Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 april.

<<

Anoniem 52

Bericht 02 Apr 2014 09:41

1 april.

Nog hilarische (of, zoals m'n vriend zou zeggen, als 't écht leuk is; himalarisch :D Haha ik vind m'n vriend zo grappig :D ) grappen uitgehaald/meegemaakt/gezien?

Ik helemaal niks, maar zou degene die nu een 1 april grap zou hebben uitgehaald met me, ook keihard wacken en ik denk dat men me goed genoeg kent dat dus niet te doen... Maar ik las wel over een rotgrap op een basisschool in Heerhugowaard, beetje ziek vind ik 't.

http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar/re ... uters.aspx
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 02 Apr 2014 09:46

Re: 1 april.

Mijn moeder is jarig op 1 april, dus een goede reden om geen grappen uit te halen. Aldus mijn moeder vroeger.

Die grap uit dat artikel had ik leuk gevonden op een vervolgschool (MBO/HBO/WO), maar op een kleuterschool gaat dat toch veel te ver?!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Apr 2014 09:57

Re: 1 april.

Mijn collega had haar vriend wijsgemaakt dat ze zwanger was. Ze hoopte dat hij heel erg zou schrikken (ze zijn nog niet zo lang samen en zitten nog op school etc.), maar hij was mega-enthousiast. Had z'n moeder al ingelicht en uitgezocht wat voor kinderwagen ze moesten kopen enzo. Hij was ook echt een beetje boos en verdrietig toen het een grap bleek te zijn.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 02 Apr 2014 10:01

Re: 1 april.

Bij kleuters idd niet heel geschikt die grap.

Ik hoorde een verhaal van iemand;

Daar in de straat zijn veel parkeer problemen van mensen die naar de stad gaan. Nu had een stratenmaker (die daar dus woont) een paar betaalautomaten, die hij pas over een tijdje nodig had, geplaatst met een bord erbij "betalen vanaf 1 april".
30-04-2017
<<

Anoniem32

Bericht 02 Apr 2014 10:03

Re: 1 april.

Mijn zoontje, ik zag hem echt niet aankomen van hem ik wist überhaupt niet of hij wel wist wat 1 april in hield.

Gisterenavond op de bank zegt hij ineens uit het niets, "Mama mama ik heb in mijn broek geplast" (incl een strak gezicht erbij)
Op zich vrij bizar want hij plast nooit in zijn broek dus ik trapte er vol in en begon te roepen dat hij snel naar de wc moest gaan, en stond al met een nieuwe broek in mijn handen.
Kijkt hij me aan, begint hard te lachen en zegt dan heel lullig "Het is 1 april mama, kikker in je bil"

Dusssss
<<

Anoniem58

Bericht 02 Apr 2014 10:46

Re: 1 april.

Hahaha!

Ik heb gisteren een vriend geappt met de mededeling dat mijn telefoon in het water was gevallen. Ik dacht dat hij het echt niet zou geloven want hoe kun je nou appen als je telefoon in het water ligt. Hij reageerde dus heel serieus of ik hem dan weer te pakken had, en omdat ik dat dus niet verwachte stuurde ik daarop dat een eend ermee was weggerend.
Maar ondertussen had hij dus al gestuurd dat ik dan even had moeten wachten en dat hij hem er dan wel uit had gehaald... En daarna stuurde hij: wacht, laat maar, ik trap erin.
Echt ik heb nog nooit zo hard gelachen in een volle coupe van de trein. Als ik het nu terug lees op mijn telefoon moet ik weer lachen.
<<

Anoniem32

Bericht 02 Apr 2014 11:22

Re: 1 april.

Hahahahahahahaha geniaal
<<

Anoniem315

Bericht 02 Apr 2014 11:24

Re: 1 april.

Jeumig, Baaz, dat vind ik echt slecht. Arme kinderen. Ook bij oudere kinderen zou ik dit niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Wat een kutstreek zeg!

Wij hadden gister meester- en juffendag, dat was dus geen grap, en omdat de kinderen zoveel plezier hadden in alle leuke dingen die we deden, zijn ze prompt het hele 1 april gebeuren vergeten :hulde: Al heb ik wel even een collega op zijn 'losse veters' gewezen :razz:
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Apr 2014 11:29

Re: 1 april.

Nichtje van m'n vriend die stuurt altijd voice berichtjes op Whatsapp en nu stuurde ze 'Oom T. Je veter zit los!' en daarna 'Haha 1 april, kikker in je bil!' En een hoop gegiechel ;) 't Was superschattig. (Ze is bijna 7)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Apr 2014 11:29

Re: 1 april.

Ik ben gespaard gebleven, maar de collega's van mijn zusje wilden wel een grap met haar uithalen. Ze wilden haar auto een straat verder zetten zodat ze zou denken dat ie gejat was ;). Ze hadden alleen niet op het alarm van haar auto gerekend, hahaha. Dus dat was busted ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem40

Bericht 02 Apr 2014 11:37

Re: 1 april.

Ik vind 1 april eigenlijk heel stom, omdat de meeste grappen gewoon niet grappig zijn. Als kinderen een goede grap hebben vind ik het wel leuk.

Ik heb vorige week al een 'grap' uitgehaald. Mijn vriend krijgt de hele tijd sms-jes die duidelijk voor iemand anders bedoeld zijn, dat hij zijn meterstanden door moet geven, of hij op Badoo komt, etc. Nu kreeg hij vorige keer een sms dat er zondag taart en wat te drinken zou zijn. Dus toen heb ik geantwoord met; 'O, gezellig! Waar is het feestje? En kan ik ook vrienden meenemen?'. Ik dacht dat diegene het wel door zou hebben, maar we kregen terug: 'Het is bij mij thuis, maar je weet dat het niet zo groot is, dus vrienden meenemen is niet handig.'

Nu weet ik alleen niet of het te gemeen was... Aan de andere kant heeft mijn vriend dat nummer al een half jaar, het wordt tijd dat diegene tegen zijn vrienden gaat zeggen dat hij een nieuw nummer heeft.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Apr 2014 11:41

Re: 1 april.

Haha gewoon terugsturen: wat was je adres ook alweer :p en dan gaan haha
<<

Anoniem173

Bericht 02 Apr 2014 11:48

Re: 1 april.

Vroeger logeerde ik regelmatig bij mijn opa en oma. Mijn opa had altijd een vaste volgorde op het wastafelplankje voor zijn gel, tandpasta, kam, crème enz. Altijd als ik dan iets verkeerd terugzette zei mijn oma zeg het nou goed wamt opa grijpt anders verkeerd. Dus wat deed ik op 1 april: ik dacht ik draai de crème en tandpasta om :pirat: . Ik zat al beneden te ontbijten toen ik ineens een schreeuw en gevloek uit de badkamer hoorde komen. Wie heeft die rotzooi op m'n tandenborstel gedaan schreeuwde m'n opa? Dus ik keihard naar boven geroepen 1 april :thumbup: . Haha hij was best boos maar moest er later ook wel om lachen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Apr 2014 12:15

Re: 1 april.

Wat een ontzettende rotstreek van die school. Nee, de humor hierin is ver te zoeken, zeker als het om kleuters gaat.
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Apr 2014 12:25

Re: 1 april.

Haha AM.

Ik vind de 'grap' van de school ook ongepast. Kleuters kunnen zulke grappen toch helemaal niet relativeren.

Leuke grappen die op de werkvloer uitgehaald worden; nieuwe pc besteld, maar inhoud van doos omruilen met stenen voordat deze bij de ontvanger komt.

Doos op bureau van collega zetten met zijn/haar spullen en een briefje dat hij/zij een fijne collega was en het allerbeste.
Oké misschien een beetje lullig, maar we hebben hier wel hartelijk om kunnen lachen met zijn allen. Ook met het 'slachtoffer'

Een verkeersboete inscannen en gegevens veranderen naar potentieel slachtoffer. Ik was eens nét op tijd om tegen mijn broer te zeggen dat het een grap was. Hij was al zowat bezig de rekening te betalen. Oops. :thumbup:
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 02 Apr 2014 12:53

Re: 1 april.

Ik bedacht gisteren pas rond 12:00 uur dat het uberhaupt 1 april was en realiseerde me dat dus het bericht 's ochtends op de radio dat Mattie van Q-Music zou stoppen een grap was. Toen ik het hoorde had ik al de hele tijd zoiets van van 'eh geloof er geen zak van' en verwachtte dat er nog iets achter aan zou komen, maar toen werd er een nummer ingestart en was daarna het programma afgelopen. Dus vond het maar vreemd, maar besefte totaal niet dat het 1 april was.
<<

Anoniem132

Bericht 02 Apr 2014 13:14

Re: 1 april.

M'n schoonzusje is bijna uitgerekend en mijn broer appte in de groepsapp dat ze op weg waren naar het ziekenhuis, want ze had zoveel cm ontsluiting. Toch nog iemand ingetrapt haha.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Apr 2014 13:21

Re: 1 april.

Er is geen grap met mij uitgehaald en ook niet meegemaakt dat er grappen met mensen in mijn omgeving werden uitgehaald, maar gisteravond trapte ik er bij Editie.nl wel even in toen het weer gepresenteerd werd en er temperaturen van rond het vriespunt en sneeuw werden aangekondigd voor a.s. weekend.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2014 13:35

Re: 1 april.

ragazza dat bij editie nl trapte ik ook in.

die grap op school is echt flauw en sneu voor die kijnderen


bij mijn schoonmoeder op school hadden de kinderen een brief gekregen vorige week al. Dat op 1 april alleen maar ijskoude lucht in school was. Ze moesten dikke kleren aandoen die dag. Dat hadden ook heel veel gedaan natuurlijk. En het was gister heel mooi weer
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 02 Apr 2014 19:36

Re: 1 april.

hahahaha Stuit ik ziet dat snoetje al voor mij na dat 1 april kikker in je bil :D :smile:

Wij hebben op de bso waar ik werk met de kinderen een grap uitgehaald. Ze moesten allemaal de schoenen bij binnekomst uit doen. En mochten dus geen schoenen aan vanwege de bezuinigen. Zo blijft het schoner en heeft de schoonmaakster minder tijd nodig met poetsen omdat ze minder uurtjes heeft om schoon te maken.

Allemaal netjes schoenen uit met hier en daar een blik van huh nou ja zal wel.

Zo leuk om dan te gaan vertellen dat het een 1 april grap is :D

Ouders vonden het ook leuk :D
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Apr 2014 20:44

Re: 1 april.

Ik heb een gruwelijke hekel aan 1 april, heb in het verleden een klas gehad die het zo bont maakte met dingen die eigenlijk echt geen grapje waren, dat ik er steeds ontzettend tegenop zie. Maar ben gisteren erg goed doorgekomen ;). 1 moment kwam ik de klas in en zat iedereen te gniffelen, maar ik kon echt niks ontdekken. Ze kwamen nog wel even met een pen die een schok geeft, maar aangezien er net iemand heel hard auw door de klas had geroepen, trapte ik er niet in :).

Vind die 1 aprilgrap van die school ook echt niet kunnen!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 02 Apr 2014 20:47

Re: 1 april.

Op het werk hebben ze een collega naar Dhr. C. Leeuw laten bellen met het nummer van het Dolfinarium.
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 02 Apr 2014 21:01

Re: 1 april.

Ik heb alleen via FB tegen Weetjewel gezegd dat haar veter los zat..




Ze had ballerina's aan :palm:
<<

Anoniem50

Bericht 02 Apr 2014 21:07

Re: 1 april.

Nog niet één 1 april grap gehoord, gezien of gelezen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Apr 2014 21:09

Re: 1 april.

Pff voor de klas staan op 1 april is niet leuk. Die kinderen kunnen gewoon geen leuke grappen verzinnen! Verder dan 'je veter zit los' of zout in je thee doen komen ze niet en ze waren wel de hele dag strontvervelend! Was blij dat het 15:00 was haha. Ik heb nog wel bij een paar collega's het bureaublad op de kop gezet :angel:
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers