Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rode hoofdhuid

<<

Anoniem54

Bericht 29 Mrt 2014 22:04

Rode hoofdhuid

Ik heb soms last van een rode jeukende hoofdhuid. In dez zomer had ik het ook en toen is het vanzelf weggegaan. Maar nu heb ik het weer. Het zit aan het begin bij mijn voorhoofd. Het jeukt en er zitten schilfers.
Het is nu zo erg dat ik bijna geen staart meer kan omdat het echt heel erg opvalt. Ik heb wel pas mijn haar laten verven, het zou daardoor kunnen komen. Heb al geprobeerd om wat kokosolie erop te doen maar helpt niet echt.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen? Ik gebruik altijd dezelfde shampoo. Heb nu een bio natuurlijke shampoo gekocht om te kijken of het daarmee minder wordt. Het zou ook kunnen komen door stress, heb het de laatste tijd erg druk gehad. Probleem is dat ik een beetje hypochonder ben en ik nu elke keer kijk of het nog rood is.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 29 Mrt 2014 23:38

Re: Rode hoofdhuid

Is het niet gewoon eczeem of psoriasis?
<<

ChiQ

Bericht 29 Mrt 2014 23:47

Re: Rode hoofdhuid

Is t niet verbrand door de zon?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Mrt 2014 11:07

Re: Rode hoofdhuid

Ik heb het ook, soms bloed het er van. Je ziet het alleen niet dus ik doe er niks aan.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 11:11

Re: Rode hoofdhuid

Ik zou dan kijken voor een shampoo voor een gevoelige hoofdhuid. En niet te heet je haar wassen.
<<

Anoniem29

Bericht 30 Mrt 2014 11:13

Re: Rode hoofdhuid

Mijn gouden tip.

Gebruik Selsun shampoo op je haarlijn. Je kunt zo'n flesje kopen bij de apotheek en het werkt echt geweldig. Het is specifiek voor eczeem klachten en werkt echt al na 2x mee wassen (ontzettend geconcentreerd).

Ik had allemaal velletjes langs mijn haarlijn die jeukte en loslieten (dus de bovenste huidlaag liet los) daardoor allemaal soort van oppervlakkige wondjes die ook bloedde). Ik kon ook geen staart, zag het niet uit.

Nu heb ik altijd zo'n potje staan, voel ik het opkomen was ik er 3x mee en is het weer weg. In de winter gebruik ik het standaard 1x per week (of 2 weken). Bij mij is echt alles weg (en ik heb alles geprobeerd, haren niet meer verven, anti roos, head and shoulders, parabeen vrij etc. etc.).

Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers