Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe vaak naar pretpark/dierentuin

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 04 Apr 2014 07:19

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan regelmatig een dagje uit, maar schrikken telkens weer van de kosten. Neem ook meestal eten en drinken mee. Onder de 3 is vaak nog gratis dus straks wordt het helemaal duur. Gisteren wel een seizoenpas kind en ouder gekocht voor de linneaushof. 95,- dan mag er dus een ouder mee. Andere ouder of opa, oma betaald dan ook nog 12,- drankjes en eten en ijsjes vond ik er ook best prijzig.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Apr 2014 07:26

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Hier doen we dat niet zo vaak.
Volgende week zondag gaan we voor het eerst naar de dierentuin (Blijdorp) met de kinderen, mijn zusjes, aanhang en nichtje.
Mijn vader loopt op dat moment de marathon van Rotterdam.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Apr 2014 07:50

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij hadden afgelopen jaar een kaart voor de apenheul en daar veel gebruik van gemaakt, op die manier naar diverse dierentuinen geweest met korting.
Dit jaar een kaart voor de kinderboerderij in Apeldoorn. Volgend jaar wss Julianatoren.

Wij gaan nooit ergens heen zonder korting, anders is de lol er gewoon vanaf qua bedragen die we kwijt zijn.
En bij Ballorig neem ik altijd gewoon drinken en brood voor D mee. Thee koffie halen we wel.
Waren er laatst met vrienden en die hadden zelfs een thermoskan met thee en een bak snoep meegenomen, werd niets van gezegd.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 04 Apr 2014 08:07

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij hebben een abonnement van Blijdorp welke in juli weer verlengd moet worden. Voor Y. betalen we dit jaar ook omdat hij de 3 jaar gepasseerd is. We zullen dus nog 1 jaar Blijdorp aanhouden en volgend jaar willen we voor het Plaswijckpark kiezen.

Verder zijn we vorig jaar naar de Efteling geweest en naar Drievliet. Dat willen we dit jaar ook weer doen.
Vorig jaar zaten we in CP de Huttenheugte en zijn we naar Plopsaland geweest. Dit jaar gaan we naar het Meerdal en zullen we ook nog naar Toverland gaan.

Verder lijkt de Apenheul/Kon.Julianatoren me ook leuk voor Y. Maar dat is voor ons zo'n pokke stuk rijden dat we daar vanaf zien. Misschien als we een keer daar in de omgeving een huisje huren ofzo, maar voor een dagje vind ik het te ver rijden.
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 04 Apr 2014 08:46

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Studiebol schreef:Kwak, waar hebben jullie een abbo op?

Wij hadden nu trouwens ook wel korting voor ons zelf, maar dan nog.. het blijft gewoon heel veel geld!

Wij hebben een Abbo op de dierentuin in Emmen. In 50 min sta ik vanaf mijn huis in de dierentuin. En ik parkeer altijd gratis ergens op een achteraf plekje die veel dichterbij is dan de parkeerplaats waar je 8 euro moet betalen :banaan:
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Apr 2014 09:37

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij zijn nog nooit naar een dierentuin geweest. Ik denk ook dat ze dat nu pas echt leuk vinden. Er zit hier in de buurt een kleiner dierentuintje en daar gaan we binnenkort maar eens kijken. Dezelfde als Sarahkey het over heeft, denk ik ;).
Dat zullen ze nu wel geweldig vinden.
En verder gaan we er wel heel vaak op uit, naar het bos, strand, speeltuinen enz. Ballorig of iets zijn we ook nog nooit geweest.
Belachelijk trouwens dat je voor die hele kleintjes niets te eten mee mag nemen.
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Apr 2014 09:49

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Voorheen gingen wij ongeveer 4x per jaar naar een dierentuin. Dit jaar zijn we nog niet geweest maar ik wil wel binnenkort weer gaan. Volgend jaar wil ik wel een abbo op een dierentuin denk ik. Julianatoren is ook leuk voor de oudste, maar voor de jongste nog niet...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 09:52

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Bij Ballorig zijn ze daar inderdaad heel vervelend in. Ik heb daar een keer ruzie gehad omdat ik de banaan en het drinken van Ezra die nog onderin de wagen lagen (dus niet meegenomen met het doel om daar op te eten) per se weg moest gooien voor ik naar binnen mocht. Ik snap dat je niet met picknickmanden voor het hele gezin kunt komen aanzetten, maar ze slaan in mijn ogen wel heel erg door. Ook als het gaat om eten voor baby's trouwens. Het is ook niet dat ze zelf zo'n gevarieerd en gezond aanbod hebben.

Ik heb sowieso een hekel aan de meeste indoorspeeltuinen, maar Ballorig spant wel echt de kroon.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 04 Apr 2014 09:56

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Susan schreef:Bij Ballorig zijn ze daar inderdaad heel vervelend in. Ik heb daar een keer ruzie gehad omdat ik de banaan en het drinken van Ezra die nog onderin de wagen lagen (dus niet meegenomen met het doel om daar op te eten) per se weg moest gooien voor ik naar binnen mocht. Ik snap dat je niet met picknickmanden voor het hele gezin kunt komen aanzetten, maar ze slaan in mijn ogen wel heel erg door. Ook als het gaat om eten voor baby's trouwens. Het is ook niet dat ze zelf zo'n gevarieerd en gezond aanbod hebben.

Ik heb sowieso een hekel aan de meeste indoorspeeltuinen, maar Ballorig spant wel echt de kroon.


Serieus? Ik zou rechtsomkeert maken.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 04 Apr 2014 09:56

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ik vind het ook raar dat ze daar met kleine kinderen zo stellig in zijn. Stel dat ik er eens met m'n meiden heen zou gaan. Vanwege KMA zou F. waarschijnlijk niks mogen eten dan, handig.

Oh wacht, ik zie nu dat ze dan wel iets hebben maar dan moet je het van tevoren aanvragen. Erg omslachtig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 09:59

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Gaia schreef:
Serieus? Ik zou rechtsomkeert maken.


Dat had ik ook het liefst gedaan, maar Ezra had al gezien waar we naartoe gingen, dus dat vond ik ook zielig. Ik mocht trouwens bijna niet naar binnen omdat ik zó boos werd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 04 Apr 2014 10:00

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ja dat kan ik me voorstellen, ja voor Ezra lastig dan natuurlijk, met je dochter had je waarschijnlijk gezegd we gaan wel wat anders doen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 10:10

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Het is vrij lang geleden, Ezra was toen nog maar anderhalf. Maar het is inderdaad ook nu nog erg moeilijk te verkopen aan hem als we ergens naartoe gaan en het gaat niet door.

Maar goed, we zijn dus gewoon gegaan en daarna nooit weer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 04 Apr 2014 10:10

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Hhaha okay :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 10:12

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

We waren trouwens een tijdje terug bij Monkeytown, daar kwam een gezin met heel veel kinderen, moeder informeerde aan de kassa hoe duur het was en toen besloot ze ter plekke dat ze dat te duur vond en besloot om niet te gaan. Dat vond ik wel heel sneu voor die kinderen, zoiets informeer je toch ook van tevoren?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 04 Apr 2014 10:19

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ja idd dat is wel sneu, ik check altijd even de prijzen e.d.
<<

Anoniem 146

Bericht 04 Apr 2014 10:19

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Dat vind ik ook raar ja Susan.

Is er wel eens iemand in Duitsland geweest, Irrland?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Apr 2014 10:21

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan niet heel vaak. Toen ze nog niet naar school gingen gingen we altijd naar een (dieren)park naar keuze van de kinderen op hun verjaardag. Ballorig gaan we niet heel vaak meer heen, omdat mijn oudste dat een beetje kinderachtig vindt worden. Julianatoren en Apenheul staan wel op het programma dit voorjaar. We gaan vaak naar het bos.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 10:23

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

We hebben trouwens wel strippenkaarten van Monkeytown, maar ik vind dat niet echt onder de pretparken vallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 04 Apr 2014 10:25

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan 1-2 keer per jaar naar de dierentuin if pretpark. Meestal als we op vakantie zijn in de buurt. Jammer dat voor ons de dichtstbijzijnde dierentuin enzo ruim anderhalf uur rijden is. We gaan vaak naar het strand, bos of speeltuin toe.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Apr 2014 10:27

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Monkeytown ken ik niet, wat is dat precies?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 10:30

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Net zoiets als Ballorig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Apr 2014 10:31

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ah oké, bedankt, nooit geweten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Apr 2014 10:31

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Wij gaan zeker 2 keer per jaar naar een dierenpark in Duitsland. Is goedkoper, en een stuk schoner.
Voor de rest gebruik ik altijd vakantieveilingen. Zo zijn we afgelopen weekend met ons 6en voor 60 euro naar Emmen geweest. Eten en drinken nemen we altijd zelf mee.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2014 10:32

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Kidzcity in Utrecht vind ik trouwens wel een leuke indoorspeeltuin. Ezra was toen helemaal gek op de zweefmolen (soort luchtballonnetjes waar je met z'n tweeën in mag, dus ik zat er in met hem) en omdat het die dag heel erg rustig was mochten we heel veel rondjes achter elkaar blijven zitten, dat vond hij heerlijk. Maar ik ben zo bang dat als we weer gaan, het die dag heel druk is en dus veel minder relaxed. Kidzcity is ook wel erg duur in vergelijking met andere indoorspeeltuinen, want je betaalt ook voor de volwassenen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx