Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


All the single ladies!

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Apr 2014 22:59

Re: All the single ladies!

Lenthe schreef:Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? Het niet hebben van een schoonfamilie.


:lol:

Whaha was het zo erg!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 07 Apr 2014 23:14

Re: All the single ladies!

Hoe lang ben je al vrijgezel? bijna 6 maanden (de tijd vliegt!)
Ben je een happy single? Niet echt, ben liever samen met iemand
Wat mis je het meest? Iemand hebben waar je alles aan kwijt kunt, het vertrouwen en de intimiteit
Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? Kunnen doen en laten wat ik wil
Ben je gelukkiger in een relatie? Ja
Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie? Redelijk actief, maar op t moment na een paar hopeloze dates begin ik er een beetje klaar mee te raken :face:
Heb je een sterke kinderwens? Op het moment (nog) niet
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem285

Bericht 08 Apr 2014 04:35

Re: All the single ladies!

Hoe lang ben je al vrijgezel?
Ruim een maand, daarvoor een jaar of 3.
Ben je een happy single?
Ja, ik vind het zo fijn om single te zijn dat ik een man echt bijzonder moet vinden wil ik mijn single leven ervoor opgeven.
Wat mis je het meest?
Seks, intimiteit. Verder eigenlijk niets, de andere dingen die genoemd worden vind ik bij de andere mensen in mijn leven.
Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn?
De vrijheid om te gaan en staan waar ik wil.
Ben je gelukkiger in een relatie?
In een goede relatie wel, dat gevoel van saamhorigheid is onbeschrijflijk. Maar ik ben alleen eigenlijk net zo gelukkig, op een andere manier.
Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie?
Nee, ik ben altijd actief bezig met proberen NIET te daten omdat ik geen behoefte heb aan een relatie op het moment, maar ik kom te veel leuke mannen tegen dus ik heb altijd wel een 'projectje' hier en daar, meestal op afstand.
Heb je een sterke kinderwens?
Nee, helemaal niet, maar wat niet is kan nog komen over een jaar of 10.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Apr 2014 12:19

Re: All the single ladies!

Hoe lang ben je al vrijgezel? 1 jaar en 8 maanden
Ben je een happy single? Ja
Wat mis je het meest? Iemand met wie je alles kan delen, waarvoor je er kan zijn en die er altijd voor jou is. Samen leven; leuke dingen doen, iemand waarmee je samen plannen kan maken en uitvoeren. Ja en echt fijne seks en intimiteit inderdaad.
Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? Dat ik kan doen wat ik wil, wanneer ik het wil en met wie, vrijheid; lekker feesten en scharrelen :p
Ben je gelukkiger in een relatie? Uiteindelijk wel denk ik
Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie? Totaal niet :')
Heb je een sterke kinderwens? Nee
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 08 Apr 2014 18:05

Re: All the single ladies!

Tabbie schreef:
Lenthe schreef:Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? Het niet hebben van een schoonfamilie.


:lol:

Whaha was het zo erg!

Haha, nee dat niet... Heel aardige mensen! Maar het is niet je eigen familie. Hoe lief ze ook zijn, je voelt je niet echt thuis. Misschien als je langer met elkaar gaat, dat het wat meer gewoon voelt ofzo
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 08 Apr 2014 20:35

Re: All the single ladies!

Hoe lang ben je al vrijgezel? 1 jaar

Ben je een happy single? Niet echt

Wat mis je het meest? Het 'gezinnetje', dingen met zn3tjes doen. E is nog te klein om bijv met zn 2tjes een dagje weg te gaan. Maar ook t stukje respect en een knuffel. en het niet alles alleen hoeven doen/te regelen.

Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? Op een andere manier minder hoeven te plannen. Eten wat ik wil eten.

Ben je gelukkiger in een relatie? Ja

Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie? Ja en nee. Ik sta er zeker voor open, en sta ook op datingsite/tinder. Maar ik ben niet wanhopig op zoek.

Heb je een sterke kinderwens? Ondanks mn eigen dochter zou ik heel graag nog een 2e willen.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 09 Apr 2014 19:37

Re: All the single ladies!

Bliss schreef:Ja, het is wel weer eens tijd voor een vrijgezellentopic! Ik verveel me de laatste weken weer dood zonder date/scharrel/whatever, dus ik zoek medestanders ;)

Hoe lang ben je al vrijgezel?9 maanden
Ben je een happy single? soms wel soms niet
Wat mis je het meest? intimiteit, houden van, plannen maken, samen op vakantie
Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn? dat ik me niet hoef voor te stellen aan schoonfamilie en vrienden
Ben je gelukkiger in een relatie? nee hoor
Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie? ik ben verliefd ja maar hij is 3 maanden naar zijn geboorteland op t moment :(
Heb je een sterke kinderwens? nee
11 oktober 2016
<<

Anoniem152

Bericht 11 Apr 2014 10:36

Re: All the single ladies!

Hoe lang ben je al vrijgezel?ik ga mijn 9e jaar in
Ben je een happy single?ja
Wat mis je het meest?intimiteit, iemand voor wie ik er kan zijn en andersom, een maatje
Wat vind je fijn aan vrijgezel zijn?kunnen doen en laten wat ik wil, geen rekening hoeven houden met een ander
Ben je gelukkiger in een relatie?ik denk dat ik op de moeilijke momenten in mijn leven gelukkiger zou zijn als ik een relatie had, maar als ik me goed voel maakt een relatie me niet heel veel gelukkiger.
Ben je actief aan het daten/op zoek naar een relatie?nee, heel af en toe zit ik op Tinder.
Heb je een sterke kinderwens?nee, absoluut niet.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers