Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anti-mug baby

<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 30 Mrt 2014 12:11

Anti-mug baby

Ons zoontje van 6,5 maand is in 1 nacht tijd helemaal lek gestoken in zijn gezichtje door de muggen. (Minimaal 12 beten al geteld) we hebben horren, maar alsnog vanacht al 4 muggen in de slaapkamer gevonden. Heeft er iemand een idee wat we kunnen gebruiken zodat hij niet meer zo gestoken wordt? Volgens mij mag het meeste anti-muggenspul niet bij die kleintjes toch?
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 30 Mrt 2014 12:30

Re: Anti-mug baby

Geen idee, heb je zo'n stekker voor in het stopcontact? Mijn oudste is nog nooit gestoken :hulde: , ze moeten altijd mij hebben :cry:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Mrt 2014 13:06

Re: Anti-mug baby

Ik heb toen ze nog net geen jaar was een rollertje met spul gekocht wat wel mocht. Was iets natuurlijks/homeopatisch, daarom mocht het wel. Het stonk enorm, haha, maar het werkte aardig. Weet niet meer hoe het heet, maar dacht dat het van het merk Chi was.
<<

Anoniem113

Bericht 30 Mrt 2014 13:58

Re: Anti-mug baby

De GGD adviseerde ons spray van CarePlus "anti insect natural spray"

Mag vanaf 3 maanden. Wij hebben het bij de GGD gehaald maar ik denkt dat de betere drogist of apotheek het ook heeft.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Mrt 2014 16:06

Re: Anti-mug baby

Heb je ook een hor voor het raam. Ik zou ook een klamboe overwegen, of is dat niet aan te raden ivm wiegendood?
L2014 & H2017
<<

anoniem196

Bericht 30 Mrt 2014 19:23

Re: Anti-mug baby

http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... &merk=5955
Wij hadden een klamboe van de babydump.
Zit helemaal strak om het ledikant. Gebruikt tot ze 2 jaar was.

Echt een aanrader.
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Mrt 2014 19:51

Re: Anti-mug baby

Ik heb het nog even opgezocht, we hadden deze roller:
http://www.bol.com/nl/p/chi-nadebeet-ro ... 0005149008

Afhankelijk van de temperatuur smeerde ik alles wat nog bloot was in. Dus in de zomer het gezicht en de hele armen, de rest zat in de zomerslaapzak. Ze had nog wel een enkele keer een bultje, maar niet vaak. Voordat ik hiermee begon toen, werd ze ook steeds lekgeprikt. Het is hier vooral één zomer heel erg geweest, daarna heb ik het niet meer preventief gebruikt. Er staat trouwens dat het vooral voor na de beet is, maar de vrouw van de apotheek vertelde dat het ook preventief gebruikt kan worden, dat deden wij. En eventueel als ze toch een bultje had deed ik het er daarna ook nog op.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Mrt 2014 21:03

Re: Anti-mug baby

MissKnutsel schreef:http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=538&groep_id=500&merk=5955
Wij hadden een klamboe van de babydump.
Zit helemaal strak om het ledikant. Gebruikt tot ze 2 jaar was.

Echt een aanrader.


Op de één of andere manier vind ik die er eng uitzien!
L2014 & H2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers