Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebril

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Apr 2014 12:50

Zonnebril

Vorig jaar hadden we zo'n schattig brilletje voor R
Afbeelding

Maar ik vrees dat hij deze niet meer braaf laat zitten. Maar met zo'n elastiek, zit dat wel fijn?
En lijkt dat niet gek over zijn haar heen?
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 03 Apr 2014 13:01

Re: Zonnebril

Wij hadden die met dat elastiek vorig jaar gekregen van mijn schoonbroer. R. heeft hem maar amper opgehad en liet hem heel slecht opstaan. Ik weet ook niet zo goed wat ik dit jaar wil, ik ga denk ik eerst weer die zonnebril proberen met die rek.
2012 & 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Apr 2014 16:11

Re: Zonnebril

Ik ken het niet, maar ik verwacht dat dat er ook gewoon afgetrokken wordt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Apr 2014 16:13

Re: Zonnebril

Heb er geen ervaring mee. Hier liet en laat hij een gewone zonnebril zonder bandje gewoon op.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem113

Bericht 03 Apr 2014 16:30

Re: Zonnebril

Hier proberen we al 2 zomers en vakanties zo'n zonnebril met bandje maar tot op heden blijft het max 2 sec opzitten.
<<

Anoniem97

Bericht 03 Apr 2014 17:20

Re: Zonnebril

Hier geen zonnebrillen, ze willen die niet op.
Maar ik raad je wel aan als je een zonnebril koopt om dan een goede te kopen anders is het alsnog schadelijk voor de ogen en eigenlijk nog meer omdat ze dan meer tegen t licht in kijken.
<<

Anoniem162

Bericht 03 Apr 2014 19:51

Re: Zonnebril

Mijn kind heeft beide al vanaf het begin, met zo'n elastiek en een gewone (inmiddels beide een maat groter dan in het begin natuurlijk).
Qua ophouden maakt het niet zoveel uit, met elastiek heeft hij net zo snel af als gewoon.
<<

Anoniem85

Bericht 03 Apr 2014 19:55

Re: Zonnebril

Wij hebben die onderste, was nog best prijzig, zoon trok m telkens af, geen goede aankoop.

Het elastiek is wel heel zacht dus ik denk niet dat het vervelend zit maar dat ze moeten wennen
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 03 Apr 2014 20:50

Re: Zonnebril

Ik heb die onderste sinds vorige week in gebruik en mijn zoon laat hem zitten! Eerst even huilen, maar hij huilt ook met zon in zijn gezicht dus toen hij door had dat dat hem helpt tegen de zon liet ie m braaf zitten.

Afbeelding
17-05-2013
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Apr 2014 21:50

Re: Zonnebril

Hoe noodzakelijk is een zonnebril eigenlijk voor kleine kinderen?
Weet iemand dat?
Afbeelding
<<

Anoniem 146

Bericht 03 Apr 2014 21:52

Re: Zonnebril

Wat een schattige foto!
<<

Anoniem75

Bericht 03 Apr 2014 22:16

Re: Zonnebril

Hier zet S. 'm de ene keer heel de dag door op en de andere dag moet hij er niks van hebben. Een petje houdt hij wel goed op.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Apr 2014 12:30

Re: Zonnebril

Lana, volgens mij valt die noodzakelijkheid wel mee hoor. Ik denk dat het meer is zodat het minder hinderlijk is voor de kleintjes. Je kan een kindje toch niet dwingen om het op te laten staan.
2012 & 2016
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 04 Apr 2014 17:43

Re: Zonnebril

_Lana_ schreef:Hoe noodzakelijk is een zonnebril eigenlijk voor kleine kinderen?
Weet iemand dat?


Ik dacht bij mezelf, toch net zo belangrijk als voor een volwassene?

Nu vond ik het volgende...

'Dat je je kinderen grondig en geregeld met zonnemelk moet insmeren, is algemeen geweten. Maar dat ook de ogen tegen de zonnestralen moeten worden beschermd, is minder bekend. De schadelijke uv-stralen van het zonlicht worden weliswaar door verschillende onderdelen van het oog gefilterd, maar er blijft nog voldoende straling over om het netvlies te bereiken. Het netvlies is het achterste deel van het oog, waarin zich miljarden zenuwcellen bevinden. Deze cellen zetten het zonlicht om in prikkels, die de hersenen kunnen vertalen en hiermee een beeld vormen. Wanneer deze zenuwcellen (kegeltjes en staafjes genaamd) lang en veel worden blootgesteld aan licht, kunnen ze onherroepelijke schade oplopen. Daarom is het zo belangrijk dat we ook onze ogen beschermen tegen (zon)licht. Zeker jonge kinderen hebben een zonnebril nodig met een hoge beschermingsfactor - concreet: een bril die meer dan 90% van het uv-licht filtert.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers