Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips open huis a.s zaterdag

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 31 Mrt 2014 13:48

Tips open huis a.s zaterdag

Aanstaande zaterdag doen wij met ons huis mee met de open huizen route. Nu hebben we zelf nog nooit een huis bezichtigd dus wie heeft er tips. Moeten we bijvoorbeeld alle vertrekken laten zien of de mensen zoveel mogelijk zelf laten bekijken? En wat vond jij wel/ niet fijn bij een bezichtiging? Alle tips zijn welkom.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Mrt 2014 14:40

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Ik ben wel eens bij de open huizen dag wezen kijken, en ik vond het wel fijn om zelf ook rond te kunnen kijken, en dat kon toen bijna nergens. De mensen waar ik toen bij ben wezen kijken liepen overal mee naar toe en je kon nergens rustig kijken en ze bleven maar alles aanprijzen. Wij werden er helemaal gestoord van. Dat is dus ook gelijk mijn algemene tip, iedereen snapt heus wel dat je heel graag je huis wilt verkopen en dat is ook prima, maar probeer niet te panisch/wanhopig alles aan te prijzen want dit kan mensen ook afschrikken. Misschien kun je als er mensen komen gewoon vragen wat hun voorkeur heeft, zelf rondlopen of dat je meeloopt?
Verder waren wij toen ergens en die mensen hadden heel cliché het huis vol staan met versgebakken appeltaarten. Vonden wij zelf allemaal wat overdreven, alsof we daar niet doorheen konden prikken ofzo. Maar goed, er zijn ook kijkers die dat wel waarderen denk ik.
<<

Anoniem173

Bericht 31 Mrt 2014 14:41

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Ik vond het zelf bij een bezichtiging altijd lekker om gewoon zelf te kunnen rondkijken. Alleen ik zou dan wel oppassen met waardevolle spullen, die dus uit het zich halen en opbergen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 31 Mrt 2014 19:02

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Bij binnenkomst een korte inleiding/uitleg vond ik wel fijn. Zelf rondkijken ook, maar misschien kun je de mensen wel begeleiden naar boven en daar even kort aanwijzen waar wat is.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 21:00

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Zelf rond lopen maar wel met de mogelijkheid om vragen te stellen, dus gewoon voor en na een praatje maken met ze!

Hoewel t ook leuk is om de verhalen te horen en met iemand er bij, hoor en zie je ook meer details vind ik. Maar je loopt wat vrijer rond (zeker als je wilt overleggen met je partner).
<<

Anoniem273

Bericht 04 Apr 2014 18:23

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Wij doen ook mee morgen, ben benieuwd! Ik ga overigens geen taart en koffie neerzetten, lijkt me erg ongemakkelijk allemaal. Ik wil de mensen best 'vrij' laten rondlopen maar ik wil niet dat ze bijv. m'n kledingkasten enzo gaan open doen. Ik blijf op gepaste afstand mee lopen.
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2014 19:04

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Succes morgen! Ik hoop dat de koper erbij zit morgen :).
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 04 Apr 2014 19:32

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Ja veel plezier allemaal :) zowel voor de verkopers als de potentiële kopers!
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2014 19:55

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Ja heel veel succes morgen!
<<

Anoniem187

Bericht 04 Apr 2014 19:58

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Geen verse bloemen op de tafel en verse appeltaart in de keuken? ;)
<<

Anoniem273

Bericht 04 Apr 2014 20:00

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Verse bloemen hebben we wel :)
<<

Anoniem75

Bericht 05 Apr 2014 08:52

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Voor de meiden die vandaag meedoen. Heel veel succes en hopelijk ontmoeten jullie vandaag DE koper!

Ik ben na 4x meedoen heel erg blij dat ik dit niet meer hoef mee te maken. Wat een stress vond ik dat toen zeg. Sorry dat ik dit zeg :redface: maar ik ben echt nog steeds zo opgelucht en dankbaar dat ons appartement is verkocht na bijna 2,5 jaar. Hopelijk hebben jullie ook allemaal snel een mooie verkocht sticker op jullie te koop bord!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 05 Apr 2014 09:54

Re: Tips open huis a.s zaterdag

De verse bloemen staan op tafel, het huis is aan kant. Laat al die kijkers maar komen!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 10:10

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Framboos schreef:De verse bloemen staan op tafel, het huis is aan kant. Laat al die kijkers maar komen!!


Hier ook!! Succes :)
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 10:28

Re: Tips open huis a.s zaterdag

De eerste lopen nu rond! :)
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 05 Apr 2014 10:45

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Hier ook om 11:15 kijkers... Spannend!
<<

Anoniem87

Bericht 05 Apr 2014 10:47

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Succes allemaal, hopelijk levert het iets op!
<<

Anoniem198

Bericht 05 Apr 2014 11:37

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Wij doen ook mee maar helaas nog niemand. Ons huis wordt wel goed bezocht op Funda dus waar het aan ligt geen idee. Prijs is ook net flink verlaagd.

Wel fijn te lezen dat mensen graag zelf rond willen kijken en niet teveel aanprijs verhalen willen horen. Ik zou net als Azi wel op gepaste afstand mee lopen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Apr 2014 11:43

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Wij hebben de eerste kijker ook gehad (net toen de appeltaart van de bakker :palm: in de oven stond, dus het rook hier kei lekker, hahaha.) Heel enthousiast, heb mijn eigen meubels ook maar 'weggegeven' in de vraagprijs. Alleen moeders, die mee was, was volgens mij minder enthousiast en had volgens mij de broek aan.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 11:50

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Spannend, SoGood!

Hier ook een hele enthousiaste jongen met z'n vader erbij. Hij was er al om 11:10 uur. Formulier ingevuld en hij wilde de brochure etc via de mail krijgen. En vlak daarna een oude, viezige man die stonk en zeurde. Kon meteen weer luchten :) En nu niks...!
<<

Anoniem198

Bericht 05 Apr 2014 12:39

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Hier nog steeds niemand. En bij jullie?
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 12:40

Re: Tips open huis a.s zaterdag

De stand staat op 3! Ik verwacht er nu niet veel meer eigenlijk. Maar wie weet :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Apr 2014 12:46

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Jeeej Azi! Spannend!

Moeten jullie eigenlijk betalen om mee te mogen doen?
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2014 12:48

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Ja, wij betalen €55.
<<

Anoniem198

Bericht 05 Apr 2014 12:56

Re: Tips open huis a.s zaterdag

Wij volgens mij rond de 80 euro.
Azi, 3 mensen dat is best wat. Bij ons nog steeds niemand en verwacht het ook niet meer.

Hebben we in ieder geval een opgeruimd en schoon huis eraan over gehouden :D
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers