Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe vaak naar pretpark/dierentuin

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 04 Apr 2014 11:58

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij hebben 3 indoorspeeltuin en bij alledrie betaal je voor volwassenen 1.50 ongeveer. Bij 1 kring je dan wel 1 koffie/thee erbij.
M:21072011
J :08012014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Apr 2014 12:00

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Kidzcity is gratis tot en met 3 jaar (dat dan weer wel), van 4-65 is het 10,50 en voor 65+ 9,50. Dus wel flink aan de prijs.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Apr 2014 12:56

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Misschien voor de mensen in het oosten van het land: http://tierpark-nordhorn.de/index.php?id=1299&L=1 De dierentuin in Nordhorn (Duitsland). Kost een gezinskaart 63 euro voor een jaar. Ik ben er zelf niet recent geweest maar hoorde in mijn omgeving wel over mensen die daar ivm de prijzen de voorkeur aangaven boven andere dierentuinen. Zal we iets kleiner zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem219

Bericht 04 Apr 2014 13:04

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij doen het ook niet heel vaak, en als we gaan is het met korting. Toevallig gaan we volgende week naar de efteling, omdat we 4 gratis kaarten hebben gekregen. Dus dat is heel fijn.
En van de zomer gaan we naar Juliana toren met de c1000 kortings actie.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Apr 2014 13:09

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

rapa nui schreef:Misschien voor de mensen in het oosten van het land: http://tierpark-nordhorn.de/index.php?id=1299&L=1 De dierentuin in Nordhorn (Duitsland). Kost een gezinskaart 63 euro voor een jaar. Ik ben er zelf niet recent geweest maar hoorde in mijn omgeving wel over mensen die daar ivm de prijzen de voorkeur aangaven boven andere dierentuinen. Zal we iets kleiner zijn.



Daar gaan wij dan vaak heen. Je vind er dan wel niet olifanten e.d maar je kunt wel veel dieren aaien, voeren, en er is een leuke speeltuin.
<<

Anoniem134

Bericht 04 Apr 2014 13:11

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ik denk dat we 1x per 2 maanden gemiddeld naar een pretpark gaan, winter wat minder en wat vaker met mooi weer.
Spaar vaak in wel voor korting voor dierentuinen en de efteling.

Tess is helemaal weg van de efteling dus daar zijn we dit jaar al een keer geweest en van de zomer gaan we nog eens.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Apr 2014 13:17

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Gaia schreef:Wij hebben een abbo van de apenheul en van de juliana toren, verder gaan we nergens heen eigenlijk of alleen met kortingsbonnen.

@ Studiebol, was jij er de 30ste?
Want ik denk dat ik je dan gespot heb :) Ik twijfelde en je was met andere mensen dus had niks gezegt.


Ja ik was daar!! We hebben een abbo. Was met mijn zus en zwager en nichtje. Haha lief dat je niks gezegd hebt want zij weten niet dat ik hier kom. Jullie hebben dus ook een abbo?
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Apr 2014 13:20

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ballorig doet hier echt niet moeilijk. Heb drinken voor de meiden altijd zelf nee genomen. En vaak nog een appel ofzo. Gelukkig maar want zo te lezen op andere plekken wel.

Wij hebben nu ook een abbo op Juliana toren aangeschaft. Als je 2x gaat is het bedrag er al uit en wat ik handig vind is dat opa's en oma's ook op het abbo mee mogen. Voor mij makkelijk aangezien mijn vriend er vaak niet is.
:heart: :heart: 2011
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 04 Apr 2014 13:20

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ook hier een abo op de dierentuin. Alleen voor mezelf, niet voor manlief: Ik ga vaak doordeweeks. Kinderen t/m 3 zijn gratis. Hij gaat gemiddeld 2 keer per jaar wel mee.
Ik ga zeker 1 keer per maand/anderhalve maand.

Verder andere dure parken gaan we eigenlijk nog niet echt heen, hebben die kleintjes toch nog niet zoveel aan. Vind ik echt nog zonde van het geld. Ik denk dat als de kinderen wat ouder zijn we 1 a 2 keer per jaar naar duurdere dingen zullen gaan. We willen wel binnenkort voor het eerst met L naar de efteling. Verder gaan we wel gewoon vaak naar het bos, strand, binnenspeeltuin, etc. Of we gaan geocachen. Vindt Liz ook zo geweldig, net alsof ze paaseieren gaat zoeken ofzo. Haha. Helemaal enthousiast. Afgelopen zomer op vakantie vroeg ze elke ochtend als ze wakker werd- "mama, gaan we kersen zoeken?". Nee hoor, ik vind het nu echt nog zonde van t geld...
Laatst gewijzigd door snoezel op 04 Apr 2014 18:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Apr 2014 13:26

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Naar een dierentuin of pretpark gaan we 1 a 2 keer per jaar. Wel gaan we vaker naar de speeltuin, bossen, zwemmen, naar zee, ... Ook ga ik hier wel eens naar een binnenspeeltuin. Scheelt dat F nog gratis is, als hij ouder is zal ik dat ook minder vaak doen.
<<

Anoniem97

Bericht 04 Apr 2014 14:45

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Studiebol schreef:
Gaia schreef:Wij hebben een abbo van de apenheul en van de juliana toren, verder gaan we nergens heen eigenlijk of alleen met kortingsbonnen.

@ Studiebol, was jij er de 30ste?
Want ik denk dat ik je dan gespot heb :) Ik twijfelde en je was met andere mensen dus had niks gezegt.


Ja ik was daar!! We hebben een abbo. Was met mijn zus en zwager en nichtje. Haha lief dat je niks gezegd hebt want zij weten niet dat ik hier kom. Jullie hebben dus ook een abbo?



Haha wat grappig, ik liep met mijn dochter in een doek ( op de heup, rode doek)
Ja wij hebben ook een abbo, kindjes vinden t erg leuk.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Apr 2014 14:46

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan regelmatig naar de Efteling, maar daar hebben we een abonnement op.
Verder ook wel af en toe naar een dierentuin, maar dan alleen als ik kortingskaartjes kan vinden. Pas geleden zijn we naar het dinosaurusmuseum geweest hier in de buurt en naar Ballorig gaan we ook wel eens.
En van de zomer nemen we een abonnement op de recreatieplas hier in de buurt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Apr 2014 17:23

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

De laatste keer was op haar 1e verjaardag.
Binnenkort gaan we naar een dierentuin omdat mijn moeder daar kaartjes voor gewonnen heeft.
En we willen in onze vakantie naar de efteling, maar dan wel met korting.
We gaan wel eens naar ballorig maar dan wel 's ochtends op een doordeweekse dag. Dan is het peutertarief. En dan haal ik voor mezelf thee en neem eten en drinken mee voor L.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 04 Apr 2014 17:28

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Hier heb ik laatst een jaarabonnement afgesloten voor ons beiden. Verder gaan we niet zo heel vaak naar gelegenheden waar we zoveel geld kwijt zijn. In ruil daarvoor gaan we wel naar veel andere plaatsen of koop ik aanbiedingen voor een uitje of iets dergelijks die je kunt kopen op internet.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 04 Apr 2014 18:18

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij zouden vaker kunnen gaan als er gewoon meer kortingsbonnen te ritselen valt ;-). Binnenkort naar speelstad Oranje, dat is ook echt heel leuk voor de oudste!
Vorig weekend naar de Apenheul geweest voor 7,50 P.P. (als je kon aantonen dat je in die plaats woonde kon je dus voor een mooie prijs na binnen) en de 2 meiden waren gratis. En op loopafstand hebben wij hier een kinderboerderij waar ze zich goed kunnen vermaken en onze tuin is net een speelparadijs.
Auto's, loopfietsen, trampoline, schommel en in onze wijk ook heel veel speeltuintjes, nee wij vermaken ons wel.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 04 Apr 2014 18:47

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij hebben een abonnement op de dierentuin, daar gaan we best vaak heen. Ook wij krijgen daarbij kortingsbonnen en vrijkaartjes voor andere parken, daar bezoeken we er ook wel een aantal van.
februari 2012
november 2015
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Apr 2014 22:04

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij hebben een abonnement op de indoorspeeltuin. En ik twijfel over een abonnement op een dierentuin, maar weet niet goed welke, jammer genoeg is er geen een echt dichtbij
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem121

Bericht 04 Apr 2014 22:36

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Als ik het hier zo lees doen wij wel veel... Wij hebben een abonnement van sprookjeswonderland, een museumjaarkaart en een abonnement bij het zwembad. Eten en drinken kopen we ook altijd in de parken maar dat is meer een principekwestie van huis uit. Mijn ouders zitten in de horeca en hebben er zelf ook een hekel aan als iemand z'n eigen eten en drinken meeneemt. Alleen toen de kinderen nog echt klein waren namen we zelf een fruithap mee.

We gaan in de winter vaak naar de binnenspeeltuin. 3x per jaar gaan we een weekend naar Oranjestad, m'n vader en de oudste hebben in de zomer een wekelijks uitje met de stoomtrein. Sprookjeswonderland zitten we in het seizoen zo'n beetje 3x per week, dierenpark komen we vaak en het zwembad zijn we zodra het weer het toelaat dagelijks te vinden.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Apr 2014 03:19

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

De " dure" dingen 2 tot 3 X per jaar en verder nog wat goedkopere dingen zoals een speeltuin/paradijs, zwembad of kinderboerderij...
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 05 Apr 2014 07:21

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Indoorspeeltuin komen wij ook heel vaak. Dat is hier op een paar minuten loopafstand. De kinderen vinden het fantastisch.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 05 Apr 2014 08:08

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

a is nog maar 16 maanden en we zijn 1 keer naar de dierentuin geweest. kinderboerderij is hier gratis,komen we wel eens en we gaan bijna wekelijks babyzwemmen.

efteling en binnenspeeltuinen e.d. gaan we wel doen als ze groter is. Zelf ging ik vroeger 1 a 2 keer per jaar naar dierentuin-pretpark .
<<

Anoniem31

Bericht 05 Apr 2014 08:25

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan meer naar de kinderboerderij, speeltuin geitenboederij. Wel gaan we 1a 2 keer naar de efteling of blijdorp
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Apr 2014 19:56

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Gaia schreef:
Studiebol schreef:
Gaia schreef:Wij hebben een abbo van de apenheul en van de juliana toren, verder gaan we nergens heen eigenlijk of alleen met kortingsbonnen.

@ Studiebol, was jij er de 30ste?
Want ik denk dat ik je dan gespot heb :) Ik twijfelde en je was met andere mensen dus had niks gezegt.


Ja ik was daar!! We hebben een abbo. Was met mijn zus en zwager en nichtje. Haha lief dat je niks gezegd hebt want zij weten niet dat ik hier kom. Jullie hebben dus ook een abbo?



Haha wat grappig, ik liep met mijn dochter in een doek ( op de heup, rode doek)
Ja wij hebben ook een abbo, kindjes vinden t erg leuk.


mmm, kan me zo niks herinneren.. maar ben vaak erg druk aan het opletten dat ze of niet bij me weg lopen, of elkaar niet de hele tijd lopen te klieren als ze in de wagen zitten :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem97

Bericht 06 Apr 2014 20:05

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Haha geeft niet, ze wilde er net uit, was aan t begin bij de los lopende aapjes.
<<

Anoniem134

Bericht 06 Apr 2014 21:10

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Indoorspeeltuin, kinderboerderij en zwembad doen wij ook vaker.

Wij hebben altijd het voornemen om iets mee te nemen van eten en drinken maar meestal komt dat er niet van. Zorg wel altijd dat ik voor T. water bij heb of iets van roosvicee.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers