Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wederom teleurstelling.....

<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 20:43

Re: Wederom teleurstelling.....

We hebben besloten om morgen af te wachten wat er uitkomt. Hebben in ieder geval onze eigen VK achter ons staan. Zij steunt ons heel erg in wat wij willen en helpt ons ook met adviezen- tips en dergelijke.

Voor onszelf hebben wij een termijn gesteld tot wanneer wij willen `afwachten`, indien het langer duurt dan die dag zullen we direct overstappen naar een ander ziekenhuis. Morgen ga ik naar aanleiding van het gesprek op zoek naar andere ziekenhuizen hier in de buurt en eventueel proberen contact te leggen met een ander ziekenhuis.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 20:44

Re: Wederom teleurstelling.....

Groot gelijk meis! Hopelijk valt het morgen mee en anders succes met het andere ziekenhuis. Wist je dat je zorgverzekeraar daarin ook kan bemiddelen?
<<

Anoniem25

Bericht 09 Sep 2013 20:47

Re: Wederom teleurstelling.....

Jeetje, wat balen! Hopelijk is het morgen een positief gesprek voor jullie, en ik hoop helemaal dat het geen keizersnee hoeft te worden maar meneer spontaan terug draait en jij snel gaat bevallen.
<<

Anoniem181

Bericht 09 Sep 2013 20:50

Re: Wederom teleurstelling.....

Jeetje Pien, het zit je niet mee. Weer zo'n eigenwijsje! Goed dat je nu voor jezelf hebt besloten tot wanneer je het aankijkt en dat je alvast op zoek gaat naar een eventueel ander ziekenhuis. Sterkte, ik hoop dat je mannetje zich snel laat zien!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Sep 2013 20:51

Re: Wederom teleurstelling.....

Bah, wat een tegenvaller! Hopelijk hebben jullie de kleine snel in jullie armen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 09 Sep 2013 20:52

Re: Wederom teleurstelling.....

Ai dat is niet leuk! Ik hoop dat de kleine snel in jullie armen ligt.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Sep 2013 20:52

Re: Wederom teleurstelling.....

Lejow schreef:
Luce schreef:Is dat hetzelfde ziekenhuis als de vorige keer? Misschien gewoon maar een ander ziekenhuis bellen? Ik zou heel erg gaan aandringen nu, kom op zeg gaan het nou weer zo als de vorige keer straks? Ik zou flink je mond opentrekken als ik jou was. Het is jouw lijf, dus ook jouw beslissing. Laat je niet buitenspel zetten door hen hoor, daar zijn artsen heel goed in maar jij bent nog altijd de baas over je eigen lijf.


Dit ja


Ook mee eens!!
Wat een tegenvaller weer!
Heel veel sterkte met de laatste, slopende ( onzekere ) loodjes.
Afbeelding
<<

Anoniem26

Bericht 09 Sep 2013 21:57

Re: Wederom teleurstelling.....

_Lana_ schreef:
Lejow schreef:
Luce schreef:Is dat hetzelfde ziekenhuis als de vorige keer? Misschien gewoon maar een ander ziekenhuis bellen? Ik zou heel erg gaan aandringen nu, kom op zeg gaan het nou weer zo als de vorige keer straks? Ik zou flink je mond opentrekken als ik jou was. Het is jouw lijf, dus ook jouw beslissing. Laat je niet buitenspel zetten door hen hoor, daar zijn artsen heel goed in maar jij bent nog altijd de baas over je eigen lijf.


Dit ja


Ook mee eens!!
Wat een tegenvaller weer!
Heel veel sterkte met de laatste, slopende ( onzekere ) loodjes.


Ook helemaal eens! Sterkte
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 10 Sep 2013 08:12

Re: Wederom teleurstelling.....

Jeetje pien wat een tegenvaller! Succes vandaag in het ziekenhuis en goed jezelf laten horen hoe of wat!!
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 10 Sep 2013 09:25

Re: Wederom teleurstelling.....

Ben heel benieuwd wat er uit is gekomen vandaag Pien!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 09:27

Re: Wederom teleurstelling.....

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Ik wacht nog bij de telefoon!
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 10 Sep 2013 09:40

Re: Wederom teleurstelling.....

Ah nee wat een teleurstelling weer, ik hoop dat je snel meer weet.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 10:01

Re: Wederom teleurstelling.....

Pip, welk ziekenhuis ben jij bevallen?
<<

Anoniem80

Bericht 10 Sep 2013 10:02

Re: Wederom teleurstelling.....

Wat een gedoe weer Meid
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 10:13

Re: Wederom teleurstelling.....

Ziekenhuis gebeld, mijn verloskundige van gister en mijn gyn van gister hebben momenteel spreekuur en daarna gaan ze pas bellen.... PVD!!!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 10 Sep 2013 10:19

Re: Wederom teleurstelling.....

Ja dat was te verwachten, heb zo'n hekel aan die aanpak van de zorg tegenwoordig.

Succes en sterkte met wachten.
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 10:20

Re: Wederom teleurstelling.....

Ben inmiddels online bij Agis het één en ander aan het uitzoeken... Wil de telefoonlijn vrij houden voor het geval ze bellen.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 10 Sep 2013 12:17

Re: Wederom teleurstelling.....

hopelijk heb je snel antwoord en duidelijkheid. Veel sterkte. Hopelijk heb je jullie mannetje snel in de armen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 10 Sep 2013 12:22

Re: Wederom teleurstelling.....

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Pien!
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 10 Sep 2013 12:33

Re: Wederom teleurstelling.....

Pien schreef:Ziekenhuis gebeld, mijn verloskundige van gister en mijn gyn van gister hebben momenteel spreekuur en daarna gaan ze pas bellen.... PVD!!!


Schiet ook niet op zo. Hebben wij misschien dezelfde vk en gyn (DR. R.) in t ziekenhuis?
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 12:56

Re: Wederom teleurstelling.....

Ik heb geen vaste vk of gyn omdat ik in principe niet daar onder controle sta. Heb de laatste weken ook steeds een ander gehad. DR R heeft mijn bevalling van E gedaan, die heb ik nu nog niet gehad. Eigenlijk alleen nog maar de vrouwelijke artsen gehad.
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 13:00

Re: Wederom teleurstelling.....

Duidelijkheid is er inmiddels! Heb toen straks telefoon gehad, na bijna 15 minuten over en weer praten is er uitgekomen dat ik komende maandag sowieso opgenomen word, afhankelijk van hoe het er voor staat word er actie ondernomen. Hormoonveter krijg ik sowieso niet, mocht er nog meer ontsluiting nodig zijn, krijg ik een ballonnetje en anders gaan ze gelijk over tot vliezen breken.

Wij kunnen hier beide vrede mee hebben.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 13:01

Re: Wederom teleurstelling.....

Hoeveel weken ben je dan?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 10 Sep 2013 13:04

Re: Wederom teleurstelling.....

dan is 42 printje.

maar hij ligt toch nog dwars?
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 13:05

Re: Wederom teleurstelling.....

Ik ben dan idd precies 42 weken.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat