Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woongekte!

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Mrt 2014 21:35

Woongekte!

Ik ben dol op woonblogs, woonprogramma's, woonbladen of binnen spieken bij andere huizen :). Heerlijk vind ik het om mooie of leuke huizen te bekijken. Zelf krijg ik er ook altijd veel inspiratie van. Maar ik mis een beetje lef én een beetje het overzicht (en niet onbelangrijk: een beetje geld haha).

Mensen die dit herkennen? Ik word soms gewoon dol van mezelf wat ik nu weer allemaal wil (en wat ook weer snel kan veranderen).

En: wat staat er nu op jou verlanglijstje? Plaatjes graag!!! :thumbup:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Mrt 2014 21:47

Re: Woongekte!

Ik zal beginnen:

Een pallet tafel (zelf maken)
Afbeelding

Kast met open en dichte vakken
Afbeelding

Of deze (iets makkelijker te bewerkstelligen)
Afbeelding

Groene vaas
Afbeelding

Stoelen (of toch witte namaak eames kuipstoelen?)
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

Erg ben ik he? En nu jij: wat wil jij nog hebben?
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 21:54

Re: Woongekte!

Ik doe morgen mee vanaf een computer! Vind dit altijd super leuke topics maar vanaf een telefoon werkt t niet handig.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Mrt 2014 21:57

Re: Woongekte!

Oké tof!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 21:59

Re: Woongekte!

Erg gave dingen heb je trouwens geplaatst. Die Eames stoelen blijven gaaf! En die kast is ook heel er leuk en origineel!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Apr 2014 07:14

Re: Woongekte!

Die kast is wel gaaf inderdaad! Wij hebben iets soortgelijks :D
Afbeelding
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem253

Bericht 01 Apr 2014 08:02

Re: Woongekte!

Gave kast Lot!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2014 09:33

Re: Woongekte!

OK, dit is mijn lijstje.. Als ik nu een huis zou inrichten (daar ben ik natuurlijk al heel erg naar aan het kijken).

Het is wel een mixje van stijlen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar dit is wat ik mooi vind.



Deze boekenkast, natuurlijk :love:

Afbeelding

Zo'n bank, iets met grijs in elk geval. Ik denk dat we onze zwarte leren bank wel houden hoor, voor nu.

Afbeelding


Side table:

Afbeelding


Zo'n eettafel, of zoiets dergelijks in elk geval, iets stoers met ijzer.

Afbeelding


HK Living lampen boven de eetkamertafel
Afbeelding


Kartell Master Chairs:

Afbeelding


Een statief lamp mag bij ons fotografen natuurlijk niet ontbreken:
Afbeelding

of

Afbeelding


Zo'n soort moderne haard:

Afbeelding


Zo'n leren butterfly stoel er naast

Afbeelding


Of deze Barcelona Chair
Afbeelding

En dan dit soort accessoires in petrol/blauw:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



En ik zie iets voor me met allerlei zwart-wit foto's van onze reizen, zoiets

Afbeelding

Afbeelding

Oh en als ik een babykamer zou moeten inrichten, wil ik zo dolgraag deze stoel. Net een maatje smaller alleen, voor één persoon. Super hip! Op m'n werk staat ie ook in de koffieruimte, ook in deze kleur (en die HK lampen ook). :love:

Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 01 Apr 2014 13:59

Re: Woongekte!

Een nieuw vouwgordijn voor in de keuken. Het systeem hangt er al en er zou alleen een nieuw stof op moeten. Beiden zijn we niet handig, in de familie ook niet en nergens maken ze alleen de stof op maat. Dus dan zouden we weer een nieuw gordijn met systeem moeten kopen...duur grapje dus.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers