Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 05 Apr 2014 09:47

Re: Weekend!

Ik heb heerlijk het weekend vrij na 8 lange dagen gewerkt te hebben!
We gaan zo op zoek naar een nieuw messenset voor mij en vanavond ga ik met met schoonmoeder en schoonzussen uit eten en naar Jersey Boys! Heb er erg veel zin in.
Wat we morgen gaan doen weet ik nog niet, misschien wel een dagje lekker rustig aan en series kijken op de bank :)
10.04.17
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Apr 2014 10:13

Re: Weekend!

MissEnergie, tegen RKC. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Apr 2014 10:35

Re: Weekend!

Vandaag heb ik heel veel was op het programma staan, maar eerst moet ik strijken en dat kan dan weer pas als R op bed ligt. Dus nu hang ik nog heerlijk achter de laptop.

Morgen hoop ik naar de dierentuin in Amersfoort te gaan, meeting!
R. 2013
D. 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2014 11:20

Re: Weekend!

Aziraphale spannend hopelijk komen er veel mensen
gekkie jemig schrikken van je opa

ik had gister al weekend. Maar ben niet helemaal fit. Verkouden keelpijn hoofdpijn heel erg hoesten. Dus even rustig aan doen dit weekend. Hopelijk morgen weer wat opgeknapt zodat we even ergens heen kunnen
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Apr 2014 13:37

Re: Weekend!

Ik had gisteren al weekend, toen eigenlijk bijna niets gedaan omdat ik me niet lekker voelde. Wel de boodschappen gedaan en verder alleen maar op de bank gehangen eigenlijk. 's Avonds nog even naar het tuincentrum geweest om wat plantjes en zo te halen.
Vanmorgen lekker uitgeslapen en ons balkonnetje lente-klaar gemaakt met leuke plantjes en ons mini kasje. Daarna even een rondje door de stad gelopen en heerlijk geluncht. Zometeen ga ik nog even het huishouden afmaken en onze woonkamer in paassfeer brengen, en dus ook even langs de AH voor een paastak. Vanavond bowlen met vrienden.
Morgen nog geen plannen.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 14:23

Re: Weekend!

sarah1985 schreef:Aziraphale spannend hopelijk komen er veel mensen


Dankjewel! 4 bezoekers! :)
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2014 15:42

Re: Weekend!

Lauren schreef:MissEnergie, tegen RKC. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!


Dankjewel :)

Vandaag is het tuinieren geworden, het was heerlijk (droog) weer!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem99

Bericht 05 Apr 2014 19:26

Re: Weekend!

Hey MissEnergy, wat goed! Best snel gegaan! Want je voelde je niet op je plek toch?

Hier hebben we gisteravond onze verjaardagen gevierd en heb ik veel te veel wijntjes gedronken waardoor ik zo beroerd heb geslapen en werd ik vanmorgen nog beroerder wakker. Ik kan niet begrijpen waarom mensen dit elke weekend voor de fun doen. Wat voelde ik me slecht, gadver! Nadeel ook; ik moest om 9 uur langs de deuren voor de muziek. Ook niet goed voor je humeur.

's Middags wel leuk gehad. Gezellig met ons neefje naar de voetbal geweest en lekker qualitytime gehad met hem. Wel een keertje leuk.

Morgen ga ik met mijn moeder naar een kleine bruidsbeurs hier in de buurt en 's middags verjaardag van mijn nichtje.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 05 Apr 2014 20:26

Re: Weekend!

Ik moet dit weekend werken helaas. Gisteravond met 2 vriendinnen een spelletjesavond gehouden, was erg gezellig. Vanavond gewoon een avondje relaxen op de bank, dat is eigenlijk ook wel een keertje fijn!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2014 21:15

Re: Weekend!

Sienna schreef:Hey MissEnergy, wat goed! Best snel gegaan! Want je voelde je niet op je plek toch?


Klopt! Ik heb 2 brieven geschreven, eerste afgewezen 2e op gesprek maar niet geworden.
Maar bij dat gesprek bleek er ook een andere functie open te staan waarvan geen vacature was uitgezet!
Die plek vul ik nu in.

Komende week salarisonderhandelingen. Dan mijn huidige baas op de hoogte brengen, hij zal not amused zijn...
08/2018
05/2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2014 21:21

Re: Weekend!

Bliss schreef:
bosjesvrouw schreef:Morgen gaan we naar Dortrecht. Een vriend van ons woont daar zijn we nog nooit geweest.


Dan zal ik je even vertellen dat het DorDrecht is :P


Oeps :palm: maar het was wel leuk. Een mooie stad.
2014 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 06 Apr 2014 07:49

Re: Weekend!

Het gaat al wat beter met mijn opa. Hij is losgekoppeld van alle monitoren.
Vandaag lekker wat relaxen en in huis doen.
Vanavond gaan we weer bij hem langs en daarna bij mijn ouders eten.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Apr 2014 07:58

Re: Weekend!

Fijn Gekkie, hopelijk knapt hij snel op!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Apr 2014 10:07

Re: Weekend!

Gisteren hadden we een meeting met (een deel van) de najaar 2013 mama's en de baby's natuurlijk. Was erg gezellig! Straks gaan mijn man, E. en ik even de stad in en vanmiddag bij familie op verjaarsvisite.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 06 Apr 2014 12:31

Re: Weekend!

Oh wat leuk dat jullie een meeting hebben gedaan!

Gekkie sterkte!

Ik heb vanochtend uitgeslapen. Hadden een feestje gisteravond. Vandaag moeten we een beetje opruimen en we gaan weer een paar verhuisdozen inpakken. Donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 13:00

Re: Weekend!

Bankhangen en TV kijken. Vanavond nog ijsje eten met vrienden.
En ik voel me belabberd. Hoofdpijn, buikpijn, doodmoe en pijn aan mijn gezicht. Jeej.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers