Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zandbak of zandtafel?

<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 31 Mrt 2014 16:23

Zandbak of zandtafel?

Hebben jullie een zandbak of zandtafel?
Twijfel tussen beide. Zandtafel heeft weer als voordeel dat je hem kunt verplaatsten. Dus het lekkerste plekje in de tuin kunt kiezen. Zandbak is weer groter dus misschien ook meer plezier? Een zandbak (hout) gaat waarschijnlijk ook langer mee.

Waar zouden jullie voor kiezen?
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 31 Mrt 2014 16:28

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben een houten zandbak. Vind persoonlijk dat ze zich niet zo mooi houden. Ik verplaats m trouwens net zo goed. Ik heb onder het zand een antiworteldoek waardoor ik de zandbak trekkend kan verplaatsen.

Ik doe ook weleens zand in de watertafel, vinden ze ook leuk.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 31 Mrt 2014 16:46

Re: Zandbak of zandtafel?

Ik heb de blauwe schelp, ene helft zand en andere deel water als het lekker weer is. Ook makkelijk te verplaatsen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 16:48

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben thuis een zandbak en op de camping een zandbak en een zand/watertafel. Er wordt met de zandbak het meeste gespeeld, maar ik vind de zand/watertafel ook wel erg leuk.

Wij hebben deze:


http://mb.fcdn.nl//image/groot/98174/ax ... l-nick.jpg

Het houten tafelblad kan eraf en daaronder zitten twee uitneembare plastic bakken voor zand en water.

http://www.fonq.nl/product/axi-zand-en- ... wwodDroAJA
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mrt 2014 17:28

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben ze allebei. Zo'n piratenboot watertafel en een schildpad zandbak. Beide van Little Tikes.
<<

Anoniem123

Bericht 31 Mrt 2014 18:06

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben ook allebei. Naja een zand/water tafel waar eigenlijk alleen nog maar water in heeft gezeten. Was van de zomer een grote hit. De zandbak is gewoon een schelp.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 31 Mrt 2014 18:22

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben een picknick zandtafel. Een grote hit hier.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 31 Mrt 2014 19:07

Re: Zandbak of zandtafel?

We hebben beide, als je moet kiezen zou ik een zandbak doen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 31 Mrt 2014 20:21

Re: Zandbak of zandtafel?

Zo'n blauwe schelp hebben we vorig jaar gehad, maar vond dat echt een onding. Snel kapot ook.
Als we een zandbak nemen dan willen we hem ingraven. Nadeel is dan wel dat hij in het voor- en najaar vooral in de schaduw zou staan. Vandaar de twijfel over een zandtafel die je neer kunt zetten waar je maar wil.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 31 Mrt 2014 20:53

Re: Zandbak of zandtafel?

Hier hebben we een zandbak, geen succes. N. vind alles maar vies. Hopelijk komt het nog :)
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mrt 2014 21:10

Re: Zandbak of zandtafel?

Razz schreef:Wij hebben ze allebei. Zo'n piratenboot watertafel en een schildpad zandbak. Beide van Little Tikes.


Hier exact hetzelfde, haha.
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 31 Mrt 2014 21:12

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben een zandbak maar merk dat mijn zoon het liefst staand speelt. Hij neemt vaak zand mee naar zijn tafeltje en gaat daar dan aan spelen. Zou volgende keer dus een zandtafel nemen. Vind het nadeel wel dat die vrij klein zijn! Misschien maken we zelf nog wel iets!
De blauwe schelp was zo kapot bij opa en oma zodra hij op het randje ging zitten. En dat is niet te vermijden...
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 31 Mrt 2014 21:43

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben een zandbak en dat is echt een groot succes
Afbeelding

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 21:46

Re: Zandbak of zandtafel?

Peach schreef:Wij hebben een picknick zandtafel. Een grote hit hier.


Ja wij dus ook. Ik heb overwogen om ', om de winter binnen te zetten en er andere dingen in te doen, zoals macaroni en kneedzand, maar binnen neemt de tafel toch wel weer veel plek in, dus ik heb dat toch in gewone afsluitbare plastic bakken gedaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2014 21:48

Re: Zandbak of zandtafel?

Wij hebben hier een zelfgemaakte zandbak. Staat nu bijna 3 jaar, en met een beetje zonnestraal zitten ze er ook al in. Zou niet weten waar ze mee gingen spelen als we de zandbak niet hadden.

We hebben ook een zand/water tafel, maar daar kijken ze echt weinig naar om. Ja, als er water in zit wel, maar niet als er zand in zit.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Apr 2014 08:42

Re: Zandbak of zandtafel?

Ik zou voor een zandbak gaan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers