Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zit er doorheen

<<

Anoniem198

Bericht 02 Apr 2014 08:28

Re: Ik zit er doorheen

Ahhh Lejow, wat een ellende! Ik hoop dat de kinderarts je verder kan helpen.
Anders zou ik ook eens in het alternatieve circuit gaan kijken.
Osteopaat of een homeopatisch arts.
Veel sterkte!!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Apr 2014 08:48

Re: Ik zit er doorheen

Fijn, dat je nu iig een goede nacht hebt gehad! Bloedprikken is ook niet leuk, en al helemaal niet bij je kleintje, maar misschien wel verstandig. Er moet een verklaring voor de koorts zijn, dat krijg je niet zomaar. Succes vanmiddag.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Apr 2014 08:51

Re: Ik zit er doorheen

Ik begrijp best dat je er doorheen zit, wat sneu dat ze zo aan het kwakkelen is en je vind maar geen oorzaak.
Zowel voor haar sneu als voor jullie. Wel fijn dat ze een goede nacht gemaakt heeft vannacht.
Ik heb er verder geen ervaring mee dus kan je geen tips geven maar wil je wel succes wensen vandaag. :hug:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Apr 2014 17:01

Re: Ik zit er doorheen

Ik heb een formulier gekregen om bloed te laten prikken. Dat wordt helaas wel pas volgende week, omdat ze op woensdagmiddag speciaal kinderspreekuur hebben.
Voor 'mezelf' wordt er nu even niets geregeld, omdat ik in het revalidatietraject voor mijn hypermobiliteit binnenkort ook al naar een maatschappelijk werker ga.

Daarna gaat de huisarts contact leggen met de kinderarts, oa over het reflux verhaal. Dit schijnt op deze leeftijd niet zo vaak meer voor te komen.

We wachten dus eerst even het bloed af en gaan dan weer een plan van aanpak maken.

Vind het zo moelijk, voel me ergens zo'n aansteller en overbezorgde moeder....
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 02 Apr 2014 17:24

Re: Ik zit er doorheen

Lejow ik wil je sterkte wensen.
Je bent echt geen zeurende en overbezorgde moeder. Koorsts is er niet zomaar.
Er was laatst een item op tv, volgens mij bij een vandaag. Het onderbuik gevoel van ouders wordt als belangrijk gezien. Niemand kent B. beter dan jij en je man. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken.
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Apr 2014 18:36

Re: Ik zit er doorheen

Veel sterkte Lejow! :hug:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Apr 2014 18:40

Re: Ik zit er doorheen

Ja, dat is geloof ik de nieuwe aanpak van het Radboud in Nijmegen, dat er eerder naar de ouders zelf geluisterd wordt.

B had net 38 temperatuur. Niet extreem hoog, maar ook gewoon niet wat het zijn moet.
Ga haar lekker bijtijds op bed doen. Ze is vandaag bij de gastouder geweest en daar slaapt ze amper overdag omdat ze het veel te leuk en gezellig vindt.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 02 Apr 2014 19:37

Re: Ik zit er doorheen

Mijn kinderarts (die we sinds december 2012 hebben voor de jongste) die ik nu voor beide meiden heb is helemaal van het moedergevoel.
En ik ben het eens met Eppie luister naar je eigen gevoel. Je ben geen zeur je hebt het idee dat het niet goed is en daar moet je achter komen.
<<

Anoniem85

Bericht 02 Apr 2014 20:14

Re: Ik zit er doorheen

Wat naar lejow, hopelijk wordt er snel iets gevonden wat kan leiden tot een oplossing. Sterkte!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Apr 2014 21:02

Re: Ik zit er doorheen

Ik zie je topic nu pas, vind het echt ontzettend naar en vervelend waar jullie nu al maanden doorheen gaan met B. En trouwens ook voor B. want ergens zit er iets toch niet helemaal lekker.

Ik zou proberen even te stoppen met kijken wat voor temperatuur ze heeft, wij meten hier eigenlijk niet tenzij we zien dat er iets aan de hand is met N. ik ben dan ook van mening, dat elk mens anders is en dat al die temperaturen van wat de richtlijnen zijn kan natuurlijk net even anders zijn. Misschien is het een kwestie van aandacht vragen, misschien een kwestie van te snel reageren op haar, misschien is het een medische oorzaak. Het kan van alles zijn, karaktertje heeft ze in elk geval wel :)

Misschien is het ook spanning, spanning die ze voelt in gewoon alles zeg maar. Het is niet dat je het altijd maar makkelijk hebt, zeker niet met je moeder en B. haar gezondheid. Misschien komt haar geweldige gedrag daar momenteel nu vandaan, al denk ik ook zeker dat het gedrag te maken heeft met de leeftijdsfase waarin ze zich nu bevind. Dus ja, wie zal het zeggen.

Ik denk, als je dat zo vaak ziet/ hoort/ ruikt wbt de reflux dat er echt een goed onderzoek moet komen dit uit te sluiten. Maar dan blijf je weer met de koorts zitten. Dat bloedprikken is geen slecht idee, alleen ja... vaak zijn bloedonderzoeken aangevinkt op bepaalde delen. Als er niks uitkomt, kan het weer zijn dat dat deel wat niet getest is dat wel de oorzaak kan zijn. Dat vind ik altijd het lastige uit die onderzoeken, dus ik zou daar even goed naar kijken en evt nog even bellen.

Verder, misschien toch gaan kijken bij een homeopaat? Ik heb zelf geen idee wat een osteopaat doet. Dus misschien zoveel mogelijk info zoeken en gewooin maar eens opzoek gaan naar dit soort dingen en wat 'uitproberen'.

Goed... ik dacht even 'hardop' na. Wellicht wat warrig en onsamenhangend maar hoop echt dat het wat rustiger word voor jullie nu. :hug:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Apr 2014 21:06

Re: Ik zit er doorheen

Ik snap je :D
Ben zelf ook al de hele tijd bezig met hardop denken.

Huisarts wilde niet te veel laten prikken, vanwege de hoeveelheid buisjes bloed die ze dan af moeten nemen.
Het ging echt om wat basisdingen geloof ik.

We zullen weer gaan zien...
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron