Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwart bikerjasje

<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 19:41

Zwart bikerjasje

Ik ben ook op zoek naar een mooi zwart bikerjasje, maar wil er eigenlijk niet meer dan €50 aan uitgeven, het hoeft ook geen echt leer te zijn. Probleem is dat degene die ik heb zien hangen allemaal (te) kort zijn, en ik vind dat met mijn lengte eigenlijk geen gezicht, dus hij moet wel mooi qua lengte zijn. Tips dames? Mag ook online zijn?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Apr 2014 19:45

Re: Zwart bikerjasje

Ik volg dit topic!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 04 Apr 2014 19:46

Re: Zwart bikerjasje

Wil je even letten op de pijler waar je hem in plaatst. Je hebt er nu twee topics achter elkaar in algemeen geplaatst, ipv beauty en mode. Heb ze beide in ieder geval verplaatst.
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 22:31

Re: Zwart bikerjasje

O sorry Nicky, ik zat via laatste geplaatst topics te kijken en dacht dat ik in Beauty & Mode zat. Dankjewel!
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 22:32

Re: Zwart bikerjasje

Alibi, die tweede vind ik leuk! Alleen is grote maten mode, helaas...
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 23:15

Re: Zwart bikerjasje

Deze vind ik wel leuk:

Afbeelding

Of deze

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Apr 2014 04:26

Re: Zwart bikerjasje

Hema! Je hebt een bikerjasje van stof, voor 50 euro en ik het er laatst een kort leren jasje (geen bikermodel) gekocht, ook voor 50 euro.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers