmen met zijn 3-en.
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15975

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Apr 2014 04:12

Re: Weekend!

Ik heb het hele weekend nachtdiensten. Ben nu bezig met nummer twee van vier. Morgen wel op tijd mijn bed uit om morgenmiddag een huis te bekijken bij de Open Huizen Route.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2014 07:30

Re: Weekend!

Huizenkijkers succes vandaag. Hopelijk zit er iets leuks tussen waar jullie je thuis kunnen voelen.
Werkers, ook succes.

Mijn weekend bestaat uit tennissen. Dit weekend start de voorjaarscompetitie en ik speel zaterdag en zondag competitie. Ik heb er super veel zin in.
Gisterenavond een borrel gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Apr 2014 08:04

Re: Weekend!

Ik dacht vrijdagmiddag; Heerlijk! Eindelijk weekend!!
Was van plan rustig aan te doen.
Maar ik reed net weg bij mijn werk en werd gebeld dat mijn opa een ongeluk met de fiets had.
Hij ligt nu in het ziekenhuis en ik weet nu niet hoe mijn weekend zal verlopen....
Het gaat wel ok, maar mijn oma is erg afhankelijk van hem.
<<

Anoniem291

Bericht 05 Apr 2014 08:21

Re: Weekend!

Ik ga zo hardlopen en daarna boodschappen doen. Vanmiddag proberen zelf pitabroodjes te maken en het huishouden. Vanavond komt vriendin eten en gaan we havermoutmuffins maken en 12 years a slave kijken.

Morgen lunchen met de familie voor oma d'r 85ste verjaardag.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 08:38

Re: Weekend!

Wat vervelend voor je opa, Gekkie!

Wij gaan zo nog even één keer ons huis door met de stofzuiger en dan maar afwachten of er bezoekers komen voor ons huis. We doen vandaag mee met de Open Huizen Dag, toch wel spannend!

Daarna boodschappen doen en dan komen m'n moeder en broer hier eten en logeren.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers