Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keuken pimpen met plakfolie?

<<

Anoniem287

Bericht 03 Apr 2014 12:26

Keuken pimpen met plakfolie?

Heeft iemand hier ervaring met het (laten) beplakken van haar keuken met plakfolie? Heb je dat zelf gedaan of heb je dat laten doen? In het laatste geval, welk bedrag was je eraan kwijt? En waar heb je de folie vandaan gekocht? De keuken in ons nieuwe huurhuis heeft een verschrikkelijke kleur en wij zouden de buitenkant graag beplakken met wit plakfolie.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 03 Apr 2014 12:27

Re: Keuken bepakken met plakfolie?

Geen ervaring mee, wel met het verven van keukenkastjes! Nadeel kan zijn dat de verhuurder dat niet zo leuk vindt. Een vriendin van mij heeft het geschilderd en de woningbouw is akkoord mits het er netter uitziet dan voorheen (dus goed en netjes schilderwerk).
<<

Anoniem287

Bericht 03 Apr 2014 12:29

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Ja schilderen willen wij liever niet doen omdat je dat er niet afkrijgt inderdaad. Folie kun je er gewoon weer afhalen :) Maar thanks anyway voor je reactie!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Apr 2014 13:47

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Op een groep op fb is het heel veel gedaan. Veel werk, maar niet duur schijnt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem287

Bericht 03 Apr 2014 13:50

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Wat bedoel je met 'op een groep op facebook'?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Apr 2014 16:05

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Een besloten groep vol met mensen die iets goedkoop maken
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem237

Bericht 03 Apr 2014 16:30

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Is Plastidip misschien een idee? Dat is vloeibaar plastic en dat kun je dus op de deurtjes spuiten, vervolgens kun je het er altijd weer afhalen.
<<

Anoniem287

Bericht 04 Apr 2014 11:52

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Bedankt voor de tip, Forumster! Ik heb op die website gekeken en het ziet er erg handig en mooi uit! De witte kleur is alleen op voorlopig dus ik bestel bij verschillende websites proefstaatjes folie en als dat bevalt dan bestel ik gewoon rollen plakfolie. Mocht dat echt een drama worden kan ik later alsnog aan de slag gaan met Plastidip.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 04 Apr 2014 17:50

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

De facebook pagina Creative with action of het low budget hebben heel veel mensen hun keuken beplakt met plakfolie van de Action. Zag er heel leuk uit allemaal! Volgens de mensen schijnt het ook makkelijk te gaan. En het is nog goedkoop ook!!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem287

Bericht 05 Apr 2014 23:20

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Ik heb me aangemeld bij die groep en de foto's bekeken. Ziet er goed uit inderdaad! Dat Action-printje die iedereen daar gebruikt heeft is totaal niet mijn smaak, maar het resultaat zelf is wel erg mooi! Morgen ga ik een witte rol scoren bij de Action om het uit te proberen. Ik ga me nu wel gelijk weer afmelden wat ik zie nu steeds de meest afschuwelijke action-creaties voorbij komen in mijn tijdlijn….
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 25 Feb 2016 17:58

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Ik up even dit oude topic omdat ik onze keuken wil gaan beplakken met folie. Heb je dat uiteindelijk nog gedaan Siamsa? Ben wel benieuwd naar het reslultaat en of het makkelijk ging.
<<

Anoniem154

Bericht 02 Mrt 2016 10:57

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Volgens mij heeft Siamsa het resultaat hier wel een keer laten zien. Staat mij nog iets van bij. Dus ik up m weer even voor je, mocht ze nog op het forum komen :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Mrt 2016 11:07

Re: Keuken pimpen met plakfolie?

Ik had Siamsa n.a.v. dit topic een appje gestuurd en ze zou reageren maar denk dat ze het is vergeten :)
Let's discover the world together.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers