Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer: benen

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Apr 2014 20:25

Re: Zomer: benen

Eens met Jules, gewoon lekker naar buiten met je witte benen want het is nu eenmaal zo.

Ik heb ook jaren gebaald van mijn witte benen, en nog steeds zou ik ze liever wat bruiner zien maar ik erger me er nu niet meer aan en ga gewoon zo naar buiten. Met de hoop dat ze aan het eind van de zomer een heel lichtbruine tint hebben (want op meer hoef ik echt niet te hopen..)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Apr 2014 20:49

Re: Zomer: benen

Ik heb ook van die heerlijke melkflessen maar ik doe er niks aan. Ik vind het vooral zelf lelijk, ik denk niet dat mensen zich er echt aan ergeren.
R. 2013
D. 2016
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 01 Apr 2014 20:51

Re: Zomer: benen

Ik herken het probleem ook! Ik heb tot nu toe altijd in lange broeken en maxi jurken gelopen. Dit jaar wil ik toch echt meer rokjes en shortjes gaan dragen. Het is zo spijtig dat ik dit eigenlijk nooit eerder gedaan heb. Daarbij kwelde ik mezelf ook heel vaak door te kijken naar wat voor bruine benen andere meiden wel niet hadden.

Je bent zoals je bent en er zullen altijd mensen zijn met wittere/bruinere benen. Je bent verder gezond en dat is toch veel belangrijker? Geluk, gezondheid etc. staan bij mij tegenwoordig toch echt bovenaan mijn lijst in plaats van 'perfecte' bruine benen en andere uiterlijke kenmerken.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers