Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 09:50

Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Hebben jullie die video clip al gezien?

https://www.youtube.com/watch?v=Vjty080jy60

Het verhaal gaat dat in januari een jongen zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd in de New Yorkse metro, op een liedje van Justin Timberlake. Nu is Justin op zoek naar dit stel, via twee documentaire makers, die een videoclip met boodschap hebben gemaakt, inclusief #haveyouseenthiscouple.

Volgens mij is dit ook gewoon dus echt waar he, als je alle nieuwsberichten er over leest (het is via Ellen de Generes gegaan in haar show). Zie nieuwsbericht: http://www.people.com/people/article/0, ... 68,00.html

Echt serieus, elke keer dat ik de videoclip zie, zit ik te janken joh! Ben heel benieuwd of Justin Timberlake het stel gaat vinden! Jeetje joh, je zal dit stel maar zijn.. Maar wat ik dan niet snap, die zouden zich toch allang gemeld moeten hebben dan? Er staat wel To Be Continued, dus ik ben benieuwd!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 09:54

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Ik vind het wel schattig, maar een hele documentaire over een jongen die zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd vind ik eerlijk gezegd wel wat overdreven. Zo'n filmpje van vijf minuten erover vind ik wel leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 09:54

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Susan schreef:Ik vind het wel schattig, maar een hele documentaire over een jongen die zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd vind ik eerlijk gezegd wel wat overdreven. Zo'n filmpje van vijf minuten erover vind ik wel leuk.


Het filmpje ís de documentaire. Het is een videoclip, maar de documentaire wordt als leidraad over het liedje gebruikt, met tekst er door en beelden met de oproep van de zoektocht.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 09:56

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Oh oké, ik dacht dat hij het stel zocht om over hen een documentaire te maken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Mrt 2014 10:10

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Oh dit doet me echt helemaal niks :eyes:
Té Amerikaans, té filmachtig, nee daar ben ik denk ik te nuchter of niet romantisch genoeg voor.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 05 Apr 2014 19:34

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Ik vind het wel lief!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 14:21

Re: Justin Timberlake's #haveyouseenthiscouple

Ik vind het wel leuk. Ik wil nu ook weten hoe het afloopt!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers