Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

<<

Anoniem29

Bericht 02 Apr 2014 18:13

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Caro schreef:Volgens mij is het wel zo dat aanstootgevend gedrag gemeld kan worden en dat de politie/ wijkagent daar dus wel iets aan kan doen. Kijk.. ook al is het mijn eigen huis, volgens mij mag ik hier ook niet iedere avond een rode lamp voor mijn raam hangen en een striptease geven. Ondanks dat het mijn eigen huis is..


Hahaha niet? Extra centje bijverdienen met een dansje doen :banaan:
<<

Anoniem156

Bericht 02 Apr 2014 18:39

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Hahaha ik liep net naar huis en ik liep langs een huis waarin een begeleid wonen project zit voor mensen met een verstandelijke beperking.
In de steeg stond een jongen (denk ik) plaatjes te bekijken op z'n telefoon en ondertussen vanalles met z'n hand in z'n broek te doen. Hij had wel de beleefdheid om z'n hand uit z'n broek te halen en z'n hand aan z'n broek af te vegen toen hij mij de steeg in zag lopen.
Ik moest stiekem een beetje lachen, ook omdat ik aan dit topic moest denken.

Maar CBL, ik weet niet of je het inmiddels al hebt gedaan, maar meld het bij de wijkagent, dan zal die vast wel weten wat 'ie eraan kan doen.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Apr 2014 18:55

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Filmen en op you-tube zetten ? hahaha :smile:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 02 Apr 2014 18:57

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Intoxicated schreef:
Caro schreef:Volgens mij is het wel zo dat aanstootgevend gedrag gemeld kan worden en dat de politie/ wijkagent daar dus wel iets aan kan doen. Kijk.. ook al is het mijn eigen huis, volgens mij mag ik hier ook niet iedere avond een rode lamp voor mijn raam hangen en een striptease geven. Ondanks dat het mijn eigen huis is..


Hahaha niet? Extra centje bijverdienen met een dansje doen :banaan:



Ja joh! Volle zalen trek ik :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2014 19:47

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Caro schreef:Volgens mij is het wel zo dat aanstootgevend gedrag gemeld kan worden en dat de politie/ wijkagent daar dus wel iets aan kan doen. Kijk.. ook al is het mijn eigen huis, volgens mij mag ik hier ook niet iedere avond een rode lamp voor mijn raam hangen en een striptease geven. Ondanks dat het mijn eigen huis is..


Sexy ;) :cheering:
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2014 19:49

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Green_Pepper schreef:Mijn vriend zag vorige week een man van een jaar of 60 zichzelf af trekken. De man stond op de bovenverdieping van zijn woning en keek over de straat uit. :pale:

Goed dat je de wijkagent op de hoogte hebt gesteld. De volgende keer zou ik zeker wel bellen. Zoveel kost dat toch ook weer niet en je doet het niet alleen voor jezelf, maar ook voor alle (kleine) kinderen die dit zien.


Je word bij zulke nrs vaak in de wacht gehouden en dan kan dat aantikken he. Bovendien als ik bel, er komt iemand kijken dan is die jongen allang weg daar zoals ik al zei.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2014 19:51

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Poubelle schreef:Hahaha ik liep net naar huis en ik liep langs een huis waarin een begeleid wonen project zit voor mensen met een verstandelijke beperking.
In de steeg stond een jongen (denk ik) plaatjes te bekijken op z'n telefoon en ondertussen vanalles met z'n hand in z'n broek te doen. Hij had wel de beleefdheid om z'n hand uit z'n broek te halen en z'n hand aan z'n broek af te vegen toen hij mij de steeg in zag lopen.
Ik moest stiekem een beetje lachen, ook omdat ik aan dit topic moest denken.

Maar CBL, ik weet niet of je het inmiddels al hebt gedaan, maar meld het bij de wijkagent, dan zal die vast wel weten wat 'ie eraan kan doen.


Dus eigenlijk heb jij hetzelfde mee gemaakt. In zo'n steeg is ook raar zeg. Zulke mensen willen juist betrapt worden lijkt het wel alhoewel die van jou ermee op hield, die van mij niet, zelfs niet toen er een kind langs fietste. Ik heb de wijkagent gemaild............zie bericht op pag 1.

Fashionmommy, haha ja die is goed, nee doe ik maar niet. Krijgt hij vast veel hits en is hij zo bekend hier en in omstreken en ook bij zijn ouders en buren ed.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 02 Apr 2014 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Apr 2014 20:33

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Ieuw. Ik zou daar ook niet blij mee zijn. Goed dat je een melding gemaakt hebt. En de keren dat wij de politie gebeld hebben via het 0900 nummer kregen we altijd meteen iemand aan de telefoon.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Apr 2014 20:43

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Wijkagent inschakelen! Niet zelf anonieme brieven gaan sturen, die zou ik ook niet serieus nemen. Kan ook een vriendje doen om die jongen te pesten. Misselijke grap, maar het gebeurt.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2014 21:21

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Daar heb je opzich gelijk in. Zat te denken aan een briefje onder de ruitenwissers van hun auto aangezien ik weet welke auto zijn ouders rijden,maar twijfel daar nu over.
Overigens kan ik het amper geloven, lijkt wel een ranzige droom, maar het is toch echt gebeurd. Zou ik iets tegen hem zeggen als ik hem zie? Ik heb zijn moeder wel eens een paar deuren verderop in de voortuin zien zitten bij een meid die hier bij de apotheek werkt.
Ik moet daar soms zijn. Kan ik het tegen haar zeggen? De kans dat zij het tegen zijn moeder zegt is groot en ik loop daar dagelijks. Nee,slecht plan!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Apr 2014 08:44

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Niks zelf doen maar via de wijkagent laten lopen. Die man wordt er voor betaald en weet precies hoe hij zoiets aan moet pakken.
30-04-2017
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Apr 2014 08:48

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Briefje onder de ruitenwisser, via de buurvrouw, via anonieme brieven....lijkt mij niet dat dat helpt en/of geloofd wordt.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2014 09:34

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Jullie hebben wel gelijk idd. Aan de andere kant waarom zou ik dat als vreemde zeggen/verzinnen als ik hem niet ken?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Apr 2014 10:01

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Omdat er rare mensen op de wereld zijn.

Er zijn mensen die zoiets leuk vinden, beetje stoken.
Net zoals er mensen die het leuk vinden om zichzelf af te trekken in het zicht, of sex te hebben op een openbare plek.....
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2014 12:14

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Ja idd. Deze jongen kickte er duidelijk op dat men hem kon zien, want toen ik in de verte keek omdat ik echt zeker wilde weten wat ik vermoedde keek hij mijn kant op. Heb wel de neiging om het tegen zijn ouders te zeggen, maar je weet nooit hoe zulke mensen reageren dus dat lef heb ik dan ook weer niet.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 03 Apr 2014 14:19

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Caro schreef:
Intoxicated schreef:
Caro schreef:Volgens mij is het wel zo dat aanstootgevend gedrag gemeld kan worden en dat de politie/ wijkagent daar dus wel iets aan kan doen. Kijk.. ook al is het mijn eigen huis, volgens mij mag ik hier ook niet iedere avond een rode lamp voor mijn raam hangen en een striptease geven. Ondanks dat het mijn eigen huis is..


Hahaha niet? Extra centje bijverdienen met een dansje doen :banaan:



Ja joh! Volle zalen trek ik :smile:


Dan ben je wel even bezig :P
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 12:46

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

De volgende keer zou ik eigenlijk pal voor hem moeten gaan staan, op straat weliswaar en hem vragen of hij dit normaal gedrag vindt. Ik ben niet bang voor hem en het maakt me niks uit als hij weet dat ik het ben die het tegen zijn ouders heeft verteld (als ik dat al zou doen). Het gaat mij er meer om dat als ik dat zou doen, dan die ouders mij niet belachelijk ofzo maken.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 12:51

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Ik zou niks geen brief doen of de ouders aanspreken, dit is toch gewoon verstoring van de openbare orde en aanstootgevend gedag? Daar mag je toch de politie voor bellen? Watik dan weer wel gedaan had, was een foto gemaakt en die overhandigd aan de politie (en dat is dan ook meteen het enige wat ik met die foto zou doen, wantij betreft mag hij daarna verwijderd), wang die jongen gaat gegarandeerd ontkennen.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 13:22

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Dundas schreef:Ik zou niks geen brief doen of de ouders aanspreken, dit is toch gewoon verstoring van de openbare orde en aanstootgevend gedag? Daar mag je toch de politie voor bellen? Wat ik dan weer wel gedaan had, was een foto gemaakt en die overhandigd aan de politie (en dat is dan ook meteen het enige wat ik met die foto zou doen, wantij betreft mag hij daarna verwijderd), wang die jongen gaat gegarandeerd ontkennen.


Dan moet ik wel mijn mobiel of fototoestel bij me hebben. Wat bedoel je met het verwijderen? Bedoel je dat het verstoring van de openbare orde en aanstootgevend gedrag is van hem of mij?
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 13:26

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Nee niet dat die foto onverhoopt ineens op internet kan staan ofzo. Als mijn telefoon bijv een keer gestolen zou worden of ik het kaartje van de camera kwijt raak.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 13:30

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Aha oke vandaar. Mocht dat gebeuren, het is niet mijn lul die erop staat dus daar zit ik niet mee.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Apr 2014 13:55

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Hoe oud is de jongen in kwestie eigenlijk?
Foto maken zou ik toch niet zomaar doen, ik zou denk ik eerst de ouders aanspreken zodat zij de kans hebben hun kind te corrigeren. En anders eerst naar de politie en dan kan je altijd nog afspreken dat je een foto maakt of melding maakt op het moment dat je het weer zit gebeuren.
Als je de ouders aanspreekt zou ik het wel bij jezelf houden, dus 'ik zag dat uw zoon dit aan het doen was en ik vind het niet prettig dit gedrag tegen te komen. ook vin dik het geen fijn idee dat jonge kinderen dit te zien krijgen'.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 14:00

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Hij is ongeveer 15, een echte puber dus. Zoiets had ik ook in gedachten om te zeggen, maar durf dat niet dus een anonieme brief zou ik eerder durven alleen weet ik dan niet hoe ze reageren. Ik zie zijn ouders samen en apart wel eens aan komen rijden in de auto of wegrijden. Zie ze ook wel eens in of uitstappen, maar nooit met de kids gezien. Ze hebben er 2 als het goed is.
De wijkagent gaat mij terug mailen om te zien of hij tips heeft.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 04 Apr 2014 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Apr 2014 14:02

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

Maar waar ben je bang voor dan? Ik zou gewoon aanbellen.
Oh en als hij 15 is, zou ik toch echt geen foto maken! Hij is tenslotte minderjarig......
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 14:05

Re: Jongen staat zich af te trekken in de deuropening!

caribbeanlover schreef:Aha oke vandaar. Mocht dat gebeuren, het is niet mijn lul die erop staat dus daar zit ik niet mee.

Nee, juist daarom :)
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers