Bericht 28 Mrt 2014 17:41

Nieuwe deelnemers gezocht Gfk Intomart

Ik kreeg onderstaande e-mail, voor de geïnteresseerden:

Voor het speciale onderzoek naar het gebruik van internet door Nederlanders zijn we op zoek naar nieuwe deelnemers!

Om het panel de juiste afspiegeling te laten zijn van de Nederlandse bevolking, hebben we nog nieuwe deelnemers nodig die in het bezit zijn van een iPhone (4 en hoger) en/of iPad.

Meedoen aan hét onderzoek naar het internet gebruik van Nederland?
Bent u in het bezit van een iPhone/iPad, dan vragen we u om deel te nemen aan een grootschalig langlopend onderzoek naar het internet gebruik van de Nederlanders!

Met deze informatie brengen we niet alleen het internet gebruik in kaart, maar adviseren wij ook de makers van uw favoriete websites hoe ze deze nog beter en gebruiksvriendelijker kunnen maken.

Wat levert het op?
Voor uw (passieve) deelname ontvang u € 10 per kwartaal en maakt u daarnaast elke maand kans op mooie prijzen.

Wat houdt deelname in?
Om het internet gebruik in kaart te brengen wordt er op uw iPhone/iPad en computer/laptop een app geïnstalleerd die het internet gebruik vastlegt en deelt met GfK.

Hoe kan ik me opgeven?
Ga naar http://www.gfkmediapanel.nl/ en vul het inschrijfformulier in.

Daarna word u door ons benaderd…en maakt u binnen de kortste keren deel uit van het GfK Mediapanel!
08/2018
05/2021