Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oma gaat dood.. Upd. p4

<<

Anoniem185

Bericht 07 Apr 2014 22:47

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd en heel veel sterkte Carool!
<<

Anoniem73

Bericht 07 Apr 2014 23:42

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd en veel sterkte.
<<

Anoniem32

Bericht 08 Apr 2014 08:43

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd en heel veel sterkte. :hug:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Apr 2014 09:32

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Serendipity schreef:Hoe gaat het met je, Carool?


Gaat wel goed geloof ik. Gister ben ik met R in haar huis geweest, ik heb ook even bij haar gekeken. Durfde niet zo goed alleen dus ben samen met een tante gegaan. Het lijkt net alsof ze ligt te slapen, heel rustig.

Ze is overleden in een warm huis, ze heeft al haar dierbaren nog een laatste keer gezien, het was goed zo.

Ook heb ik gister nog geholpen met de kaarten, dat voelt ook wel goed, om iets te doen nog voor haar zeg maar. Het is werkelijk een prachtige kaart geworden, ik vind zelf de liefde er af stralen.

Vrijdag is de crematie, dan pas omdat mijn eigen moeder (de dochter van oma) gister een nieuwe schouder kreeg en nog tot donderdag in het ziekenhuis ligt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem287

Bericht 08 Apr 2014 13:43

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd met het verlies van je oma, Carool. Gelukkig heeft iedereen die haar dierbaar is nog op een fijne manier afscheid van haar kunnen nemen. Dat is heel wat waard. Veel sterkte gewenst!
<<

Anoniem132

Bericht 08 Apr 2014 14:41

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Veel sterkte Carool!
<<

Anoniem187

Bericht 08 Apr 2014 19:21

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Je post straalt rust uit.... Vraag me niet waarom, maar zo ervaar ik het echt. Fijn dat je nog even bij oma geweest bent. Ik denk aan je en wens je moeder beterschap! Lijkt me ook heftig. Je eigen moeder verliezen en dan ook nog operatie ondergaan :(
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Apr 2014 14:38

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd en veel sterkte ermee!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 10 Apr 2014 14:23

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

gecondoleerd en heel veel sterkte.
10-08-2017 ♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Apr 2014 21:35

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Vandaag een prachtig afscheid gehad. Onder andere een diashow met foto's van haar hele leven, heel indrukwekkend, 99 jaar in foto's. Echt prachtig.

En het is goed zo, oma wilde niet meer en ze heeft een prachtig leven gehad. Verdriet vervaagd maar herinnering blijven heb ik op het kaartje aan mijn roos geschreven die ik op de kist heb gelegd.
R. 2013
D. 2016
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Apr 2014 01:29

Re: Oma gaat dood.. Upd. p4

Gecondoleerd en veel sterkte!
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers