Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

<<

Anoniem122

Bericht 02 Apr 2014 07:35

Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Ik heb dus sinds een paar maanden een SNS rekening en nu heb ik zaterdag geld opgenomen hier bij geldautomaat (flink bedrag, bijna 500 euro) en dat is gewoon nog steeds niet afgeschreven. Iemand enig idee of het normaal is bij SNS? Toen ik vorige maand met mijn ING rek bij dezelfde pinautomaat geld opnam was het de dag er na al afgeschreven.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Apr 2014 13:00

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Ik heb SNS, en bij mij wordt eigenlijk alles direct afgeschreven. Ik kan me 1 x herinneren dat het later was, maar dit was een werkdag ofzo. Dit was bij een Rabo apparaat. Was het bij een geldautomaat van een andere bank?
Ik denk echt dat het nog wel komt hoor.
2016
<<

Anoniem321

Bericht 02 Apr 2014 13:15

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Misschien gaat de data uitwisseling met ING vlotter dan met SNS vanuit Thailand? Ik heb eigenlijk geen idee waarom het zo lang duurt..
<<

Anoniem187

Bericht 02 Apr 2014 21:04

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Je zit in het buitenland, dan duurt het inderdaad langer bij de SNSbank.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 02 Apr 2014 21:47

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Ik heb zelfs vertraging als ik in Duitsland gepind heb, dus kan me voorstellen dat Thailand dan helemaal vertraging oplevert ;)
07.12.2011
11.12.2014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 04 Apr 2014 13:07

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Mickey schreef:Ik heb zelfs vertraging als ik in Duitsland gepind heb, dus kan me voorstellen dat Thailand dan helemaal vertraging oplevert ;)


Ik heb ook vertraging in Duitsland! Soms wel een dag of 4.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Apr 2014 13:11

Re: Sns altijd zo traag met afachrijvingen?

Echt heel irritant.. het is nog niet afgeschreven :S

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers