Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2014 21:59

YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Kijk bij toeval sinds een tijdje weer op de site verlorenengevonden.nl en hij staat erbij. Ik ben blij, maar is wel een dubbelgevoel omdat ik mijn rijbewijs opnieuw heb aangevraagd + boete erbij dus best zonde. Ook kosten gemaakt voor nieuwe bankpasjes en zorgverzekeringspas.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 30 Mrt 2014 22:19

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Fijn! Eerlijk gezegd zou ik heel bij zijn dat er nog zulke eerlijke mensen zijn. Ja het is zuur, maar je hebt je spulletjes weer terug!
Laatst gewijzigd door Steep op 30 Mrt 2014 22:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Mrt 2014 22:19

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Fijn voor je CBL.
<<

Anoniem119

Bericht 30 Mrt 2014 22:23

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Oh dat is wel fijn!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 30 Mrt 2014 22:33

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Fijn dat hij weer terecht is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2014 22:43

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Ik vind het ook fijn dat er eerlijke mensen zijn, want zie je niet veel meer. Omdat alles al vervangen is en wat ook makkelijk te vervangen vind ik het belangrijkste dat de ketting het 1e sieraad wat ik ooit van mijn man heb gehad er nog in zit. Ik had al een nieuwe gekocht, gewoon simpel ding bij de Action. Ik merkte later dat ik het geen fijne vond omdat als ik pasjes wilde pakken ze er amper uit gingen, maar dat komt misschien omdat die nieuw dus strak is. Die ik had was echt fijn en had ruimte voor een papieren rijbewijs wat je amper nog ziet in portemonnees. Ik wilde alweer een nieuwe kopen en had dat laatst ook gedaan. Ik ga morgen bellen.
Zouden jullie de vinder wat geven? Zo ja, wat? Dat vind ik zo moeilijk om te bepalen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 30 Mrt 2014 23:07

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Mijn tas is een keer gestolen maar ook weer teruggevonden en wonder boven wonder zat alles er nog in. Ik heb toen een bloemetje meegenomen toen ik hem ging ophalen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Mrt 2014 23:16

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Fijn!
30-04-2017
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Mrt 2014 23:31

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Wat fijn! Misschien kun je een klein bosje bloemen of zo'n paasstukje van de ah meenemen? Kost maar 3 euro en is wel leuk.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2014 07:51

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Wat fijn zeg. Ik zou voor de vinder iets meenemen bosje bloemen of doosje merci
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 09:21

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Dan zou ik eerder voor chocolade gaan, want lust bijna iedereen wel. Bloemen gooi je na een aantal dagen weg en zelf vind ik bloemen krijg al zonde. Stel dat het een man is, dan vind ik bloemen een beetje vreemd om te geven. Is het trouwens niet te simpel? Sommigen geven een (groot) geldbedrag.

Mijn man vond het wel raar dat het bericht er nu pas staat, want de datum van de vondst is 27-3 en ik heb het 8-3 verloren. Ik wilde zelfs nog even wachten met het aanvragen van mijn rijbewijs die ik vorige week heb opgehaald. Sinds dien heb ik zelfs nog geen eens gereden dus is het nu dubbel klote, zit ik met 2. Ik had de hoop wel opgegeven en zelfs de politie zei dat de kans klein was. In zulke gevallen kan je beter van het slechtste uitgaan, dan is het extra fijn als het wel terecht komt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mrt 2014 09:34

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Wat fijn dat je portemonnee terug is. Wel zuur inderdaad dat je alles al had aangevraagd, maar toch fijn dat je in ieder geval de portemonnee zelf en het sierraad terug hebt.
Ik zou zelf ook iets van een doos chocolade nemen of misschien een cadeaubon van een tientje ofzo?

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 10:10

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Dat is dus de vraag of die er nog inzit. Zo ja, dan plak ik die vast om mijn nek met bizonkit! Net gebeld en ze zijn alleen bereikbaar op di t/m do. Soms staat het adres van de vinder erbij dus dat je het daar kan ophalen, maar dat is jammer genoeg niet zo dus morgen maar weer bellen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 31 Mrt 2014 10:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2014 10:19

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Ik zou even kijken hoe je dat nu gaat regelen met je rijbewijs, want je mag er geen 2 hebben. Had je aangifte gedaan?
Wel fijn dat ie terug is.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 10:20

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Is dat echt zo? Heb daar niks over gehoord en ik kan er niks aan doen eigenlijk. Daar kunnen ze toch niet achter komen lijkt me.
<<

Anoniem 43

Bericht 31 Mrt 2014 10:23

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Volgens mij is nu je oude rijbewijs niet meer geldig
Wel erg fijn dat je portemonnee terug is :) .
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Mrt 2014 10:24

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Super dat je portemonnee weer terecht is.
Ik las dat je ergens chocolade willen geven omdat iedereen dat wel lust, maar dat is niet het geval. Misschien mogen ze het niet, maar als ik het zou krijgen maak me mij er echt niet blij mee. Een bloemetje of een leuk plantje voor in huis is in mijn ogen geschikter.

Ik was ooit mijn telefoon kwijt en deze is ook teruggegeven, maar doordat ik via Hyves contact kreeg met de vinder (hij had mijn ouders gebeld) heb ik hem een sixpack bier kunnen geven omdat het een student was en een man. Daarover had ik het al met hem gehad op Hyves.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 10:29

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Ja daar zat ik ook aan te denken sommigen zijn allergisch, maar de kans dat diegene dat is is klein. Ik zou blij zijn als ik überhaupt iets krijg als iemands portemonnee oid gevonden had. Ik hoef er niet perse wat voor te hebben en als ik chocolade zou krijgen en het niet mag hebben dan kan diegene dat ook niet weten. Dan geef ik het wel weg.
Ik had het idee om het oude rijbewijs te gebruiken omdat die nog 2 jr mee gaat en dan de nieuwe pas te gaan gebruiken, maar dat mag dus niet begrijp ik.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2014 10:34

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Ik zou het echt even nakijken, want ik weet dat ze de oude vernietigen als je nieuwe aanvraagt omdat je er gewoon geen 2 mag hebben. Gewoon een kleine tip.
<<

Anoniem 43

Bericht 31 Mrt 2014 10:36

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 11:04

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Tangerine schreef:Ik zou het echt even nakijken, want ik weet dat ze de oude vernietigen als je nieuwe aanvraagt omdat je er gewoon geen 2 mag hebben. Gewoon een kleine tip.


Maar de oude zat dus in mijn portemonnee. Ik ga gewoon die nieuwe gebruiken, dan is het toch ook goed.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 11:04

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Believe schreef:CBL, je kunt alleen je nieuwe rijbewijs gebruiken bij officiële dingen, omdat je oude rijbewijs niet meer geldig is.
Als je je moet legitimeren bij de supermarkt ofzo kun je natuurlijk wel je oude rijbewijs gebruiken.


Oh dan wel, apart zeg.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2014 11:09

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

caribbeanlover schreef:
Tangerine schreef:Ik zou het echt even nakijken, want ik weet dat ze de oude vernietigen als je nieuwe aanvraagt omdat je er gewoon geen 2 mag hebben. Gewoon een kleine tip.


Maar de oude zat dus in mijn portemonnee. Ik ga gewoon die nieuwe gebruiken, dan is het toch ook goed.



Wat mij betreft wel.
<<

Anoniem 43

Bericht 31 Mrt 2014 11:16

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 11:29

Re: YEAH, mijn portemonnee is gevonden!

Tangerine schreef:
caribbeanlover schreef:
Tangerine schreef:Ik zou het echt even nakijken, want ik weet dat ze de oude vernietigen als je nieuwe aanvraagt omdat je er gewoon geen 2 mag hebben. Gewoon een kleine tip.


Maar de oude zat dus in mijn portemonnee. Ik ga gewoon die nieuwe gebruiken, dan is het toch ook goed.



Wat mij betreft wel.


Niet dat ik jou niet geloof hoor, maar op de gemeentesite staat niks iig ik kan zo even niks vinden. Bedankt voor de melding iig.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers