Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie van deze jas?

<<

Anoniem219

Bericht 01 Apr 2014 07:24

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

ik vind hem wel leuk! Ik heb zelf deze gekocht. Die hebben ze ook in het donker blauw...



Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 01 Apr 2014 14:15

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Bedankt voor alle reacties!

Het doel van dit topic is dat ik wil weten wat anderen van de jas vinden. Mijn vriend vindt dat ik er altijd als een "50+" erbij loop, omdat ik mijn kleding bij M&S en Miss Etam koop. Deze keer ben ik dus naar V&D gegaan, dat kan namelijk nu ik wat ben afgevallen, en in eerste instantie was hij wel redelijk enthousiast. Totdat hij zag dat praktisch iedereen die daar rond liep 50+ was en toen was hij niet meer enthousiast. En idd, ook hier vinden mensen dat de jas voor oude mensen is.

Waar ik tegenaan loop is dat ik het een leuke jas vond en nu mijn vriend dat niet vind, ik een stuk minder enthousiast ben. Aan de ene kant wil ik mij daar gewoon overheen zetten, maar aan de andere kant wil ik niet een kast vol met kleren waarvan hij 90% voor 50+ vind (en dus niet leuk voor mij). Hij vindt kleding leuk waar ik niet in pas, wat nog het meest frustrerend is.

@ Aagje die jas heb ik ook aangehad, maar die band zit helaas op de verkeerde plek bij mij. Die valt dus af.
<<

Anoniem185

Bericht 01 Apr 2014 15:18

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Bolus26 schreef:ik denk dat dit zo'n geval is van aan moeten zien. Zo op het plaatje vind ik m niet zo.
Inderdaad. Je zou het bij iemand aan moeten zien, maar op het eerste gezicht vind ik hem niet lelijk.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Apr 2014 16:33

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

girli schreef:Bedankt voor alle reacties!

Het doel van dit topic is dat ik wil weten wat anderen van de jas vinden. Mijn vriend vindt dat ik er altijd als een "50+" erbij loop, omdat ik mijn kleding bij M&S en Miss Etam koop. Deze keer ben ik dus naar V&D gegaan, dat kan namelijk nu ik wat ben afgevallen, en in eerste instantie was hij wel redelijk enthousiast. Totdat hij zag dat praktisch iedereen die daar rond liep 50+ was en toen was hij niet meer enthousiast. En idd, ook hier vinden mensen dat de jas voor oude mensen is.

Waar ik tegenaan loop is dat ik het een leuke jas vond en nu mijn vriend dat niet vind, ik een stuk minder enthousiast ben. Aan de ene kant wil ik mij daar gewoon overheen zetten, maar aan de andere kant wil ik niet een kast vol met kleren waarvan hij 90% voor 50+ vind (en dus niet leuk voor mij). Hij vindt kleding leuk waar ik niet in pas, wat nog het meest frustrerend is.

@ Aagje die jas heb ik ook aangehad, maar die band zit helaas op de verkeerde plek bij mij. Die valt dus af.


Dat vind ik wel heel sneu voor je! Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend mijn kleding niks vindt. Is er ook via webshops niet iets te vinden wat jij en je vriend allebei mooi vinden? Of bij de WE (die hebben ook wel grotere maten)?
Overigens vind ik lang niet alle kleding van de Miss Etam voor 50+ hoor!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Apr 2014 17:37

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Green_Pepper schreef:Dat vind ik wel heel sneu voor je! Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend mijn kleding niks vindt. Is er ook via webshops niet iets te vinden wat jij en je vriend allebei mooi vinden? Of bij de WE (die hebben ook wel grotere maten)?
Overigens vind ik lang niet alle kleding van de Miss Etam voor 50+ hoor!
Dat vind ik dus ook niet!

WE heeft volgens mij geen pluscollectie, maar misschien moet ik het eens gaan proberen met de grootste maten. Misschien dat ik inmiddels genoeg ben afgevallen om daar in te passen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Apr 2014 17:48

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Een collega van mij koopt (bijna) al haar kleding bij Miss Etam en M&S Mode en ik vind het juist hele leuke kleding, vaak vraag ik waar ze iets gehaald heeft en het komt (vrijwel) altijd bij een van die twee winkels vandaan. Het is wel heel vervelend dat je vriend kleding leuk vindt waar je niet inpast, ik heb dat ook met veel kleding of bepaalde winkels waar ik kleren gewoon niet pas, dat is soms best pijnlijk maar ik probeer gewoon op zoek te gaan naar andere leuke kleding, ik heb pas bij Bon Prix nog een aantal leuke t-shirts besteld. Vind de kleding daar wel kleiner vallen dus heb een maat groter genomen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 02 Apr 2014 21:10

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Girli, ik weet niet welke maat je draagt, maar Mango heeft sinds kort een plus lijn, Violeta. Gaat volgens mij vanaf 42/44 tot en met maat 52. Het valt wel kleiner.
2011
2015
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Apr 2014 21:26

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Girli: ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb zelf maat 44. Ik pas van de meeste merken maat XL. Alleen broeken meestal niet maar ik ben dan ook meer een jurken type en dat maakt mij dus niet zoveel uit. Ik koop veel van Dept en Sissyboy. Jassen zijn ook wat lastiger voor mij maar Dept heeft daarvan ook XXL en die pas ik wel.
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 03 Apr 2014 08:45

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Ik vind het wel een leuke jas! Het moet alleen wel bij je passen.

Wat jammer dat je vriend jouw garderobe niet zo mooi vindt. Ik koop ook best vaak kleding bij Miss Etam en ik vind mezelf er echt niet als een 50+er bij lopen! Kan hij anders niet een keer wat uitzoeken voor jou als jullie samen de stad ingaan. En dan wel iets in jouw maat natuurlijk. Daarnaast moet jij je er vooral prettig in voelen.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Anoniem313

Bericht 03 Apr 2014 09:04

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

En ASOS heeft ook een plus size lijn, Curve. Ik vind deze leuk! Geen jas, maar OK:

Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 03 Apr 2014 09:05

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Oeh, en dit jasje wil ik ook wel:

Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 03 Apr 2014 09:32

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Dat is erg jammer Girli. Je vriend moet ook begrijpen dat je niet zomaar alle kleren kunt dragen die hij mooi vindt. En een trenchcoat is echt niet alleen een jas voor 50+. Het is een klassieke jas, die nooit 'uit' is geweest. Ik heb twee jaar geleden een zwarte gekocht bij Primark en ik zie er vaak genoeg jonge meiden / vrouwen mee lopen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 03 Apr 2014 09:55

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Peyton schreef:Een collega van mij koopt (bijna) al haar kleding bij Miss Etam en M&S Mode en ik vind het juist hele leuke kleding, vaak vraag ik waar ze iets gehaald heeft en het komt (vrijwel) altijd bij een van die twee winkels vandaan. Het is wel heel vervelend dat je vriend kleding leuk vindt waar je niet inpast, ik heb dat ook met veel kleding of bepaalde winkels waar ik kleren gewoon niet pas, dat is soms best pijnlijk maar ik probeer gewoon op zoek te gaan naar andere leuke kleding, ik heb pas bij Bon Prix nog een aantal leuke t-shirts besteld. Vind de kleding daar wel kleiner vallen dus heb een maat groter genomen.


Ik vind ook niet alle kleding die je bij de Miss Etam koopt per definitie voor ouderen, voorheen kon ik ook alleen mijn kleding hier kopen.
Je zou ook eens bij de H&M grote maten kunnen kijken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Apr 2014 14:22

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Peyton schreef:ik heb dat ook met veel kleding of bepaalde winkels waar ik kleren gewoon niet pas, dat is soms best pijnlijk maar ik probeer gewoon op zoek te gaan naar andere leuke kleding.
Daarom sla ik die winkels vaak gewoon over. Ik zie echt het nut niet om mezelf te "kwellen" met kleding die (nog) niet pas.

Caulfield schreef:En ASOS heeft ook een plus size lijn, Curve.
Bedankt voor de tip! Dan kan ik daar ook eens kijken.

Wen schreef:Je zou ook eens bij de H&M grote maten kunnen kijken.
Het nadeel van H&M vind ik dat de kwaliteit vaak nog wel te wensen over laat. Dan betaal ik liever iets meer voor een beter product.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 09 Apr 2014 12:12

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Foto toegevoegd op de eerste pagina.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2014 12:18

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ik vind de jas wel heel lang voor je. Hij doet zo helemaal niets voor je figuur. Ik zou een korter model bestellen wat er een beetje op lijkt. Want de stijl van de jas an sich vind ik wel leuk, classy.
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2014 12:20

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ik vind dat dit model echt helemaal niets voor je doet, dus ik zou een andere jas zoeken. Wat vind je er zelf van?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Apr 2014 12:29

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ik vind ook dat het model niets voor je doet, hij loopt aan de onderkant teveel uit.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 09 Apr 2014 12:31

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Hij lijkt mij ook te groot?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 09 Apr 2014 12:43

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ik zag er laatst een jonge meid mee lopen en het stond haar leuk, maar ik vind -ook- dat hij voor jou niet zo veel doet. Ik zou toch op zoek gaan naar een ander model. Mischien toch met een band om je middel..?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem286

Bericht 09 Apr 2014 12:46

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ik vind hem je niet zo mooi staan, volgens mij maakt de jas je breder dan je bent. Ik zou inderdaad iets met het accentueren van je taille doen, bv door een riem.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2014 12:47

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

KOL schreef:Dat is erg jammer Girli. Je vriend moet ook begrijpen dat je niet zomaar alle kleren kunt dragen die hij mooi vindt. En een trenchcoat is echt niet alleen een jas voor 50+. Het is een klassieke jas, die nooit 'uit' is geweest. Ik heb twee jaar geleden een zwarte gekocht bij Primark en ik zie er vaak genoeg jonge meiden / vrouwen mee lopen.


Ik denk ook zeker niet dat een trenchcoat alleen voor 50+ is. Het ligt helemaal aan het model. De witte biesjes ogen gewoon wat ouwelijk. Ik wil heel graag een trenchcoat van Burberry, nou die is echt niet voor 50+ hoor :) Je hebt zoveel verschillende soorten, er zit vast wel iets bij wat bij een ieder past.
<<

Anoniem156

Bericht 09 Apr 2014 13:07

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Oh nee dit vind ik geen succes.
<<

ChiQ

Bericht 09 Apr 2014 13:12

Re: Wat vinden jullie van deze jas?

Ik denk persoonlijk dat je het een maat kleiner moet nemen. Ik denk dat ie dan strakker om je lichaam zit, en je meer vorm krijgt, dat is te zien aan de details aan de zijkant van je jas, die staan wat wijd.

Mag ik het zeggen? Ik denk dat het een veel voorkomende fout is dat vrouwen die voller zijn maken, te wijde kleding. Het is vaak vormloos en niet echt perse goed voor je voorkomen. Probeer eens een kort leer jack, met een zwarte legging en een langer maar strakker model jurkje, mooie sierraden, mag best grof zijn, mooie stoere boots eronder. Mooie sjaal misschien en een grote tas, echt, je hoeft er niet oubollig uit te zien als je vol bent.
<<

ChiQ

Bericht 09 Apr 2014 13:14

Re: Wat vinden jullie van deze jas? (foto p. 1)

Ps - maakt niet uit wat je koopt of welke maat, kijk altijd naar de mouwen van iets. ALTIJD. Taille is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe iets om je armen zit, te lang en te wijd is altijd een NO GO.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers