Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog een next vraag

<<

Anoniem97

Bericht 03 Apr 2014 16:09

Nog een next vraag

Ik had voor 240 euro besteld en vandaag kwam er een broek en 2 shirtjes. Lang niet alles dus.
Kwam bij jullie alles tegelijk of ook in delen?
Maak me meteen zorgen.

Alles was gewoon op voorraad en stond bij 3 dagen.
<<

Anoniem275

Bericht 03 Apr 2014 16:27

Re: Nog een next vraag

Hier kwam alles tegelijk. Wel later, maar daar heb ik netjes mail over gehad.
<<

Anoniem97

Bericht 03 Apr 2014 17:12

Re: Nog een next vraag

Ik heb verder geen mailtje gehad, ook geen brief dat de order niet compleet is en dat de rest later komt ofzo.. helemaal niks..
<<

Anoniem97

Bericht 03 Apr 2014 18:35

Re: Nog een next vraag

Ik krijg net 2 mailtjes binnen dat pakketjes verstuurd zijn, de 1 is dus al aangekomen, hopelijk morgen de andere ( met de rest van de kleding)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char